Italijani so si očitno že pred začetkom leta vbrizgali dobro mero adrenalina, saj je roma že 5. avtomobil, ki ga predstavljajo letos. Gre za kupe z bencinskim motorjem V8, ki je v nosu avtomobila, Italijani pa ga opisujejo kot eleganten in futurističen grand tourer, ki lahko ob doplačilu prevaža 4 potnike, v nasprotnem primeru pa je za voznikom in sopotnikom polica za prtljago. Oblikovno se roma opira na obliko italijanskih avtomobilov iz petdesetih in šestdesetih let preteklega stoletja, še posebno na modela 250 GT berlinetta lusso in 250 GT 2+2. Posledično je dolg pokrov motorja in na koncu nizko postavljen nos z novo masko, LED matričnima žarometoma in izjemno ozkimi dnevnimi lučmi v LED-tehniki, nato še nazaj postavljena kabina z napihnjenimi boki nad zadnjim kolesi. Pod zadnjim steklom je skrit še aktivni spojler, ki je lahko postavljen v treh različnih konfiguracijah, odvisno od potrebe po podtlaku.
V osnovi je avtomobil narejen na modularni platformi, ki bo podlagala večino prihodnjih modelov, kar 70 odstotkov komponent pa je novih, zaradi česar roma na tehtnici pokaže 1.570 kilogramov. Za moč skrbi znani 3,9-litrski turbobencinski stroj V8, ki razvije 456 kW (620 KM) moči med 5.750 in 7.500 vrtljaji, ter 760 Nm navora med 3.000 in 5.750 vrtljaji. Moč se preko osemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika prenaša na zadnji kolesi, pospešek do 100 km/h pa opravi v času 3,4 sekunde; do 200 km/h se požene v 9,3 sekunde. In končna hitrost? Dobrih 320 km/h, pri čemer nov izpušni sistem poskrbi za huronski zvok motorja. Seveda ne manjkajo različni programi vožnje za različne podlage in vremenske razmere, roma pa je po drugi strani prvi Ferrarijev gran tourer s sistemom za elektronski nadzor stabilnosti slip slide control 6.0, ki jo načeloma premorejo Ferrarijevi superšportniki.
Nova je še notranjost, ki kot kakšen kokon objame potnika spredaj, na armaturni plošči pa je še 8,4-palčni zaslon multimedijskega sistema. Volanski obroč je posodil SF90, takisto 16-palčni zaslon z digitalnimi merilniki, dodaten drugi zaslon pa je pred sovoznikom. Prvi kupci bodo svoj roma dobili poleti prihodnje leto, če so že zdaj odšteli vsaj dobrih 220 tisočakov.