Kmalu po splovitvi modela ID.3 bodo Nemci zagnali proizvodnjo od tal malenkost bolj oddaljenega modela ID.4 crozz, ki so ga naši vohunski fotografi že ujeli med višinskim testiranjem v avstrijskih Alpah, kar lahko vidite tukaj, tokratne fotografije pa so nastale na Laponskem. Zanimivo je, kako so se odločili zakamuflirati avtomobil, saj na daleč deluje, kot da gre za opel grandland X, vendar so maska in luči ter nekateri drugi elementi nalepljeni na zunanje panele. Lep dokaz je oblika zunanjih vzvranih ogledal, ki je popolnoma drugačna kot pri oplu grandland X, saj so pri slednjem vpeti od strani, pri avtomobilu na fotografijah pa pod kotom. Izvirno, ni kaj. Kljub zajetni kamuflaži lahko sicer vidimo, da bo avtomobil ostal zvest obliki koncepta, ki smo ga prvič videli že leta 2017. Na voljo bosta dve različici, klasična in ena z nizko streho, obe pa bosta zadaj imeli vrata s klasičnim odpiranjem navzven in ne drsna vrata. Novinca bodo izdelovali v Evropi, v ZDA in na Kitajskem, že prihodnje leto pa odgovorni načrtujejo, da bodo skupno prodali vsaj 100.000 električnih volkswagnov.
Električni križanec bo po napovedih sposoben tudi na terenu in bo navduševal s prostorno notranjostjo in prtljažnikom, ki bo pogoltnil vsaj 515 litrov prtljage. Koncept je v dolžino meril 4.625, v širino 1.891 in v višino 1.609 milimetrov, kar ga je umestilo med petsedežno in sedemsedežno različico modela tiguan. Kakšen bo električni pogonski sklop še ni znano, je pa koncept premogel po en elektromotor na vsaki premi, elektrika pa je bila shranjena v litij-ionski bateriji s kapaciteto 83 kWh. Sprednji elektromotor je proizvedel 74 kW (100 KM) moči, zadnji 147 kW (200 KM), koliko pa bo moči pri proizvodnem modelu zaenkrat še ni jasno.