Tako imenovani 'Ausstiegswarner' (opozorilo ob izstopu) ima preprosto nalogo, ker mora potnike, ki bi z odpiranjem bočnih kabinskih vrat radi zapustili vozilo, ob tem opozoriti na bližajočega kolesarja, motorista ali pešca in s tem preprečiti tako imenovani 'Dooring-Unfäll' (nesreča ob odpiranju vrat), ki se največkrat zgodi v urbanih okoljih, kjer se na skupnem prostoru najpogosteje srečajo kolesarji, pešci, motoristi in avtomobilisti. V bližnji bodočnosti lahko pričakujemo porast števila takšnih naprav, ker gre v primeru teh sistemov v bistvu samo za nadgradnjo obstoječih sistemov za zaznavanje mrtvega kota.
Nemci so ob testiranju delovanja sistemov v dveh različnih mirujočih avtomobilih (mercedes-benz razreda A in audi A6) pripravili dva različna (testiranje v idealnih pogojih ter testiranje z 'ovirami') scenarija s tremi različnimi akterji (približevanje avtomobila s 50 km/h, električnega skuterja in kolesarja z 20 km/h). Ob testiranju v idealnih pogojih sta oba sistema delovala odlično. Ob odpiranju vrat v mercedes-benzu razreda A je vozilo avdiovizualno (akustični ton v kabini in utripanje lučke v bočnem vzvratnem ogledalu) opozorilo potnika na bližanje enega izmed testnih akterjev, v audiju A6 se je sistem DAS v imenu varnosti odločil še za vklop nekajsekundne zaklenitve bočnih vrat, ko je nevarnost mimo, lahko potnik odpre vrata. Istočasno se je na območju zunanjega vzvratnega ogledala prižgala tudi opozorilna lučka. Manjkalo pa je akustično opozorilo.
Pri testiranju obeh sistemov v neidealnih pogojih so se hitro pokazale pomanjkljivosti obeh sistemov, zato Nemci tudi tokrat svetujejo uporabnikom, predvsem pa 'IT fetišistom', da naj se ob zapuščanju parkiranega avtomobila in posledičnemu odpiranju bočnih vrat zanesejo predvsem na človeško inteligenco. Za neidealne pogoje je tokrat poskrbelo vozilo, ki so ga Nemci v obeh primerih parkirali 50 centimetrov za vozilom. V izdelku znamke Mercedes-Benz se je sistem DAS posledično odzval z občutno zakasnitvijo (Nemci ob tem niso razkrili posledic te zakasnitve), v audiju je sistem DAS pozabil zakleniti bočna vrata, namesto tega se je na vzvratnem bočnem ogledalu prižgala samo opozorilna lučka.
Nemci ob tem vsem uporabnikom vozil svetujejo, da naj se ob izstopanju iz vozila poslužujejo 'nizozemske doktrine', ki jo Nizozemci pridno poučujejo že v avtošolah. V tem primeru voznik vedno odpre svoja bočna vrata samo ob uporabi desne roke, ker s tem avtomatično obrne telo in glavo in ob tem preveri sliko v vzvratnem ogledalu, istočasno lahko lažje obrne glavo in opazuje dogajanje za vozilom.