Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik

Continental

Avtor prispevka: Continental
Continental na frankfurtskem avtomobilskem salonu predstavlja dva nova koncepta tehnologij pnevmatik, ki bosta v prihodnosti poskrbela za še več udobja ter varnosti cestnega prometa.
Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik
Foto: Continental
19. 9. 2017 ob 11:00
Komentarjev: 0

Oba sistema omogočata stalni nadzor stanja pnevmatik ter sprotno prilagajanje lastnosti pnevmatike trenutno prevladujočemu stanju ceste. Tehnologiji, ki smo ju poimenovali ContiSense in ContiAdapt, bosta javnosti premierno predstavljeni na avtomobilskem salonu v Frankfurtu 2017 (IAA) skupaj z raziskavo pnevmatik.

ContiSense temelji na razvoju električno prevodnih gumenih zmesi, ki omogočajo pošiljanje električnih signalov od zaznavala v pnevmatiki k sprejemniku v avtomobilu. Zaznavala v gumeni zmesi stalno nadzirajo globino profila in temperaturo. Če so izmerjene vrednosti nad ali pod določeno mejo, sistem na to nemudoma opozori voznika. Če karkoli predre tekalno plast, se v pnevmatiki sklene tokokrog, ki ravno tako sproži takojšnje opozorilo vozniku – to se zgodi hitreje kot pri aktualnih sistemih, ki voznika opozorijo šele takrat, ko je tlak polnilnega zraka v pnevmatiki že začel padati. V prihodnosti bo imel sistem ContiSense tudi dodatna zaznavala, ki jih bo mogoče uporabljati individualno. Pnevmatika bo torej lahko „zaznala“ različne informacije o vozni podlagi, kot na primer njeno temperaturo ali prisotnost snega, in jih sporočila vozniku. Podatke je mogoče sporočiti elektronskim sistemom vozila ali jih po povezavi bluetooth poslati v pametni telefon.

ContiAdapt združuje mikrokompresorje, ki so vgrajeni v kolesa in prilagajajo tlak polnilnega zraka v njih, ter po širini nastavljiva platišča. Sistem tako lahko spreminja velikost naležne ploskve, ki je ob različnih razmerah na cesti odločilni dejavnik zagotavljanja varnosti in udobja. Štiri različne kombinacije omogočajo popolno prilagoditev mokri, neravni, spolzki in običajni podlagi. Manjša naležna ploskev v kombinaciji z višjim tlakom polnilnega zraka na primer zagotovi manjši kotalni upor in energetsko učinkovito vožnjo po gladkih, suhih cestah. Nasprotno kombinacija širše naležne ploskve in nižjega tlaka polnilnega zraka nudi idealen oprijem na spolzki cesti. Sistem omogoča tudi nastavitev zelo nizkega tlaka polnilnega zraka, nižjega od enega bara, kar na primer olajša zapuščanje parkirnega mesta v globokem snegu ali vožnjo čez nevarno ledeno zaplato.

ContiSense in ContiAdapt sta združena v konceptni pnevmatiki, ki omogoča poln izkoristek prednosti obeh sistemov. Pnevmatika je zasnovana tako, da ima na tekalni plasti tri različna območja, namenjena vožnji po mokrih, spolzkih in suhih podlagah. Odvisno od tlaka v pnevmatiki ter širine platišča se aktivirajo različna območja tekalne plasti in konceptna pnevmatika v vsakem primeru tvori želeno „naležno ploskev“. Na ta način se lastnosti pnevmatike prilagajajo trenutnim prevladujočim razmeram na cesti oziroma voznikovim željam. 

Continental meni, da sta oba opisana tehnološka koncepta obetavni rešitvi za mobilnost prihodnosti, saj so pnevmatike prilagojene potrebam avtomatizirane vožnje in električnega pogona. Majhen kotalni upor na primer električnim vozilom omogoča, da z enim polnjenjem baterije prevozijo večjo razdaljo. Obenem je pnevmatike mogoče prilagoditi voznikovim osebnim preferencam ali nenadnim spremembam vremena. Opisana koncepta sta logičen naslednji korak v vizionarskem razvoju zaznavala REDI, ki ga je Continental na trgu ponudil leta 2014 in ki je bil ključni člen vzpostavitve pametne komunikacije med vozilom in pnevmatiko. Nova koncepta tehnologije pnevmatik sledita dvema že uveljavljenima rešitvama za mobilnost, in sicer tehnologiji ContiSeal za samodejno zatesnitev lukenj v pnevmatiki ter tehnologiji ContiSilent za opazno zmanjšanje kotalnega hrupa, ki nastaja med pnevmatiko in cesto. Continental, ki črpa iz več kot stoletnih izkušenj s tehnologijo pnevmatik ter iz hišnega strokovnega znanja s področja avtomobilske elektronike in informacijske tehnologije, svoje izdelke načrtno prilagaja prihodnjim zahtevam in potrebam avtonomne vožnje in mobilnosti na električni pogon.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: clark
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  |