Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Slabi obeti za dizelsko gnana osebna vozila

Global Automotive Executive Survey 2017

Avtor prispevka: Marko Miklavc
Iz Nemčije prihaja novica, ki vnaša nov nemir med lastnike dizelsko gnanih osebnih avtomobilov, ker izsledki izvedene študije med približno tisoč vodilnimi funkcionarji v avtomobilski industriji kažejo, da je ta motorni koncept že odpisan pri polovici vprašanih vodilnih menedžerjev, ki so sodelovali v rej raziskavi.
Slabi obeti za dizelsko gnana osebna vozila
Foto: Splet
5. 1. 2017 ob 6:00
Komentarjev: 0

Mnenje več kot polovice vprašanih vodilnih menedžerjev iz avtomobilske industrije najbolje ponazarja izrečeni stavek „Dieselantrieb ist tot“ (dizelski pogon je mrtev), vendar ne zaradi pomanjkanja idej o možnih tehničnih rešitvah, ki bi mu omogočile večjo prijaznost do okolja, temveč  zaradi spremenjenega vedenjskega vzorca kupcev, ki so v zadnjem času pričeli zavračati dizelsko gnane osebne avtomobile, čeprav tega na nemškem tržišču novih vozil lani še ni bilo moč zaznati, ker se je 46 odstotkov vseh kupcev novih avtomobilov odločilo za nakup dizelsko gnanega vozila. Pada pa splošni delež dizelsko gnanih registriranih vozil v Nemčiji. Še pred nekaj leti je bil tržni delež bencinsko in dizelsko gnanih vozil skoraj enak, sedaj znaša tržni delež dizelsko gnanih registriranih vozil samo še 33 odstotkov.

Povsem drugačno bodočnost so analitiki družbe KPMG pripisali bencinsko gnanim osebnim avtomobilom, in to zaradi mnenja vprašanih vodilnih menedžerjev, ker je tri četrtine izmed vseh vprašanih mnenja, da bo bencinski motor še dolgo vodilni akter na tržišču osebnih vozil. Brez odločnega posega države v stilu predpisov in uredb, ki bi ljudi do leta 2023 prisilile v nakup striktno električno gnanih novih avtomobilov, se trenutni 7-ostotni tržni delež teh vozil ne bo nikoli povečal. V nemškem združenju proizvajalcev avtomobilov (VDA) kljub tem črnogledim napovedim vztrajajo pri idejah o modernih bolj čistih dizelsko gnanih avtomobilih, ker so mnenja, da je dizelski motor v zadnjem času postal nekakšen 'grešni kozel' za vse težave, ki so povezane z globalnim segrevanjem našega planeta. V tem pogledu so si enotni tudi z nemškimi obrtniki, ki poudarjajo, da bi izgon dizelskih motorjev iz 'potrošniškega raja' potegnil za sabo veliko posledic, vidnih predvsem v oslabljenem delovanju nemškega gospodarstva.

O prvih zaznanih težavah glede slabše sprejemljivosti dizelsko gnanih osebnih vozil pa poročajo tudi nekateri nemški trgovci. Thomas Wysocki, vodilni pri nemški podružnici koncerna Suzuki, je prepričan, da so sedanje nemške prodajne cene dizelsko gnanih novih in rabljenih vozil že 'prenapihnjene', posledično pričakuje visoke rabate pri trgovcih. Thomas Kramer, eden izmed nemških trgovcev z vozili znamke Citroën, je ob tem opisal tudi en konkretni primer. Če se na njegovem dvorišču v tem času pojavi približno tri leta star dizelsko gnani potniški dostavnik (model berlingo), ga ocenijo občutno slabše kot pred enim letom, ker sedaj že lahko govorimo o dodatni 10 odstotni izgubi vrednosti (približno 2000 evrov) zaradi vgrajenega 'traktorskega motorja'.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: clark
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  |