Po treh mestih na Štajerskem je napočil čas, da smo preverili še drugi konec države. S hibridno toyoto yaris se sicer brezskrbno prevažamo naokoli, saj zaradi elektromotorja in baterije, ki so jo skrili pod zadnjo klop, 1,5-litrski bencinski motor ne popije preveč goriva. Obenem je še zanimiv za bodoče avtomobilske zdravnike, saj lahko sami vsaj delno vidijo, kako je sestavljen hibridni pogonski sklop.
Pri Modrih volanih je vedno najprej na vrsti teorija in v Škofji Loki so z njo že v preteklosti z lahkoto opravili, vendar so v tej sezoni fantje in dekleta še bolj zagrizeni, kar je dobro, saj vedo, da bo zmagovalec Modrega volana dobil celo službo pri Toyoti. Tudi tokrat z znanjem niso razočarali, saj so ob zaključku prvega dela prav vsi imeli vsaj po en pravilen odgovor, da je Iztoku skoraj zmanjkalo vprašanj, najhitrejši pa so bili Blaž, Domen, Luka in Rok.
Za napredovanje moraš biti hiter in imeti tudi malo sreče, kar pa ne pomeni, da lahko fantje pri prvi praktični nalogi, menjavi avtomobilskega plašča, počivajo. Ravno nasprotno. Tudi tukaj je potrebna hitrost, sploh pa pravilno izvedena naloga. To pomeni, da pazijo na rotacijo, da plašč namažejo s sredstvom za lažje drsenje na platišče, nenazadnje je treba gumo še napolniti na najmanj 2,5 in ne več kot 2,7 bara, saj v nasprotnem primeru dobijo kazenske sekunde.
Žreb je določil, da se je prvi z nalogo spopadel Domen, ki je zelo nestrpno čakal na znak za začetek, potem pa nalogo opravil pravilno in postavil referenčni čas 3:18. Drugi se je z avtomobilskim plaščem poigral Luka in takoj postavil boljši čas, 2:39, zaradi česar sta bila Blaž in Rok malo v skrbeh. Ko je z nalogo zaključil Blaž in je štoparica pokazala še boljši čas, 2:32, je moral Domen priznati poraz, tudi Rok pa se s časom 3:19 v finalno dejanje tekmovanja ni uvrstil. Napredovanje seveda ne pomeni samo, da lahko znova umažeta roke, ampak takoj prejmeta ekskluziven kombinezon Castrol.
Vsi vemo, da je redno vzdrževanje vozila pomembno, pri Toyoti pa imajo lastniki še to srečo, da tudi nadomestne dele proizvajajo v isti tovarni kot vozila, zato so ti najbolj optimalni za njihova vozila, saj so kvalitetni, zanesljivi in še eno leto imajo garancijo. Ker je naša toyota skoraj nova, seveda delov nismo rabili zamenjati, smo pa Blažu in Luki naročili, da morata zamenjati zračni filter, žarnico in preveriti hladilno tekočino, saj je zima že za vogalom. Blaž je imel to srečo, da je pri prvi nalogi dosegel najboljši čas, zaradi česar je dobil možnost, da z opravljanjem naloge začne prvi, Luka pa je na svoj trenutek moral počakati pred delavnico.
Pred začetkom smo skupaj s profesorji predvidevali, da bosta za opravljeno nalogo potrebovala vsaj minuto, vendar nas je že Blaž presenetil s časom 35.3, vendar je malo preveč hitel in napačno odčital temperaturo na merilniku hladilne tekočine, zaradi česar je prejel kazenskih pet sekund. Luka je bil malo nervozen, saj je vedel, da se mora potruditi, če želi svoje spretnosti dokazati tudi v finalu, vendar si je vzel malo preveč časa in dosegel čas 43.5. Blaž se bo tako lahko v velikem finalu boril tudi za službo pri Toyoti.