Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

12. del, Finale

Zeleni volan

Avtor prispevka: Volan
Na veliki finale Zelenega volana smo čakali kar 11 tednov in v tem času dobili 11 najbolj preudarnih voznikov, ki so se z znanjem in spretnostjo uspešno uvrstili v sklepni del našega tekmovanja. Seveda smo tudi tokrat pripravili posebne spretnostne naloge, saj smo na koncu morali dobiti samo enega najboljšega.
12. del, Finale
Foto: Anže Jereb, Miha Kokalj
9. 6. 2013 ob 16:03
Komentarjev: 0
Zeleni volan - 12. del - Finale
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Edina ženska finalistka Antonija iz Novega mesta se na žalost tekmovanja ni mogla udeležiti, zato se je moralo 10 tekmovalcev prebiti preko petih nalog, ki so jih že vsi zelo dobro poznali, saj so se morali nekateri z njimi spopasti v predtekmovalnih delih. Finalistom smo pred začetkom prve naloge razložili, da se lahko s posamezno nalogo spopadejo samo enkrat, saj smo v vseh preteklih Zelenih volanih ugotovili, da je prva vožnja – najboljša vožnja. Pri nalogah smo večinoma merili čas, ki smo ga kasneje spremenili v točke, podobno kot pri Formuli 1, kjer se najboljši dobil 12 točk, drugi 10, tretji 8 in tako naprej. Prvo in drugo nalogo smo združili v eno, tekmovalci pa so morali najprej voziti naprej in se ustaviti pred vodami Dana, nato pa so morali po isto poti voziti tudi ritensko. Janez, ki je to nalogo najbolje opravil v Novi Gorici, je začel prvi in tudi podrl prvi vodi, Viktor pa je takoj napovedal zmago in da namerava z našim 'dirkalnikom' prevoziti ogromno kilometrov. Vsi tekmovalci so bili dobro razpoloženi, saj je bilo zunaj lepo ponedeljkovo popoldne, vendar je nekatere pri opravljanju nalog vseeno zdelala trema, da mogoče niso bili tako uspešni pri nalogi, ki so jo odlično opravili že v polfinalu.

Več težav je povzročala vožnja nazaj, saj so nekateri gladko spregledali stožec za škodo rapid in tako smo v skladu s tradicijo tudi tokrat dobili prvo žrtev proge – vodo Dana. Po preštetih točkah smo videli, da je bil v prvih dveh nalogah najboljši Boštjan, ki je imel pred ostalimi že veliko prednost. Kljub temu da sta bili za nami le dve nalogi, so bile pice iz Pivnice in pizzerie Pr' Krištofu kot naročene, saj so vsi z veseljem pojedli kos ali tri. Nato je sledila tretja naloga, mišnica, ki sta jo zelo dobro poznala Rudi in Aljaž, saj sta se z njo spopadla že na Ptuju, kjer sta bila med boljšimi. Tekmovalci so morali v čim krajšem času škodo rapid znotraj polja obrniti za 180° in niso smeli podreti nobene vode Dana, saj bi jim to prineslo kazenski pribitek 30 sekund. Da ne bi bil v preveliki prednosti, smo določili, da z nalogo začne Boštjan, ki sicer službeno vozi dostavno vozilo, zato se nam je kar malo dozdevalo, da ne bo imel večjih težav. Tudi Aljaž, ki je bil na vrsti drugi, je nalogo opravil enako dobro kot v predtekmovanju. Tretji je bil na vrsti Darko iz Maribora, ki se je sicer malo zapletel, vendar je hitro našel izhod in nalogo opravil v dobrem času. Tudi Gregorju ni povzročala večjih težav, je pa nanje naletel Primož, ki z opravljenim ni bil najbolj zadovoljen. Marko, ki se je z mišnico spopadel naslednji, nas je vse s škrtanjem menjalnika opozarjal na 'rikverc', kljub vsemu pa je porabil preveč časa, da bi bil najhitrejši. Med Nikom in Boštjanom se je na tekmovanju spletla prijateljska vez in Boštjan mu je malo prišepnil, kako bo škodo rapid obrnil najhitreje. Zadnji je bil na vrsti Rudi, katerega je rahlo zdelala trema, saj ni bil tako hiter kot na Ptuju.

Pri četrti nalogi so morali tekmovalci dvakrat prevoziti posebno leseno deščico. Zunaj je že pošteno pihal veter in na obzorju so se pojavljali oblaki, zato smo morali pred dežjem pohiteti, saj smo bili šele na polovici tekmovanja. Nobeden od finalistov ni imel z deščico večjih težav, saj smo zaradi nepvožene podelili zelo malo kazenskih pribitkov, najhitreje pa so z nalogo opravili Aljaž, Boštjan, Gregor in Darko. Pred nami je bila še zadnja naloga, po kateri je že bilo jasno, kdo bo šel gotovo naprej. Tekmovalci so morali pokazati, kako dobro znajo parkirati, saj so morali škodo rapid odpeljati en krog po poligonu in parkirati bočno v navidezno parkirišče. To je bila tudi naloga, pri kateri je padlo kar največ vod, saj tekmovalci niso točno vedeli, kako daleč lahko gredo in tudi zato, ker nam je malo nagajal veter. Boštjan, ki je imel na tabli pred opravljanjem naloge največ točk, je podrl vodo in si prislužil kazenske sekunde, vendar se ni preveč sekiral. Aljaž, ki očitno zelo pogosto parkira, je perfektno spravil škodo rapid v parkirišče in dosegel najboljši čas. Tudi Darko je podrl eno vodo oziroma se zaletel v drug avtomobil, saj so vode predstavljale drug navidezen avtomobil. Rudi je parkiral zelo natančno, saj je bil od vode zadaj oddaljen samo tri centimetre. Več težav z vodami so imeli Gregor, Niko, Marko, Janez, Primož in Viktor, saj je vsak podrl najmanj eno. Po preračunanih časih smo razglasili zmagovalce prvega dela in to so bili Aljaž, Boštjan, Darko in Gregor, ki so se uvrstili naprej v naslednjo nalogo. Pred začetkom polfinalne naloge smo odprli še prtljažnik ene škode rapid, v katerem je bilo polno plastenk vode Dana in potem so tekmovalci imeli 10 sekund časa, da so jih prešteli in povedali, koliko jih je v prtljažniku. Tisti, ki je napovedal najbližje pravi številki, je na koncu dobil tudi vso vodo. Polfinalna in zadnja praktična naloga pred vožnjo s škodo rapid je bila zastavljena tako, da smo že takoj dobili dva najbolj ekonomična, saj so se tekmovalci morali odpeljali tri kroge po stezi in se vsakič ustaviti na klancu pri Anžetu za 10 sekund in potem peljati naprej. Nihče ni bil preveč napet, vse je samo malo zmotil dež, ki je začel rahlo padati, vendar je ugotovil, da še nismo zaključili, zato je hitro nehalo deževati. Po dobrih dvajsetih minutah smo že vedeli rezultate in štirim finalistom razkrili, da se bosta v zadnji del tekmovanja uvrstila Aljaž in Boštjan, ki sta dosegla najmanjši porabi. Aljaž je tudi dobro ocenil število plastenk Dana v prtljažniku. Rekel je, da jih je 290, bilo pa jih je 284, zato je dobil vso vodo in je nekaj razdelil med sotekmovalce.

Pred Boštjanom in Aljažem pa je bila zdaj še zadnja naloga, ekonomična vožnja s škodo rapid od poligona Blagomix v Logatcu pa vse do Ljubljane, do Petrolovega bencinskega servisa v Mostah. Odločili smo se, da jima pustimo voziti tako, kot znata sama najbolje, seveda z upoštevanjem cestno-prometnih predpisov, vendar jima nismo določili, kje morata voziti. Oba je na koncu na progi, ki je bila dolga dobrih 36 kilometrov, vodila navigacijska naprava Garmin, kar pomeni, da sta vozila po regionalni cesti do Vrhnike in se potem vključila na avtocesto. Pot je potekala mirno in brez zapletov pa tudi prometa ni bilo veliko, saj je bila že pozna ura. Na avtocesti nista vozila prehitro, saj je o zmagovalcu odločala ravno poraba, ki pa ni smela biti prevelika. Ko sta zapeljala v Ljubljano, je imel eden več sreče s semaforji kot drugi in tudi hitreje zapeljal na cilj. Kdo je na koncu slavil in koliko minut je zamujal drugi tekmovalec, si oglejte v videu zgoraj.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rupa
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 2 dnevi  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 1 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 4 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 4 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |