Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

12. del - Polfinale

Modri volan

Avtor prispevka: Volan
Vso jesen smo izbirali najboljše bodoče avtoserviserje po šolah širom Slovenije, in končno je napočil trenutek, ko so se morali pomeriti med sabo. Samo eden je lahko najboljši, čeprav smo v polfinalu dobili štiri.
12. del - Polfinale
Foto: Gašper Miš
24. 12. 2017 ob 18:00
Komentarjev: 0
Modri volan 12 - polfinale
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Polfinale smo pripravili na Ptuju, pri Avtohiši Furman, kjer so na najboljših enajst iz vse Slovenije čakale 4 naloge, ki so vstop v veliki finale omogočile štirim najboljšim. Najprej smo začeli čisto po šolsko, s testom, na katerem je bilo 30 vprašanj. Vsa so bila iz njihove stroke, tako da smo verjeli, da večjih težav ne bodo imeli in jih tudi niso. Koliko točk so dosegli, lahko vidite v galeriji spodaj.

Po testu je napočil čas za prvi praktični nalogi, ki so ju fantje opravljali istočasno. Prva skupina se je spopadla z dobro znano pnevmatiko, druga pa je zamenjevala zavorne ploščice. Nalogi sami po sebi nista bili pretežki, vendar so se takoj pokazale spretnosti nekaterih fantov. Modri toyota C-HR je odstopil svoje kolo, menjava pa je potekala na strojnu Mondolfo Ferro, ki ga je prijazno posodilo podjetje Produkt iz Ljubljane. Ker so se med sabo pomerili najboljši bodoči avtoserviserji, so bili časi zelo podobni, kljub temu pa je pnevmatiko najhitreje zamenjal Matej, pri katerem je štoparica pokazala 2:16.

Fantje so nalogi opravljali pod budnim očesom Primoža Rožnika, večkratnega lastnika titule mehanik leta in Bruna Vuzma, strokovnjaka za Toyotina hibridna vozila. Tekmovalci so tudi ploščice zamenjali z lahkoto, saj so podobno nalogo nekateri opravljali že v predtekmovanjih, drugi pa so pred polfinalom v šolskih delavnicah vadili tudi do poznih ur. Zavore so bile sicer kot nove, saj jih hibridi skoraj nič ne obrabijo, če zna voznik lepo izkoristiti kinetično energijo in polniti baterijo, ki je pod zadnjo klopjo. Večjih težav fantje niso imeli, nekatere je malo jezila vzmet, sicer pa je najboljši Matej dosegel čas 1:41.

Po treh nalogah smo že približno vedeli, kateri štirje se bodo uvrstili v veliki finale, vendar je bila pred nami še zadnja naloga, ki bi lahko stanje na vrhu takoj spremenila. Ker avtomobili postajajo vse bolj napredni, smo za bodoče avtoserviserje skupaj s sodnikom Brunom zastavili nalogo tako, da so morali odkriti in odpraviti napako na hibridnem sklopu . Najpomembnejša stvar, ki so jo morali upoštevati prav vsi tekmovalci, je pravilna uporaba zaščitnih rokavic, preden so lahko odstranili glavno stikalo in ugotovili, kje je napaka. Pri ravnanju z visoko napetostjo ni dovoljena prav nobena bližnjica in bodoči avtoserviserji morajo to obvladati.

Zanimivo je bilo opazovati, saj so se fantje odkrivanja napake lotili skoraj vsak na drugačen način, vedno pa so najprej odstranili glavno stikalo in šele nato pod pokrovom motorja preverjali, katera varovalka je kriva za napako na hibridnem sklopu. Nekateri so najprej preverili kodo varovalke in jo skušali najti na ta način, drugi so enostavno preverjali napetost posameznih varovalk. Takoj, ko so odkrili napako, so varovalko zamenjali, ponovno namestili glavno stikalo in končali z nalogo. Pri četrti nalogi so lahko fantje dosegli največ 15 točk in to je uspelo samo Žigu iz Celja.

Žiga je tudi sicer dosegel dovolj točk za napredovanje v veliki finale, poleg njega pa se bodo za prvo mesto in službo pri Toyoti borili še Žan, Matej in Marsel.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 2. 2018
Februar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
2930310102  domača premiera - audi A8
0304  Opel zimski trening
05060708091011
12131415  domača premiera - hyundai ioniq
161718
19202122232425
2627  domača premiera - jaguar E-pace
28  mednarodna premiera - opel insignia GSi
01020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 388
volkswagen golf 319
škoda octavia 242
dacia sandero 181
volkswagen polo 164

Podatki veljajo za januar 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 6.845 novih avtov!

Anketa
Že razmišljate o nakupu električnega vozila?
876Nikakor, bencin bom kuril do groba. 875Se že zanimam za subvencijo. 874Mislim, da je še prehitro. 873Pravkar ga polnim.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Sašo
Obvestila
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 13 urami  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 14 urami  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 15 urami  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 1 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 3 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 3 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 4 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 4 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 5 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 5 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 6 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 6 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 6 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 7 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 7 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 7 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 7 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 8 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 8 meseci  |