Nekateri avtomobilski proizvajalci razmišljajo, da ne bi več izdelovali klasičnih družinskih limuzin, Španci pa razmišljajo, da bodo do leta 2018 zamenjali enoprostornik alhambra, katerega bo najverjetneje nadomestil velik SUV. Aktualni alhambra na cestah sicer vztraja že od leta 2010, ker pa kupci vse bolj kupujejo SUV-je takšnih in drugačnih velikosti, bo takšna usoda doletela tudi naslednji alhambra. Pravzaprav lahko povemo, da bo avtomobil, ki se bo na cestah pojavil leta 2018, zelo podoben konceptu 20V20, ki ga je Seat pokazal na ženevskem avtomobilskem salonu leta 2015, malenkost bo tudi manjši od škode kodiaq, bo pa vseeno lahko prevažal do 7 ljudi (5 + 2). Seat pa seveda ni edini, ki se je odločil za takšen korak, saj je tudi Peugeot letos v Parizu pokazal novi 5008, ki se je prav tako bolj oddaljil od tal, pri Oplu, Fordu in Mazdi pa bodo ali prenehali izdelovati enoprostorce, ali pa jih bodo transformirali v bolj stilske SUV-je.
Po drugi strani pa se alhambra še vedno zelo dobro prodaja, saj so samo lansko leto prodali 27.000 primerkov, torej dobrih 17 odstotkov več kot leto poprej. Posledično ga bodo prodajali vsaj še dve leti, kmalu po predstavitvi nove različice, pa bo izginil iz prodajnih salonov. Podobno bi se seveda lahko zgodilo tudi z volkswagnom sharan, bratrancem alhambre. Uradnih podatkov o tem še ni, vendar glede na to, da pripravljajo dve različici sedemsedežnih SUV-jev (tiguan XL in še večja različica za ZDA), bi znal sharan dočakati enako usodo. Vsekakor pa bomo na uradno potrditev morali počakati vsaj še do konca prihodnjega leta.
Ne spreglejte:
test seat alhambra 2.0 TDI ecomotive 4x4