Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ko sanje postanejo resničnost

Memminger roadster 2.7

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Na Bavarskem obstaja kraj (Reichertshofen), kjer imajo Volkswagnovi 'hrošči' še vedno poseben status, predvsem po zaslugi nekdanjega avtomobilskega dirkača in uspešnega podjetnika.
Ko sanje postanejo resničnost
Foto: Memminger
12. 4. 2018 ob 5:00
Komentarjev: 0

Georg Memminger se namreč že približno dve desetletji ukvarja samo z restavriranjem legendarnih 'hroščev'. V teh dneh je Memminger predstavil posebnega športnega 'hrošča', ki v bistvu ni več volkswagen, temveč porsche.Z avtomobili, kot je Volkswagnov 'Käfer' (hrošč) je Georg Memminger povezan že celo življenje, ker si je kmalu po opravljenem vozniškem izpitu omislil rabljenega 'hrošča', ki pa je imel eno izrazito 'hibo', ker je bil po mnenju takrat mladega Nemca enostavno prepočasen, zato je že čez nekaj tednov nadomestil originalni motor s pogonskim sklopom iz serijskega porscheja 356. S takšnim 'hroščem' je v mladosti sodeloval tudi na nekaterih dirkah in ob koncu dirkaške kariere celo pristal za volanom tekmovalnega porscheja na znameniti vztrajnostni dirki 24 ur Le Mansa. Z novim roadsterjem 2.7, ki je trenutno unikat, si je Nemec tokrat izpolnil eno izmed največjih mladostnih želja, ob zadostnem povpraševanju pa naj bi nastala celo majhna serija takšnih resnično športnih 'oblikovnih križancev' med klasičnimi volkswagni in porscheji.

Za osnovo tega projekta je Memminger uporabil tehnološko platformo običajnega klasičnega 'hrošča' z nespremenjeno medosno razdaljo (2444 mm), vendar z nadgrajenim (sestavni deli znamke Porsche) podvozjem in zavornim sistemom. Za takšno tehnološko nadgradnjo obstaja zelo dober razlog, viden v obliki sredinsko vgrajenega 2,7-litrskega bokserskega pogonskega motorja, ki izvira iz serijskih volkswagnov 411/412 (tip 4) in kasnejših primerkov modela transporter (T3). Prvotno je imel takšen 4-valjni motor samo 1,7-litra delovne prostornine, kasneje smo dobili 2,1-litrske verzije za volkswagnov model T3, v 2-sedežnem roadsterju znamke Memminger se lahko pohvali s premijsko odmerjenih 2,7 litra delovne prostornine ter posledično dobrim 'izplenom' pogonske moči (atmosferskih 154 kW/210 KM). Verjetno ste nad takšnim 'skromnim izplenom' v današnjih časih razočarani, ker imajo nekateri serijski avtomobili že po 700 ali pa še več 'konj', vendar ob tem spet pozabljate na 'odebeljenost' sodobnih avtomobilov, ki v današnjih časih postaja že absurdna …

Tega se očitno zaveda tudi Memminger, ki se je ob ustvarjanju tega čudovitega hrošča (oblikoval ga je oblikovalec Philipp Eberl) zavestno odpovedal današnji modni otovorjenosti z IT in varnostnimi sistemi ter seveda tudi otovorjenosti s komfortno opremo. Rezultat takšnega razmišljanja je zelo lahek 'hrošč' z maso, ki ne presega 800 kilogramov. Naj vas spomnim, da je imela nekoč zelo priljubljena 'stoenka' (zastava 101) zelo podobno maso, vendar pa tudi občutno manj 'konj' (40 kW/55 KM). Eden izmed ameriških veteranov ameriške hot-rod scene je nekoč dejal, da potrebuje avtomobil s 1500 kilogramsko maso najmanj 500 'konj' (368 kW) pogonske moči, če želi na dirki na četrt milje (0-400 metrov) prehiteti 750-kilogramskega 'hrošča' s samo 200 'konji' (147 kW) pogonske moči.

Dejanskih podatkov o zmogljivosti takšnega 'hrošča' niso razkrili, so pa omenili, da je z lahkoto sposoben doseči hitrost 200 km/h. Enako skrivnostna je trenutno tudi prodajna cena takšnega 'superhrošča', ki lahko na cesti osramoti veliko serijskih porschejev.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 4. 2018
April 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
020304  domača premiera - ford transit custom in tourneo custom
05  domača premiera - BMW X2
060708
09  domača premiera - citroën C4 cactus
10111213  domača premiera - porsche driving experience
1415
161718  domača premiera - ford ecosport
19202122
232425  domača premiera - ford trucks
26272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 334
volkswagen polo 319
volkswagen golf 316
škoda octavia 264
renault megane 234

Podatki veljajo za marec 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 20.359 novih avtov!

Anketa
Ste zadovoljni z razpletom velikega primerjalnega testa PRIMA?
905polo je najboljši! 904spet kuhinja 903zakaj ni zmagal moj 902noben si ne zasluži zmage


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: soling
Obvestila
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 1 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 1 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 1 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 1 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 1 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 3 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 4 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 5 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 6 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 7 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 7 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 8 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 8 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 8 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 9 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 9 meseci  |