Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Sedma izdaja prefinjenega razkošja

Mercedes-benz razreda S

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Nemci so končno dvignili zastor nad sedmo generacijo svoje admiralske ladje, ki bo od prihodnjega leta znala bolj suvereno sama voziti, tekmecem pa je že zdaj nagnala strah v kosti.
Sedma izdaja prefinjenega razkošja
Foto: Mercedes-Benz
3. 9. 2020 ob 6:00
Komentarjev: 0

Pri Mercedes-Benzu so za svojo novo admiralsko ladjo drzno povedali, da je najboljši avto na svetu, ki se bo na naših cestah pojavil že decembra letos. Novi razred S je narejen na novi platformi MRA, ki omogoča večjo elektrifikacijo, poleg tega pa je bolj dovzetna za implementacijo novih tehnologij. V vsakem primeru pa bo novi razred S na voljo v dveh dolžinah, klasična bo v dolžino merila 5.179 milimetrov, različica s podaljšanim medosjem bo daljša za 11 centimetrov. To pomeni, da bo razred S že v osnovi daljši za dobrih 6 centimetrov, kar se bo poznalo v notranjosti po povečanem prostoru za noge in glave, tudi prtljažnik je odslej za 20 litrov večji in vase pogoltne 550 litrov prtljage.

Oblikovno se razred S drži zadnjega oblikovnega jezika, ki narekuje, da mora biti maska večja in postavljena bolj pokonci, objemata pa jo matrična LED žarometa z več svetlobnimi žarki, ki lahko na cesto projicirata raznorazne opozorilne znake v primeru rdeče luči na semaforju, pešcev in podobno. Podobno tehnologijo so nam pri Continentalu predstavili že lansko poletje. Avtomobil je bistveno bolj aerodinamičen kot prej, tudi zavoljo bolj tekočih linij in odsotnosti klasičnih kljuk, saj se te ob pomoči elektrike skrijejo v zunanje panele, posledično pa je v notranjosti tudi manj hrupa in je bolj udobno. Zadek je narejen po vzoru modelov CLA in CLS, par trikotnih luči povezuje letvica iz kroma, sedma generacija pa bo na voljo samo kot limuzina, odpadeta namreč kupe in kabriolet.

Če gre pri zunanjosti večinoma za evolucijo, gre v notranjosti za pravo revolucijo, saj so jo izdelali povsem na novo, prav tako je na voljo druga generacija multimedijskega sistema MBUX. Najprej v oči pade OLED-zaslon multimedijskega sistema, ki v diagonalo meri 12,8 palca in je postavljen pokonci, saj se lepo zlije s sredinsko konzolo, nad njim pa so štirje zračniki. Nov je še zaslon digitalnih merilnikov z možnostjo izrisa 3D-efektov, takisto volanski obroč z na dotik občutljivimi površinami, pred voznikom pa je lahko še projekcijski prikazovalnik, ki ob doplačilu lahko 3D-izrisuje opozorilne znake navidezno na cesto. Skupno so zaradi novega zaslona in multimedijskega sistema uspešno odstranili 27 gumbov. Za zadnje potnike bodo na voljo do trije zasloni, dva 11,6-palčna fiksna na zadnji strani sprednjih sedežev, takisto še snemljiva tablica med zadnjima sedežema oziroma v sredinskem naslonu, če bo imela različica 3 sedeže zadaj.

Bolj pameten je še pametni asistent, ki uporablja kamere v avtomobilu, da lahko zazna namere potnikov, in če nekdo prične nekaj iskati ponoči, se bodo samodejno prižgale luči v kabini, takisto bo ambientalna osvetlitev na vratih začela utripati rdeče, če bo potnik hotel zapustiti vozilo in ne bo opazil avtomobila, ki se približuje od zadaj. Seveda bo na voljo aplikacija za spremljanje stanja vozila na pametnem telefonu, razred S pa bo od prihodnjega leta premogel še tretjo stopnjo samodejne vožnje, kar pomeni, da bo znal bistveno več voziti sam, vseeno pa se bo za zahtevne naloge še zanašal na voznika. Novo vzmetenje omogoča tudi štirikolesno krmiljenje, ki bistveno zmanjša obračalni krog vozila, opcijsko napredno vzmetenje pa lahko avtomobil na strani dvigne do 8 centimetrov, s čimer se zmanjša nevarnost poškodb v primeru trka. Zračno vzmetenje ostaja v osnovni opremi.

Sprva bodo za pogon skrbeli 3,0-litrski prisilno polnjeni šestvaljniki, ki bodo goltali bencin ali dizel, zanašali se bodo na 48-voltno napetost in bodo moč na kolesa prenašali samo preko 9-stopenjskega samodejnega menjalnika. S 450 s štirikolesnim pogonom 4matic bo premogel 270 kW (367 KM) moči in 500 Nm navora, do 100 km/h se bo pognal v 5,1 sekunde, torej 0,2 počasneje kot S 500, ki bo premogel 320 kW (435 KM) moči in 520 Nm navora. Dizelska S 350 d in S 400 d premoreta 210 kW (286 KM) oziroma 243 kW (330 KM) moči, razred S pa do 100 km/h poženeta v 6,4/6,2 oziroma v 5,4 sekunde. Kasneje bo na voljo tudi nekaj motorjev V8, takisto priključni hibrid, ki bo lahko s polno baterijo prevozil do 100 kilometrov. Vstopni mercedes-benz razreda S bo stal vsaj 108 tisočakov, na cestah bo že decembra letos.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 10. 2020
Oktober 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293001020304
050607  domača premiera - citroën C3
08  mednarodna premiera - ford transit
091011
121314  domača premiera - volkswagen ID.3
15161718
19202122232425
26272829303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 243
škoda octavia 226
volkswagen golf 120
renault captur 115
peugeot 2008 111

Podatki veljajo za september 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 43.232 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 5 dnevi  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 5 dnevi  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 tedni  | 
carVertical Najbolj zanesljive znamke po mnenju ... pred 1 tedni  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 3 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 3 tedni  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 1 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 1 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 1 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 2 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 3 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 3 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 5 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 9 meseci  |