Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Še več prostora

Audi A6 avant

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Pri Audiju so nedavno razkrili novo karavansko različico modela A6, za katero bo ob koncu poletja treba odšteti vsaj 48 tisočakov, prvi primerki pa se bodo v garažah lastnikov znašli že to jesen.
Še več prostora
Foto: Audi
16. 4. 2018 ob 6:00
Komentarjev: 0

Oblikovno se A6 avant seveda zgleduje po limuzini, torej je spredaj mogočna maska, objemata pa jo žarometa s 3D efektom. Zadnja stran je z zajetnima D-stebričkoma bolj posebna, je pa na zadku še strešni spojler in letev iz kroma, ki povezuje zadnje luči. Novinec je tudi malenkost večji od predhodnika, številke pravijo, da je daljši za 10, širši za 20 in višji za 6 milimetrov, sta pa zaradi daljšega medosja krajša previsa spredaj in zadaj. Posledično to pomeni več prostora v notranjosti, še posebno za potnike na zadnji klopi. Več prostora v kabini pa ne pomeni več prostora v prtljažniku, saj bo vanj še vedno mogoče spraviti od 565 do 1.680 litrov tovora.

V notranjosti razlik v primerjavi z limuzino pravzaprav ni. Zaslona multimedijskega sistema dominirata armaturni plošči in oba uporabniku izbiro potrjujeta s povratnimi haptičnimi informacijami. Seveda ne manjkajo niti digitalni merilniki na 12,3-palčnem zaslonu, za lažje parkiranje pa skrbi še sistem s 360-stopinjskim pregledom okoli vozila. Napreden projekcijski prikazovalnik tudi ne manjka, vendar se je znašel na seznamu dodatne opreme.

Tudi motorna paleta bo enaka tisti pri limuzini, torej bo A6 avant bo ponujal blago hibridno tehnologijo pri vseh motorjih. Manjši štirivaljniki bodo uporabljali 12V-sistem in BAS-alternator, ki bo omogočal funkcijo stop/start, medtem ko se bo avtomobil premikal do hitrosti 22 km/h. Poleg tega bo mogoče 'jadranje' med 35 in 160 km/h, kar pomeni, da se bo motor izključil, ko bo voznik dvignil nogo s stopalke, po potrebi pa se bo takoj ponovno zagnal.

Večji motorji V6 uporabljajo 48-voltni sistem, ki je spojen z litij-ionsko baterijo, v katero se lahko shrani energija ob zaviranju in ustavljanju, ki se kasneje uporabi med vožnjo, na ta način pa se zmanjša poraba goriva in izpust CO2 do 10 gramov na prevožen kilometer. Za pogon bosta ob splovitvi skrbela dva 3,0-litrska šestvaljnika, turbodizelski in turbobencinski, slednji bo proizvedel 250 kW (340 KM) in 500 Nm navora. Turbodizel bo imel na voljo 210 kW (286 KM) in 620 Nm navora, spojen pa bo z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom tiptronic. Turbobencinski mlin bo sicer spojen s sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom S tronic, oba pa bosta že v osnovi imela štirikolesni pogon quattro, le da bo bencinska različica imela tehnologijo quattro ultra, ki po potrebi moč dovaja na zadnji kolesi, turbodizel pa stalni štirikolesni pogon quattro s samodejno zaporo sredinskega diferenciala. Pozno letos pričakujemo še 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik in 2,0-litrski prisilno polnjen bencinski stroj.

Za čim bolj udobno vožnjo bodo skrbela štiri različna vzmetenja, z jeklenimi vzmetmi, z jeklenimi vzmetmi in prilagodljivimi blažilniki, ter športno in zračno vzmetenje. S slednjim bo A6 avant verjetno že presegel mejo 60 tisočakov, saj bo vstopni model stal vsaj 48.000 EUR.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 4. 2018
April 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
020304  domača premiera - ford transit custom in tourneo custom
05  domača premiera - BMW X2
060708
09  domača premiera - citroën C4 cactus
10111213  domača premiera - porsche driving experience
1415
161718  domača premiera - ford ecosport
19202122
232425  domača premiera - ford trucks
26272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 334
volkswagen polo 319
volkswagen golf 316
škoda octavia 264
renault megane 234

Podatki veljajo za marec 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 20.359 novih avtov!

Anketa
Ste zadovoljni z razpletom velikega primerjalnega testa PRIMA?
905polo je najboljši! 904spet kuhinja 903zakaj ni zmagal moj 902noben si ne zasluži zmage


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: soling
Obvestila
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 1 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 1 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 1 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 1 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 1 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 3 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 4 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 5 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 6 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 7 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 7 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 8 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 8 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 8 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 9 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 9 meseci  |