Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ljubljana - 05.12.2015

Zeleni volan

Avtor prispevka: Jure Cehner
Na isti dan, 5. decembra, se je v Ljubljani zgodil redni del Zelenega volana pred finalom, kjer sta možnost za glavno nagrado prejela še zadnja dva najbolj zelena vsemi udeleženci.
Ljubljana - 05.12.2015
Foto: Gašper Miš
21. 12. 2015 ob 12:15
Komentarjev: 0
video Zeleni volan - Ljubljana
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Prestolnica je tiste sobote bila prizorišče dogajanja še zadnjega rednega dela Zelenega volana sezone, neposredno pred velikim finalom. Med vsemi izžrebanci sta tako samo še dva tekmovalca dobila priložnost sodelovati v finalu in osvojiti hibridni auris za cel mesec. Na taisti dan je Toyota Center v ljubljanskem BTC-ju imela tudi dan odprtih vrat, kjer ste vsi potencialni kupci ter firbčneži lahko sedli za volan katere od toyot ter se podali na testno vožnjo. Šesti Zeleni volan, ki ga oddaja Volan organizira v sodelovanju s Toyoto in Zavarovalnico Triglav, zadnji v rednem delu, se je tako lahko pričel.

Ker je bil to zadnji Zeleni volan, smo se odločili stvari še nekoliko začiniti. Te so sicer zaradi blage predpraznične mrzlice na cestah že itak bile, ampak kljub vsemu smo se odločili tako za redni del kot tudi finale vsem tekmovalcem dodati še en parameter.  Do takrat smo, kot veste, merili porabo in povprečno hitrost odpeljane trase, ki je služila v primeru, da sta dva tekmovalca imela na deciliter enaki porabi. Vedeli smo, da so vsi tekmovalci varčni, ampak v kolikšni meri vozijo tudi varno? No, pred kratkim smo izvedeli za Triglavovo aplikacijo Drajv, ki smo jo med drugimi preizkusili na tej povezavi, in s pomočjo nje in pametnih telefonov prišli še do dodatne meritve - ocene varne vožnje. Ta je bila v rednem delu prisotna samo kot zanimivost in priložnost za testiranje aplikacije pred finalom, kjer pa je ocena dejansko vplivala na končni rezultat.

Trasa rednega dela je bila krajša kot običajno, v dolžino je znašala točno sedem kilometrov. Izpred Toyotinega centra v BTC-ju so se tekmovalci napotili južno proti Letališki cesti, jo ucvrli proti obvoznici, se nanjo priključili za tistih nekaj metrov in na zaloškem izvozu obrnili ter se napotili nazaj po enaki poti. Pri tej trasi je bilo ključno vzdrževanje pravilne hitrosti na 3-kilometrski ravnini na Letališki cesti. Aurisova 1,2-kilovatnourna baterija je dovolj samo za dva do tri izključno električno gnane kilometre, kar pomeni, da je bilo potrebno veliko taktiziranja.

Po končanih vožnjah je bilo očitno, da se je tekmovalcem najbolj obrestovalo, če so prvo polovico vozili normalno z malce bolj naglimi pospeševanji, torej samo z 1,8-litrskim bencinskim motorjem, da se je baterija do obvoznice skoraj v celoti napolnila, nazaj grede pa so jo z izjemno nežno nogo na ravnini izpraznili. Takšna taktika se je najbolj obrestovala dvema tekmovalcema, ki sta se tako uvrstila v finale. Tokrat smo kot največja zelenca okronali sledeča:

Klemen Kladnik - 2,9 litra
 

Igor Lukner - 3,1 litra

Iskrene čestitke Klemnu in Igorju! Klemnu še posebej, saj mu je edinemu uspelo aurisa prepričati, da je na tej trasi pil manj kot tri litre goriva, Igorju pa zato, ker mu je edinemu uspelo na aplikaciji Drajv dobiti najboljšo možno oceno varčne vožnje, čisto stotico. Tako, zadnji del rednega dela tekmovanja je bil zaključen, prejeli smo še poslednja tekmovalca, ki sta se pridružila eliti varčnežev, dvanajsterici najboljših širom Slovenije, ki so najbolj racionalno polnili in trošili aurisovo baterijo. Ampak samo eden se je za en mesec domov odpeljal z hibridnežem. Kdo je bil najboljši, izveste v naslednji oddaji Volan.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
2324252627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault megane 240
volkswagen golf 209
škoda octavia 172
renault captur 143
renault clio 142

Podatki veljajo za avgust 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 48.834 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: clark
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 4 dnevi  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 4 tedni  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 4 tedni  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  |