Novinec si veliko elementov deli z modelom polo, saj je narejen na enaki platformi MQB A0, v dolžino meri 4.107, v višino 1.558 milimetrov, torej je 54 mm daljši ter 97 milimetrov širši. Poleg tega voznik v T-crossu sedi 10 centimetrov višje, zaradi česar bo po godu ljubiteljem lažjega vstopanja in izstopanja. Vizualno je bolj terenski kot konkurenti, vsaj na papirju pa je tudi bolj praktičen, saj prtljažnik pogoltne od 385 do 455 litrov, odvisno od položaja zadnje drsne klopi.
Notranjost je narejena po vzoru modela polo, torej je na sredini armaturne plošče zaslon na dotik, ki v diagonalo meri 6,5 ali 8 palcev, ob doplačilu bodo na voljo tudi digitalni merilniki, ki bodo sicer že v osnovi na voljo pri bolje založenih primerkih. V osnovi bo T-cross imel 16-palčna platišča, klimatsko napravo, sistem za prepoznavanje vozil v mrtvem kotu, povezavo bluetooth in 4 vhode USB za polnjenje naprav. Zaradi zmanjševanja stroškov T-cross ne bo imel štirikolesnega pogona, osnovni motor pa bo 1,0-lirski turbobencinski trivaljnik, ki bo proizvedel 70 ali 85 kW (95/115 KM), v osnovi pa bo spojen s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Seveda bo na seznamu dodatne opreme tudi sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik DSG, poleg bencinskega motorja pa bo na voljo tudi 1,6-litrski TDI.