V primerjavi s serijo 8 imata nabrita brata kar nekaj zunanjih posebnosti, med drugim lažja 20-palčna platišča, bolj agresiven obraz, širši kolotek in poseben izpušni sistem s štirimi izpuhi. Prav tako se lahko novinca pohvalita z nižjim težiščem, za kar je kriva streha iz plastike ojačane s karbonom. Za pogon obeh bo skrbel 4,4-litrski turbobencinski motor V8, ki v šibkejši različici proizvede 441 kW (600 KM) moči in 750 Nm navora, v močnejši pa 460 kW (625 KM) in 750 Nm navora. Moč se preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika prenaša na vsa kolesa, čeprav je gre več na zadnji kolesi, do 100 km/h pa se lahko M8 gran coupe izstreli v 3,3 sekunde, za enako nalogo pa M8 competition gran coupe potrebuje 0,1 sekunde manj, pri čemer je hitrost pri obeh elektronsko omejena na 250 km/h, ob doplačilu na 305 km/h. Seveda so obema predelali še podvozje in dodali prilagodljive blažilnike ter večje zavore, vozniki pa bodo imeli možnost, da avtu naročijo naj vso moč prenese na zadnji kolesi.
V notranjosti bodo kupci dobili usnjene športne sedeže, takisto športen volan, ter nekaj dodatkov iz karbona. Poleg 12,3-palčnega zaslona digitalnih merilnikov in 10,25-palčnega pri multimedijskem sistemu, bo na voljo nekaj posebnih menijev za prikaz moči in ostalih karakteristik, ki jih zahteva Bavarec s črko M v imenu. Ob doplačilu bo lahko v notranjosti nekaj dodatkov iz alcantare, električno pomični senčniki in 4-področna klimatska naprava. Vstopni model bo stal vsaj 140 tisočakov.
Ne spreglej:
test BMW M850i xDrive coupe