Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Hibridni BMW-ji razočarali nemške politike

Dogajanje v Nemčiji

Avtor prispevka: Marko Miklavc
Iz Nemčije prihaja novica, ki znova potrjuje kako daleč od realnosti so obljube proizvajalcev avtomobilov glede povprečne porabe pogonskih goriv, tudi v primeru modnih hibridnih vozil.
Hibridni BMW-ji razočarali nemške politike
Foto: BMW
20. 11. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Tokrat so na udaru prestižne hibridne limuzine (model 740e/740Le/740Le xDrive iPerformance) iz Münchna, ki jih uporabljajo nekateri nemški ministri. »BMW serije 7 s tehnologijo eDrive iz BMW EfficientDynamics (BMW 740e/740Le/740Le xDrive iPerformance) združuje najboljše iz dveh svetov. Rezultat je bistveno manjša poraba goriva pri ravno tako nizkih emisijah. In obnašanje vozila med vožnjo, ki udobje in dobro počutje v BMW serije 7 naredi še bolj doživeta.« To je le ena izmed številnih uradnih 'bavarskih pravljic' o velikem hibridnem BMW-ju, ki jo zelo radi širijo tudi številni neresni novinarji. Realnost je povsem drugačna, sploh če verjamemo izkušnjam službenih voznikov nemških ministrov, ki se po poročanju častnika Der Spiegel pritožujejo nad zelo skromnim akcijskim dosegom (od 30 do 40 km, samo 10 km v zimskih mesecih) v primeru, ko se takšna limuzina premika samo ob pomoči elektrike. Ko takšni limuzini zmanjka 'električnega soka', se zelo hitro spremeni v klasičnega 'odvisnika', ki si z lahkoto zasluži oznako 'Spritfresser' ('Gas Guzzler').

Istočasno se nemški vozniki pritožujejo tudi nad skopo odmerjenimi rezervoarji za pogonsko gorivo (takšen BMW ima rezervoar s samo 45 litrsko kapaciteto) ter nad posledično številnimi obiski (tudi po 4-krat na teden) bencinskih servisov. Ob tem seveda ne morete doseči fantazijskih vrednosti (od 2,1 do 2,4 litra na 100 km) glede povprečne porabe, ki jih uradno obljubljajo v Münchnu, ker vozniki nemških službenih BMW-jev omenjajo občutno višjo povprečno porabo (približno 8,6 litra na daljših relacijah). Za takšen razkorak med uradnimi navedbami in realnostjo glede povprečne porabe goriva in ustvarjenih CO2 emisij je zaslužen predvsem en faktor (prevelika masa avtomobila) v povezavi s številnimi električno gnanimi komfortnimi pripomočki (vsak vklopljen 100 vatni električni odjemalec vam bo na vsakih 100 prevoženih kilometrov privzdignil povprečno porabo za 0,1 litra), ker so takšni hibridni BMW-ji (masa: od 1975 do 2075 kg) zaradi dodatne 'navlake' (elektromotorji in akumulatorji) skoraj 200 kilogramov težji od klasičnih, enako fosilno motoriziranih BMW-jev serije 7 (masa: od 1830 do 1900 kg).

Enako velja tudi za modne hibridne SUV-je, kjer so strokovnjaki že pred leti ugotovili, da takšna vozila lahko označimo kot klasičen 'pesek v očeh' potrošnikov, ker bodo v realnosti privarčevali kvečjemu 10 odstotkov goriva (dokler deluje tudi električni pogon …). Realna pričakovanja glede nižje porabe fosilnih goriv bodo možna samo v primerih, ko je majhen fosilni motor uporabljen kot podaljševalec dosega (Range Extender), medtem ko ima električni motor vlogo primarnega pogona. Pri znamki BMW so se že odzvali na te trditve, podane s strani nemške politike. Ob tem so povedali, da vedo za težave njihovih prestižnih hibridnih limuzin, vendar jih pogojujejo z življenjskim slogom politikov, ker morajo njihovi šoferji nanje dostikrat čakati z delujočim bencinskim pogonskim sklopom ter vklopljenim ogrevanjem (prezračevanjem) potniške kabine, vse to pa povzdigne povprečno porabo v višave.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 12. 2017
December 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04  domača premiera - porsche cayenne
0506  domača premiera - renault clio I feel Slovenia
07080910
1112  mednarodna premiera - dacia duster
1314  domača premiera - škoda karoq
151617
18192021  domača premiera - hyundai N
222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 365
renault clio 347
renault captur 279
škoda octavia 209
renault megane 206

Podatki veljajo za november 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 66.853 novih avtov!

Anketa
Kakšen bo vaš naslednji avtomobil?
864športni 863križanec 862limuzina 861karavan 860zmagovalec testa PRIMA


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bogdan
Obvestila
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 3 tedni  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 1 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 4 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 4 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 5 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 6 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 6 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 6 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 6 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 6 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 7 meseci  |