Seveda bo v prvi vrsti nova tudi oblika, ki bo izpopolnjena in bo predvsem evolucijsko nadaljevanje aktualne oblike, s katero bodo seveda skušali na svojo stran privabiti kupce ostalih konkurentov. Poleg tega bo novi fiesta imel tudi več prefinjenosti in rahel pridih prestiža, saj želijo ustvariti dovolj prostora za cenovno ugoden model ka+. V vsakem primeru pa bo fiesta ostala na Fordovi globalni platformi B, prototip pa ima malenkost razširjen kolotek, čeprav lahko v resnici govorimo samo o milimetrih razlike, tudi kar se velikosti samega avtomobila tiče. Seveda bo maska po vzoru ostalih modelov, žarometa spredaj pa bosta bolj ozka. Uporaba enake platforme pomeni, da so lahko privarčevali veliko denarja, tudi pri razvoju, tako da bodo lahko vsaj nekaj privarčevanega denarja namenili za področja, kjer je fiesta doslej šepal za konkurenti, namreč v kakovosti notranjosti in naprednih tehnologijah.
Tako bo nova generacija imela v notranjosti mehkejše materiale, ki bodo zamenjali trdo plastiko, obenem pa bodo dodobra predelali tudi multimedijski sistem, ki bo odslej doma na velikem zaslonu na dotik, prav tako pa bo za povezljivost skrbel tudi sistem sync 3, preko katerega bo mogoče upravljati tudi s pametnimi telefoni in ostalimi napravami, manjkala ne bo niti satelitska navigacija. Po vsej verjetnosti bo med varnostnimi tehnologijami tudi opozorilnik na nenamerno menjavo voznega pasu, tudi sistem za prepoznavo prometnih znakov.
Motorizacija bo po napovedih prenovljena in v veliki večini sestavljena iz družine ecoboost, kar pomeni, da bi lahko celo prenehali prodajati stari 1,25-litrski štirivaljni motor, ki proizvede 60 kW (82 KM) moči, v prid turbobencinskih trivaljnikov. Nabrita različica ST bo še vedno na voljo, vendar ni nujno, da jo bo še vedno poganjal 1,6-litrski turbobencinski motor, ki proizvede 134 kW (180 KM) moči, pač pa bi tega lahko zamenjal večji 1,8-litrski z več moči. Nov izgled in več prestiža pa bosta pustila posledice tudi na ceni, saj bi lahko vstopni model stal celo okoli 16 tisočakov, za manj denarja pa bo še vedno na voljo ka+.
Ne spreglejte:
test ford fiesta 1.0 ecoboost red edition
test ford fiesta 1.0 ecoboost powershift titanium
test ford fiesta ST
test ford fiesta 1.0 ecoboost titanium
test ford fiesta 1.6 TDCi econetic
test ford fiesta 1.6 SES
test ford fiesta 1.6 TDCi titanium