Tovarno v Dingolfingu so morali pred pričetkom proizvodnje posodobiti, za kar so porabili kar nekaj milijonov evrov. Slednje so porabili za bolj avtomatizirano proizvodnjo, ki bo še bolj učinkovita, in tako odslej samovozeči vozički prevažajo dele vrat na proizvodnjo linijo, roboti pa preverjajo, če so vsi deli nameščeni pravilno. Novi kupe se namreč lahko pohvali s številnimi lahkimi materiali, s katerimi so zmanjšali skupno težo na 2.031 kilogramov. Tako so praktično povsod sledovi plastike, aluminija in karbonskih vlaken, streha, vrata, pokrov motorja, sprednja požarna stena in nosilci pa so iz aluminija. Streha bo ob doplačilu lahko tudi iz plastike ojačane s karbonskimi vlakni, slednja pa bo prvič na voljo pri proizvodnem modelu.
Novembra bosta kupcem na voljo dve različici. Bencinski M850i xDrive bo poganjal 4,4-litrski prisilno polnjen V8, ki bo premogel 390 kW (530 KM) moči in 750 Nm navora, moč pa se bo preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika prenašala na vsa kolesa. Do stotice bo lahko pospešil v 3,6 sekunde, počasnejši pa bo 840d xDrive, ki bo premogel 3,0-litrski prisilno polnjen dizelski šestvaljnik, ki bo proizvedel 235 kW (320 KM) moči in 680 Nm navora. Cene sicer še niso znane, vendar predvidevamo, da bo vstopni model serije 8 pri nas stal vsaj 130 tisočakov.