Novi legacy so Japonci predstavili na avtomobilskem salonu v Chicagu in napovedali, da bo vsak primerek premogel štirikolesni pogon z vektorsko razporeditvijo navora in sistem eyesight z ohranjanjem voznega pasu. Za pogon bo skrbel 2,4-litrski turbobencinski mlin, ki bo proizvedel 193 kW (263 KM) moči in 375 Nm navora, ki bo novinca do stotice z mesta pognal v 6,3 sekunde. Še vedno bo na voljo tudi 2,5-litrski štirivaljnik z močjo 135 kW (184 KM) in 240 Nm navora, ki bo odslej porabil manj goriva, oba pa bosta moč na kolesa prenašala preko neskončnostopenjskega menjalnika CVT. Za ljubitelje tehnologije bo gotovo zanimiv še sistem za prepoznavanje utrujenosti voznika, ki bo uporabljal kamero in programsko opremo obraznega prepoznavanja, s čimer bo zaznal voznikovo utrujenost ali usmerjenost v kakšno drugo delo, ki ni vožnja. Poleg sistema za prepoznavanje vozil v mrtvem kotu bodo na seznamu dodatne opreme še LED-žarometa spredaj, samodejno zaviranje v sili med vzvratno vožnjo, sistem za samodejno menjavo voznega pasu in opozorilnik pred prečnim prometom od zadaj.
Nakupna cena novega subaruja legacy bo narasla še zaradi opcijskega zvočnega sistema Harman/Kardon z 12 zvočniki, po dva USB-vhoda spredaj in zadaj pa bosta že v osnovnem modelu. Še več, vse različice, razen osnovna, prejmejo še dve 12-voltni vtičnici. Novi legacy bo na ceste zapeljal jeseni, če bo prišel tudi k nam, še ni znano.