{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Napredek na vseh področjih

ADAC test celoletnih pnevmatik

Avtor prispevka: Marko Miklavc
ADAC je v teh dneh objavil poročilo z zadnjega testa celoletnih pnevmatik, kjer so tokrat testirali 9 celoletnih pnevmatik v dimenzijah 175/65 R14. Nemci so ob tem ugotovili, da so takšne pnevmatike idealne predvsem za lastnike in uporabnike kompaktnih 'superminijev' (evropski B segment) ter malčkov iz evropskega A segmenta ('mini').
Napredek na vseh področjih
Foto: ADAC
26. 4. 2018 ob 5:00
Komentarjev: 0

Ta nemška ugotovitev pa ni pogojena samo z dimenzijami (175/65 R14) testiranih pnevmatik, ker so Nemci ob tem poudarili, da celoletne pnevmatike enostavno niso priporočljive za bolj zmogljiva in večja ter posledično težja vozila, pri katerih je še vedno najbolje, da imajo nameščene 'gumarske specialiste' (letne ali pa zimske pnevmatike, odvisno od sezone). Tokrat se je na različnih voznih površinah pomerilo devet celoletnih pnevmatik različnih proizvajalcev. Nemci so ob zaključku testa ugotovili, da postajajo celoletne pnevmatike res dobra izbira za večino lastnikov in uporabnikov avtomobilov, ki živijo na območjih, kjer pozimi ni pretirano veliko snega in zelo visokih poletnih temperatur ozračja. V takšnih ekstremnih pogojih se še vedno najbolje obnesejo prej omenjeni 'specialisti'. Njihove navedbe potrjujejo tudi podeljene ocene, ker so tokrat štirim celoletnim pnevmatikam namenili oceno 'befriedigend' (zadovoljujoče), preostalih pet testiranih pnevmatik je prejelo oceno 'ausreichend' (zadostno).

Na podobnih primerjalnih testih v preteklosti so bile najboljše celoletne pnevmatike ob primerjavi s 'specialisti' deležne kvečjemu ocene 'ausreichend' (zadostno), večina takrat (20014-2016) testiranih celoletnih pnevmatik pa je prejela najslabšo možno oceno 'mangelhaft' (pomanjkljivo). Sedanje ocene testiranih celoletnih pnevmatik pa kažejo, da so proizvajalci takšnih pnevmatik v zadnjem času dosegli velik napredek, ker so pri nekaterih celoletnih pnevmatikah skoraj odpravili njihovo največjo hibo (slabše zaviralne sposobnosti na suhi vozni podlagi, sploh pri večjih hitrostih …). Lep primer tega izboljšanja je celoletna pnevmatika znamke Goodyear (tip Vector 4Seasons Gen-2), s katero se boste na suhi podlagi ustavili hitreje kot pa s povprečno zimsko pnevmatiko, specialista (letna pnevmatika) pa v tej disciplini ne boste nikoli premagali.

Zgodba se bo spremenila v slučaju, ko vas na cesti ujamejo padavine v obliki dežja. Če so na vašem vozilu, ki se premika s hitrostjo 80 km/h, nameščene prej omenjene pnevmatike znamke Goodyear, boste za dokončno zaustavitev vozila na mokri podlagi potrebovali približno 37,6 metra prostora, podobno dolžino potrebuje tudi vozilo, ki je v enako mokrih pogojih (80 km/h) obuto v povprečne letne pnevmatike, medtem ko se boste s solidnimi zimskimi pnevmatikami ustavili še hitreje (-1,4 metra (približno)). Podobno bo tudi ob zaviranju na snegu, kjer je bila celoletna pnevmatika znamke Nokian (tip Weatherproof) samo še malenkost slabša od 'specialista' (zimska pnevmatika), ker je za dokončno zaustavitev potrebovala 0,3 metra dodatnega prostora.

Na tokratnem testu je v vseh pogledih blestela predvsem celoletna pnevmatika znamke Nexen (tip N blue 4 Season), ker se lahko pohvali z najboljšimi rezultati (zelo uravnotežena pnevmatika ne glede na vrsto vozne podlage, malenkostno slabša je le ob vožnji po ledu in snegu) ter izredno ugodno prodajno ceno (nemška prodajna cena: 51 evrov za kos). Največje razočaranje pa predstavlja uvrstitev celoletne pnevmatike premium znamke Michelin (tip CrossClimate), ker je najdražja (77 evrov za kos) tokrat testirana pnevmatika na koncu pristala na zadnjem mestu.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 1. 2019
Januar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
31010203040506
070809  domača premiera - audi A1
10111213
14  domača premiera - peugeot 508
151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Maticher
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 1 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 2 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 2 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 2 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 2 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 2 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 2 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 2 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 2 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 2 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 2 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 2 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 3 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 3 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 4 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 4 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 4 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 5 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 5 meseci  |