Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Deževje ni motilo nikogar

2. krog - 08. april

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Volanovci načeloma ne maramo dežja, ker so potem avtomobili umazani, tokrat pa nas to niti najmanj ni motilo, saj je zadek toyote GT86 še z večjim veseljem zanašalo v levo in desno, dva pa sta tudi tokrat bila najboljša.
Deževje ni motilo nikogar
Foto: Gašper Miš
17. 4. 2016 ob 16:30
Komentarjev: 0
Rdeči volan 02, 08. april 2016
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Tako kot pravi eden od Murphyjevih zakonov, če lahko gre kaj narobe, bo narobe tudi šlo. In je šlo, namesto sončnega petka nas je pričakal dež, vendar nas to niti najmanj ni motilo, saj je bila proga pripravljena in dodobra namočena, da se je lahko 22 srečnežev spravilo za volan toyote GT86. Tokrat k sreči nismo rabili preveč vode, pa vendar je marsikoga znova zavrtelo in je na ta način dobil 0 točk za cel krog. Vsak od tekmovalcev je tokrat lahko dosegel 28 točk, v 7 tekmovalnih krogih, 3 ogrevalni krogi pa so bili pripravljeni za spoznavanje z odnašanjem zadka GT86.

Tekmovalci so sicer najprej tarnali nad pomanjkanjem ročnega menjalnika, vendar so ugotovili, da je lahko to tudi prednost, sploh, če še nikoli nisi 'driftal'. V vsakem primeru pa smo tudi tokrat na AMZS-jevem Centru varne vožnje na Vranskem poskrbeli, da je bil drugi Rdeči volan varen za vse udeležence, kot bodo tudi vsi prihodnji, ob petkih ali sobotah. Največ točk sta v drugem krogu dosegla Jaka in Peter, ki sta se uvrstila v veliki finale. Tudi vi pa se lahko še vedno prijavite tukaj.
 

Najspretnejša voznika 2. Rdečega volana sta:

 

______________________________________

1. Peter Cimerman - 23 t
2. Jaka Žvab - 22 t

______________________________________


Iskrene čestitke Petru in Jaki, saj se bosta za veliko rdečo lovoriko potegovala v velikem finalu 28. maja.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 2. 2018
Februar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
2930310102  domača premiera - audi A8
0304  Opel zimski trening
05060708091011
12131415  domača premiera - hyundai ioniq
161718
19202122232425
2627  domača premiera - jaguar E-pace
28  mednarodna premiera - opel insignia GSi
01020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 388
volkswagen golf 319
škoda octavia 242
dacia sandero 181
volkswagen polo 164

Podatki veljajo za januar 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 6.845 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: uros.hr
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 1 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 2 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 3 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 4 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 4 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 5 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 5 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 6 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 6 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 6 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 7 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 7 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 7 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 7 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 8 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 8 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 8 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 8 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 8 meseci  |