V skladu s tradicijo bo imel novi golf GTI podobne oblikovne posebnosti kot pretekli primerki, torej bolj zajetna odbijača z večjimi dovodi zraka, napihnjene blatnike, velika platišča in spojler, tudi po eno izpušno cev na vsaki strani zadnjega odbijača. Še več, golf GTI po vsej verjetnosti še ne bo imel hibridnega pogonskega sklopa, pač pa se bo oklepal motorizacije sedme generacije. To seveda pomeni, da bo 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik EA888 še naprej proizvajal moč, zaradi nekaterih izboljšav pa bo še bolj odziven in ekonomičen, tudi če bo proizvedel 187 kW (255 KM) oziroma 213 kW (290 KM) moči. V primeru slednjega bo pospešek z mesta do 100 km/h trajal manj kot 6 sekund, odvisno od spretnosti voznika pri šeststopenjskem ročnem menjalniku, tudi v primeru dvosklopčnega menjalnika pa bo hitrost elektronsko omejena na 250 km/h.
Oktobra lani so sicer odgovorni pri Volkswagnu napovedali, da bo v golfu GTI debitiral blago-hibridni pogonski sklop z enakim motorjem, pa so se zdaj odločili, da bo debitiral v enem od drugih modelov. Kljub temu se lahko veselimo krmilnega mehanizma, ki so ga inženirji znatno predelali in naredili bistveno bolj natančnega, vsaj tako pravijo. Kupci bodo lahko izbrali samo različico s petimi vrati, ki bo bistveno bolj agresivna kot pretekle različice GTE, še najbolj spredaj, kjer bodo izrazito globoki dovodi zraka. Celotna zunanjost bo bolj napihnjena, v notranjosti pa pričakujemo nove digitalne merilnike, večji zaslon multimedijskega sistema in opcijski projekcijski prikazovalnik. Novi golf GTI pričakujemo prihodnjo jesen, zanj pa bo verjetno treba odšteti vsaj 34 tisočakov.
Ne spreglej:
test volkswagen golf GTI 2.0 TSI GTI performance
test volkswagen golf GTI 2.0 TSI GTI performance