Sedaj so pri znamki Ford predstavili povsem novo različico tega modela, ki bo po vsej verjetnosti privabila še več kupcev. Novi, nizkopodni (Tiefrahmenfahrgestell / low-height chassis) transit predstavlja Fordov odgovor na povečano povpraševanje kupcev lahkih gospodarskih vozil po vozilih s specializiranimi nadgradnjami. Nova različica modela transit bo zadovoljila predvsem tiste, ki iščejo lahko gospodarsko vozilo s čim nižjo šasijo v predelu zadka, ker ta koncept, ki dno tovornega prostora zbliža z vozno podlago, omogoči uporabnikom lažje natovarjanje vozila. V tem primeru govorimo o stotih milimetrih, istočasno se takšen transit lahko pohvali tudi s približno 200 kilogramov nižjo neto maso, vse to pa se seveda odraža pozitivno pri uporabni nosilnosti in manjši povprečni porabi goriva.
Nizkopodni transit je kupcem na voljo v treh medosnih razdaljah (L2, L3 in L4). Vloga osnovne različice je v tem primeru pripadla transitu 350 s prednjim pogonom. Kupcem ponujajo dve možnosti glede izbire primernega pogonskega sklopa, obe sta povezani z 2,0-litrskim dizelskim EcoBlue motorjem. Osnovna verzija tega motorja ponuja uporabnikom 96 kW (130 KM) pogonske moči. Drugo možnost predstavlja verzija s 125 kW (170 KM) pogonske moči. Oba motorja sta serijsko spojena s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, ob doplačilu si bo kupec lahko omislil tudi 6-stopenjski samodejni menjalnik. Kupci različice z najdaljšo medosno razdaljo (L4 ) bodo deležni tudi serijske vgradnje zadnje osi s širšim kolotekom, kupci različic s krajšo medosno razdaljo (L2 & L3) bodo za takšen 'sladkorček' doplačali. V vsakem primeru pa znaša največja dovoljena skupna masa 3,5 tone. V Nemčiji boste za osnovno različico nizkopodnega transita odšteli točno 28.950 evrov.