Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ameriški taycan

Drako GTE

Avtor prispevka: Marko Miklavc
Medtem ko se pri znamki Porsche že pospešeno pripravljajo na septembrsko uradno predstavitev modela taycan, so Američani v petek v Montereyu predstavili podoben izdelek znamke Drako Motors, ki se lahko pohvali z že absurdno pogonsko močjo in temu primerno prodajno ceno …
Ameriški taycan
Foto: Drako
20. 8. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 0

Po skoraj desetih letih razvoja in priprav so Američani na tehnološki osnovi Fiskerjeve karme (2011-2012) ustvarili novega predstavnika striktno električno gnanih, zelo zmogljivih 4-vratnih limuzin, ki ga sami oglašujejo kot pravi GT avtomobil, pri tem pa seveda ponovno pozabljajo, da ima pravi GT vedno samo en par bočnih vrat. Veliko bolj resni so Američani pri sami klasifikaciji vozila, ker pravijo, da gre v primeru modela GTE za 'sedan' (limuzina), pri bolj neresnih avtomobilskih znamkah (večinoma nemškega porekla) pa vam bodo v takšnih primerih raje prodajali marketinške pravljice o '4-vratnih kupejih' ter o 'kupejevskih' limuzinah.

Ob tem so preoblikovali predvsem prednji in zadnji del avtomobila, ki se lahko pohvali z zanimivostjo, ker boste za vsakega, v to vozilo integriranega 'električnega konja' odšteli približno 1000 'ameriških zelencev', razpoložljivi pogonski moči (1200 KM / 895 kW ter 8.800 Nm motornega navora …) pa bo primerna tudi prodajna cena modela GTE, ki znaša približno 1,25 milijona ameriških dolarjev. Na podlagi te informacije lahko sklepate, da drako GTE na bo ravno najbolj vsakdanja pojava v javnem prometu, to navedbo potrjuje tudi informacija, ki pravi, da bodo v ZDA izdelali samo 25 primerkov tega vozila. Prva vozila bodo morebitni kupci prejeli na začetku leta 2020.

Američani pravijo, da bodo kupcem ponudili dve verziji tega modela. Osnovna verzija bo namenjena 'civilistom', različica 'Track Edition', ki bo uporabniku ponudila več možnosti pri nastavitvah delovanja avtomobila, naj bi na dirkalnih stezah zadovoljila predvsem voznike z izrazito željo po takšnem športnem udejstvovanju, ki v javnem cestnem prometu iz varnostnih razlogov seveda ni preveč željeno, čeprav ga doživljamo vsak dan. Zanimivo pri tem je, da bo tekmovalna verzija obuta v ožje in manjše (premer) pnevmatike, ker bo takšen GTE počival na 20-palčnih kolesih (285/35/20 & 305/30/20). Običajna 'serijska' verzija bo obuta v nekoliko širše 21-palčne pnevmatike (295/30/21 & 315/30/21), v vsakem primeru pa bodo za uspešno zaustavljanje avtomobila zadolženi karbonsko-keramični zavorni diski znamke Brembo s približno 39-centimetrskim premerom.

V vozilu so vgrajeni štirje električni motorji v povezavi s štirimi, direktno pritaknjenimi menjalniki, zato lahko ta avtomobil opišemo kot štirikolesno gnan avtomobil, kjer se bo vsak motor sproti prilagajal razmeram na vozni podlagi in ob tem poskrbel za primerno odmerjeno dozo pogonske moči. Vsak izmed štirih pogonskih motorjev lahko mobilizira največ 300 'električnih konj' (225 kW), vse skupaj pa zadostuje za doseganje največje končne hitrosti v območju 330 km/h. Američani so trenutno zelo skopi glede podatkov o zunanjih merah avtomobila, manjka tudi podatek o avtonomiji in masi avtomobila, vemo samo to, da je v vozilo vgrajen sklop 450-voltnih akumulatorjev s kapaciteto 90 kWh ter 15-kilovatni polnilec za priklop na domače električno omrežje.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 2. 2020
Februar 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
101112  domača premiera - peugeot 2008
13141516
17181920212223
24252627  domača premiera - BMW xDrive arena
282901

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 420
volkswagen tiguan 219
škoda octavia 174
renault captu 148
volkswagen golf 147

Podatki veljajo za januar 2020

Letos je bilo v SLO prodanih 6.215 novih avtov!

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 3 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 7 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 7 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 8 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 8 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 8 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 8 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 9 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 9 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 9 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 9 meseci  |