Porsche 911 je brezčasen stroj o katerem mnogokdo sanja že od ranega otroštva. Novo generacijo različice carrera seveda poganja 3,0-litrski šestvaljnik, ki premore par manjših turbopolnilnikov, proizvede pa 283 kW (385 KM) pri 6.500 vrtljajih in 450 Nm navora med 1.950 in 5.000 vrtljaji. Napram pretekli generaciji vstopni 911 proizvede 11 kW (15 KM) več moči, ki se preko osemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika prenaša na zadnji kolesi. Posledično lahko kupe do 100 km/h pospeši v 4,2 sekunde, ob doplačilu za paket sport chrono celo v okroglih štirih sekundah. Kupe doseže hitrost 293 km/h, kabriolet pa pri malenkost slabšem pospešku (0,2 sekunde) 'samo' 291 km/h.
Zunaj boste v prvi vrsti opazili dve izpušni cevi na zadku, podobno kot pri modelih S in 4S, platišča pa v diagonalo merijo 19 palcev spredaj in 20 zadaj. Seveda je platišč ogromno, vizualnih sprememb napram modelu carrera S pa ni mnogo. Pri Porscheju vztrajajo, da je kvaliteta izdelave enaka kot pri dražjem carrera 9, tako da je v notranjosti 10,9-palčni zaslon mulitimedijskega sistema, pred voznikom pa analogni merilnik vrtljajev, ki ga objemata dva 7-palčna zaslona s pomembnimi informacijami. V osnovi bo carrera premogel aktivno vzmetenje, LED luči, ogrevana sedeža spredaj, radarski tempomat ter parkirne sedeže spredaj in zadaj. Enkrat prihodnje leto bo na voljo še različica s štirikolesnim pogonom in ročni menjalnik.