Zaenkrat še koncept je poimenovan v skladu s SEATovo tradicijo, po vasici Tavascan v Kataloniji, predstavlja pa vpogled v skoraj gotov nov nabriti proizvod znamke Cupra, tokrat v popolnoma električni izdaji. Oblikovno že zdaj deli mnenja in jih še bo, saj vam bo lahko všeč ali ne, česar se zavedajo tudi oblikovalci, vendar se jim zdi ravno to pomembno pri avtomobilih nabrite znamke. Res je, da končna odločitev o zagonu še ni padla, bomo pa v naslednjih nekaj letih lahko skoraj gotovo videli takšno cupro.
Koncept je seveda zelo napihnjen in poln aerodinamičnih dodatkov, ki na proizvodni model verjetno ne bodo dodani. Sprednji del ima dva ogromna zračnika v obliki črke S, kar v bistvu poudarijo linije na pokrovu motorja, kjer sta tudi odprtini za hlajenje. Odbijač je po drugi strani zlit z masko, na spodnji strani pa se bohoti osvetljen logotip Cupra. Na zadku so kakopak LED luči, ki se razprostirajo čez celotno širino avtomobila, podobno kot pri priključnem hibridu seat tarraco, prav tako pa zadek dopolni še velik difuzor, ki poskrbi za dovolj podtlaka.
Najmanj je na proizvodno pripravljena kabina, kjer sta velik 13-palčni zaslon multimedijskega sistema, kjer je prikazan nov grafični vmesnik, ki bo postopoma našel svojo pot v nova vozila SEAT in Cupra, takisto 12,3-palčni zaslon z digitalnimi merilniki. Večji zaslon je z uporabo elektrike celo mogoče prestaviti, da je usmerjen bolj proti potnikom, česar pri proizvodnem modelu verjetno tudi ne bomo videli. Za pogon skrbi električni pogonski sklop sestavljen iz dveh elektromotorjev, po eden na vsaki premi, skupno pa proizvedeta 225 kW (306 KM), kar je dovolj ta se tavascan do 100 km/h požene prej kot v 6,5 sekunde. Litij-ionski baterijski sklop vase sprejme do 77 kWh elektrike, kar je dovolj za električni domet do 450 kilometrov po testnem ciklu WLTP. Tavascan bodo Španci pokazali na frankfurtskem avtomobilskem salonu, ki vrata za novinarje odpira v torek.