Model puma bo narejen na osnovi modela fiesta, le da bo 46 milimetrov daljši, 54 višji in 71 milimetrov širši, obenem so medosje podaljšali za 95 mm, da bo znotraj še več prostora. Oblikovno je kar nekaj posebnosti, saj si z ostalimi modeli v ponudbi deli samo obliko maske. Oblika luči spredaj in pokrova motorja je nekakšen poklon prvemu modelu puma, pri bolje založenih različicah pa bodo dnevne luči spominjale na superšportni ford GT. V notranjosti ni večje revolucije, saj je vse v skladu z ostalimi novejšimi fordi, torej velik zaslon multimedijskega sistema sync3, dobri in mehki materiali, celo digitalni merilniki pri bolje založenih modelih in masaža za sprednja sedeža. Še več, prevleke sedežev je s pomočjo zadrge mogoče sneti in po potrebi oprati.
Ena od večjih zanimivosti je prtljažnik, kamor boste brez težav spravili za 456 litrov tovora in je eden večjih v razredu, poleg tega se prtljažna vrata ob doplačilu lahko odpirajo in zapirajo ob pomoči elektrike. Druga dobra lastnost je zmožnost dviga ali spusta dna prtljažnika, ki lahko v skrajni poziciji sprejme celo dvignjeno vrečo za golf.
Forda puma bo sprva poganjal samo 1,0-litrski turbobencinski stroj, ki bo spojen s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Premogel bo 70, 92 in 114 kW moči, torej 95, 125 in 155 'konjev', pri čemer bosta zmogljivejši različici na voljo kot blaga hibrida s sistemom za regeneracijo zavorne moči, šibkejši bencinski motor, dizelski motor in sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik pa ob splovitvi še ne bodo na voljo. Cene bodo znane ob jesenski premieri v Frankfurtu, vstopni model pa bo s popustom stal vsaj 19 tisočakov.