Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Hibridizacija

Volkswagen golf

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Pri Volkswagnu so pokazali dolgo pričakovano osmo generacijo modela golf, ki bo odslej na voljo s hibridnimi pogonskimi sklopi, predvsem pa se bo zanašala na kupce, željne digitalizacije.
Hibridizacija
Foto: Volkswagen
25. 10. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 3

Da gre pri obliki osme generacije modela golf samo za evolucijo, je jasno že na prvi pogled. Pravzaprav je največje odstopanje med generacijama opazno na sprednjem delu avtomobila, kjer je poslej ozka maska, ki jo objema par ozkih LED-luči. Stranska robova luči narekujeta še postavitev stranske linije avtomobila, ki se razprostira vse do zadnjih luči. Oblika sprednjega odbijača bo odvisna od nivoja opreme in pri najbolj nabritih različicah bo več dovodov zraka kot pri klasični opremi style. Pogled proti zadku se najprej ustavi na značlnem C-stebričku ter na novi obliki zadnjih luči, prav tako pa je na sredini pokrova prtljažnika zdaj napis golf, nad katerim je nov logotip Volkswagen.

Bistveno več sprememb je v notranjosti, ki je popolnoma nova in minimalistično oblikovana. Kljub temu sta na armaturni plošči dva zaslona, 10,1-palčni bo zadolžen za multimedijo in bo z bližnjicami, ki jim bo mogoče spremeniti lokacijo, tudi zelo uporaben. Sistem bo že v osnovi na voljo s tehnologijama za preslikavo zaslona mobilnega telefona android auto in apple carplay, pri slednjem bo sistem deloval celo brezžično. Poleg tega bo voznik lahko pred sabo videl merilnike na 10,25-palčnem zaslonu, ki bo na voljo že pri vstopnem modelu – prvič pri modelu tega razreda. Večino klasičnih stikal so zamenjale na dotik občutljive površine in temperaturo bo mogoče nastaviti z drsanjem prsta po površini pod multimedijskim zaslonom. Enako velja za odpiranje strešnega okna. Gumbi iz kabine niso povsem izginili, saj ostaja gumb za varnostne utripalke, nekaj gumbov na volanskem obroču in klasična stikala za spuščanje in dviganje stekel. Še več, zaradi enake platforme in podobnih zunanjih mer bo notranjost enako prostorna kot prej.

Zelo zanimivi bodo pogonski sklopi, saj bo golf večinoma na voljo kot hibrid, razen ob splovitvi različice z dizelskimi stroji ne bodo na voljo kot blagi hibridi. Bo pa zato blagi hibrid golf z 1,5-litrskim turbobencinskim štirivaljnikom z močjo 96 kW (130 KM) in 110 kW (150 KM) ter 1,0-litrskim turbobencinskim trivaljnikom z močjo 81 kW (110 KM). To sicer velja samo za različice, opremljene z dvosklopčnim menjalnikom DSG, kjer bo elektrika pomagala tudi pri speljevanju z močjo do 16 'konjev' in 25 Nm navora. Dizelska stroja z močjo 85 kW (115 KM) in 110 kW (150 KM) vsaj sprva ne bosta na voljo kot blaga hibrida, bosta pa proizvedla 17 odstotkov manj CO2 kot poprej, tudi zaradi uporabe sečnine 'adblue', ki bo zmanjšala emisije dušikovih oksidov do 80 odstotkov.

Že od splovitve bo golf na voljo kot priključni hibrid v dveh različicah. Pri šibkejši bo 1,4-litrski turbobencinski motor skupaj z elektromotorjem proizvedel 150 kW (204 KM) moči, pri zmogljivejši različici GTE pa bo moči za 180 kW (245 KM). Obe različici bosta imeli baterijski sklop s kapaciteto 13 kWh, samo na elektriko pa bosta lahko prevozila do 60 kilometrov in do hitrosti 140 km/h. Potrjeni pa niso samo ekonomični in zeleni modeli, pač pa bosta tudi v osmi generaciji na voljo različici GTI in R, vendar podrobnosti o zmogljivostih še niso znane. Gotovo bo golf R imel več kot 220 kW (300 KM) moči, za premikanje pa bo nekako pomagala tudi elektrika.

Seznam dodatne in varnostne opreme bo vnovič zelo dolg, saj bo ponujal ogromno varnostnih sistemov in zabavnih tehnologij, ponujal pa bo najboljšo povezljivost s pametnimi napravami v razredu. Še več, golf bo do hitrosti 210 km/h znal tudi sam pospeševati, zavijati in zavirati. Zelo zanimiva bo tudi tehnologija car2X, ki omogoča, da avtomobili različnih proizvajalcev med sabo komunicirajo v realnem času ter opozarjajo na morebitna varnostna vozila ali na nevarnost v prometu. Cena za novi golf še ni znana, bo pa gotovo dražji od sedme generacije, za katero so zahtevali vsaj 21.796 EUR. Prodaja bo stekla februarja, prvi golfi pa bodo v garažah kupcev aprila.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
DaDo99 pravi:
Uredu za golfa, samo notri bi bil lahko kakšen fizičen gumb več
(pred 2 tedni )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Koncno je vw naredu novo notranjost k ne zgleda tko boring....nasploh je pa tale vw nenormalen dolgcas
(pred 2 tedni )
Y2MzZTJhYjZmOWQ0NTcyMmQ1NmRkODE3ZjgwZjU2ODIuanBnMTU3MDg3NjUxOA==.jpg
gizmo28 pravi:
pričakovano nič posebnega, zunaj dolgčas , znotraj še kar, golf kot golf
(pred 2 tedni )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 13. 11. 2019
November 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
040506  domača premiera - ford ranger
07  domača premiera - audi Q3 sportback
080910
11121314  domača premiera -toyota supra
151617
181920  domača premiera - volkswagen T6.1
2122  mednarodna premiera - opel corsa
2324
2526  mednarodna premiera - subaru forester
2728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bee
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 4 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 3 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 5 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 5 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 5 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 5 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 5 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 6 meseci  |