Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Križanci še vedno v ospredju

Avtosalon Frankfurt 2017

Avtor prispevka: Volan
67. avtomobilski salon v Frankfurtu je že odprl svoja vrata za novinarje, zato se premiere novih vozil vršijo kot po tekočem traku. Spodaj že lahko vidite novosti, ki bodo množice razveseljevale od 16. do 24. septembra.
Križanci še vedno v ospredju
Foto: Anže Jereb
12. 9. 2017 ob 12:00
Komentarjev: 0
Avtomobilski salon Frankfurt 2017 - 1. del
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Še posebej zanimivo bo videti, kaj vse pripravljajo Nemci, saj bodo po napovedih samo pri Mercedes-Benzu pokazali več kot 100 avtomobilov. Po drugi strani pa v Nemčiji verjetno tudi zaradi močne lokalne konkurence ne bomo videli nobenega nissana, chryslerja, jeepa, fiata ali peugeota, saj so se odločili za predstavitev na enem od prihodnjih salonov. Bo pa po drugi strani bistveno več električnih avtomobilov kot kadarkoli prej.

Audi

Pri Audiju so se odločili pokazati popolnoma novo admiralsko ladjo A8, ki se bo predvsem proti mercedes-benzu razreda S borila s številnimi novimi tehnologijami in naborom tehnologij za samodejno vožnjo. Mogoče bo kupcem A8 zanimiv tudi zaradi hibridnih pogonskih sklopov, sploh, če radi zapravijo sto tisočakov za prestižen hibrid. Kmalu pa ga bomo na cestah lahko videli tudi sami.

Še nekaj brutalnega – za prave puriste je Audi pripravil model R8 V10 z le zadnjim pogonom. Do stotice se morda res izstreli kakšno desetinko počasneje od vsekolesno gnanega, a je potem bolj vozniško zabaven in lahkoten. Če potrebujete nekaj hitrega in še vedno uporabnega, potem je za vas novi RS 4 avant. Za ženo, otroke in kopico adrealina.

Audi aicon concept je večji od podaljšanega audija A8, totalen luksuz za štiri, namesto luči pa ima samo projektorje, da ga vidijo pešci, ker zna voziti sam. Ne osvetljuje okolice, ko parkira, ampak za lastnikom pošlje kar mini-dron, da mu osvetljuje pot. Štirje elektromotorji pridelajo 350 'konjev', s polno baterijo pa naj bi prevozil med 700 do 800 kilometrov. Mi se veselimo takšne prihodnosti!

Evolucijo koncepta e-tron sportback, ki smo ga letos že videli v Šanghaju, predstavlja koncept elaine, katerega pogonski sklop premore tri elektromotorje, moč pa se prenaša na vsa kolesa. Do stotice lahko pospeši v 4,5 sekunde, saj da v načinu boost pogonski sklop od sebe do 367 kW (500 KM) moči, električno pa lahko prevozi do 500 kilometrov. Proizvodno različico SUV-ja z nizko streho bomo lahko videli bliže letu 2020.

Bentley

Bentley predstavlja tretjo generacijo modela continental GT, za katero pravijo da je najbolj športna doslej. Za to je kriv tudi prevetren 6,0-litrski turbobencinski motor W12, ki proizvede dobrih 630 konjev in brutalnih 900 Nm navora. Uff. Se kar ne ustavi.

BMW

Pri BMW-ju predstavljajo ogromno novosti, med katerimi je za nekatere zanimiv BMW 6 gran turismo, ki zamenjuje petico GT. Tisti, ki imajo radi velike, pa bodo potešeni ob pogledu na koncept BMW X7, ki je narejen z mislijo na prevoz sedmih oseb. Če bo dovolj zanimanja, ga bodo seveda naredili.

Seveda pa ne manjka niti osveženi i3, ki je dobil še nabrito različico i3S. Ta ima 184 'konjev' moči in 270 Nm navora, zato lahko stotico doseže v 6,9 sekunde, navade i3 pa v 7,7. Če pričakujete predvsem eleganco in športnost, si poglejte novi BMW 8. Glede na to, da pripravljajo že dirkalno različico za tekmovanja, je serijska izdelava hudo blizu. Na našem testu ga boste najverjetneje lahko občudovali že naslednje leto, mi smo oči pasli na njem že tokrat, ker je resnično atraktiven.

Konceptov je bilo na Bavarskem razstavišču ogromno in vsem je v oči padel tudi predogled prihajajočega BMW-ja i5, ki v konceptni različici nosi ime i vision dynamics. Na cestah se bo znašel leta 2020, takrat pa bo lahko na elektriko prevozil do 600 kilometrov. Če bo narejen na platformi z uporabo s plastiko ojačanih karbonskih vlaken zaenkrat še ni jasno, bo pa gotovo ponovno dvignil prodajlo električnih avtomobilov.

Do 55 kilogramov pa je lažji novi X3, ki se bo z bolj agresivnim izgledom boril za kupce. X3 je tako uspešno prestal puberteto in je zdaj daljši za 6 centimetrov, malenkost pa je še širši in nižji. V notranjosti je kljub povečanemu medosju samo malo več prostora, celo prtljažnik še vedno ponuja 550 litrov prostora, je pa zaslon multimedije znotraj na dotik in ob doplačilu pred voznikom še digitalni merilniki. Vsaj 44 tisočakov.

 

BMW Z4 concept
Zelo pa se veselimo tudi novega BMW-ja Z4, ki se bo na cestah znašel prihodnje leto. Predogled predstavlja koncept Z4, za katerega pravijo, da se do proizvodne ralzičice ne bo preveč spremenil. Od predhodnika bo lažji, tudi zaradi platnene strehe, za pogon pa bo skrbela kopica bencinskih motorjev, mogoče bo na voljo tudi priključni hibrid.

Evo ga, najbolj nabriti M5. Zvok brutalnega 4,4-litrskega turbobencinskega V8 boste lahko slišali že februarja, saj iz sebe da kar 600 'konjev' in 750 Nm navora. Od 0 do 100 se požene v 3,4 sekunde, moč pa se prenaša na vsa kolesa, vendar še vedno večinoma na zadnji kolesi, tako da se ne rabite jeziti. Zaradi karbonskih vlaken in aluminija je novi M5 lažji za okoli 40 kilogramov, cena pa zato ne bo manjša.

BMW M5

Borgward

Bogward se po 56-letni odsotnosti vrača na evropsko tržišče. Zaenkrat že ponujajo SUV-je za Kitajski trg, tokrat pa predstavljajo koncept kupeja, ki bi se lahko znašel tudi na naših cestah, vendar gotovo ne pred koncem desetletja. V živo izgleda čudovito in bolj prijetno od gospoda, ki je ves čas stal ob njem. Vidite ga na desni s 'hozentregerji'.

Chery

Naravnost s Kitajske pa prihaja znamka Chery, ki tukaj predstavlja SUV za Evropski trg. Avtomobil je narejen na novi platformi in ima nekaj naprednih sistemov, tudi LED luči spredaj, zaenkrat pa še ni znano, kdaj bomo lahko takšne avtomobile videli tudi pri nas. Verjetno še nekaj let ne, pa tudi potem ne pričakujemo množične prodaje. Notranjost je po kakovosti izdelave daleč od nivoja kateregakoli ostalega proizvajalca pri nas, takisto pa so zelo slabo izdelane tudi kljuke na vratih.

Citroen

Po tem, ko so pri Peugeotu modela 3008 in 5008 malo bolj oddaljili od tal in ju zasnovali kot križanca, se je podobno zgodilo tudi s citroënom C3 picasso, ki v novi generaciji nosi ime C3 aircross, za prodajne številke pa se bo boril proti renaultu captur in nissanu juke. Zanimivo je, da se proizvodna različica bistveno ne razlikuje od koncepta C-aircross, ki smo ga spomladi videli v Ženevi. Tale bo po vzoru tistih, ki imajo radi številne barvne kombinacije, novembra pa bo na voljo za vsaj 16 tisočakov. Zanimivo, airbump ni več v modi?

V Ženevi smo že videli tudi spacetourer rip curl, koncept posebnega kombija za vožnjo tudi po brezpotjih, ker ima štirikolesni pogon in je od vstopnega brata še malenkost bolj oddaljen od tal. Če bo tole kdaj postalo izvedljivo pa še ni jasno. Navijamo zanj.

Ker jim gre letos zelo dobro na tekmovanjih WRC, pri Citroënu predstavljajo še svoj dirkalnik na osnovi modela C3. Pravilno, na zmage in dobre uvrstitve je treba bit ponosen! Pa še lep je kot strela, najdete ga spodaj v galeriji.
 

Dacia

Pri Dacii pa so se lotili svojega dusterja in mu namenili obsežno prenovo, tako da zdaj avtomobil izgleda čisto drugače. V drobovju je sicer vse večinoma enako, nov je le 1,2-litrski turbobencinski motor, je pa popolnoma nova notranjost, ki so jo pokazali šele tukaj. Na sveži duster bomo morali počakati do poletja.

Ferrari

Ferrari letos razkriva svoj portofino, kabriolet ki bo zamenjal model california T. Čeprav bi lahko rekli, da je portofino bolj vstopni model, čeprav ima pod pokrovom 3,9-litrski prisilno polnjen V8, ki proizvede kar 600 'konjev', zato lahko do stotice pospeši v 3,5 sekunde in doseže hitrost 322 km/h. Loterija, pomagaj!

Ford

Pri Fordu so se odločili, da njihov ecosport potrebuje obsežno prenovo, zato so avtomobil, ki je narejen na osnovi modela fiesta, popolnoma prenovili, tako da je zunaj obraz povsem nov, pa tudi notranjost je posodobljena in po vzoru tiste, ki je v novem fordu fiesta. Nov je še 1,5-litrski dizelski motor, ki bo lahko prvič moč prenašal na vsa kolesa, na zadku pa se prtljažna vrata na žalost še vedno odpirajo na stran. Manjšo obrazno preobrazbo so namenili še možatemu mustangu, ki je v zadnji reinkarnaciji v Evropi našel že preko 30.000 kupcev. In tudi novo fiesto ST smo lahko videli v živo, izgleda dokaj zadržano, a ne dvomimo, da bo pravi mali hudiček. Jo komaj čakamo.

Honda

Zgodaj prihodnje leto bomo na cestah videli tudi prevetreni honda jazz, ki spredaj izgleda malo drugače in bolj agresivno. Verjetno so tudi zato dodali nov paket dodatkov dynamic, ki avtomobil naredi vizualno bolj športen in z oranžno barvo v notranjosti tudi bolj zanimiv. Nov bo še 1,5-litrski bencinski štirivaljnik, ki bo premogel 130 'konjev', zato takšen jazz ne bo počasen. Prodaja bo stekla novembra.

Kmalu pa se bo pojavil tudi novi CR-V, ki bo še naprej nagovarjal tiste, ki potrebujejo zanesljiv in praktičen SUV, tukaj pa predstavljajo takšnega s hibridnim pogonskim sklopom, saj dizelskega motorja v novo generacijo ne nameravajo več vgrajevati. Fino, bo malo bolj čisto na cestah.

In ko smo že menili, da je Honda dokončno izgubila neko oblikovalsko logiko, koncept CR-V pač res ni lepotec, so pokazali študijo malčka urban EV concept, ki je izjemen. Ob pravi ceni bi ga pričakali z odprtimi rokami in ne dvomimo, da tudi vi. Simpatično. Električni domet bo do 300 kilometrov, proizvodna različica pa bo na cestah že leta 2019.

Hyundai

Priznam, da tega sem se pa res veselil. Nabriti hyundai i30 N, ki lahko ima 250 ali pa 275 'konjev', sistem za hitrejše speljevanje launch control pa ga izstreli do stotice v 6,4 oziroma 6,1 sekunde. Testirali so ga na nemškem dirkališču Nürburgring, ker vidijo v i30 N hitro kombilimuzino, ki bo trn v peti konkurenci predvsem zaradi ugodne cene, saj bo vstopni model z vsemi aerodinamičnimi dodatki verjetno stal okoli 30 tisočakov. Že varčujem!

Novembra boste lahko odprli mošnjiček za novi hyundaijev mali križanec kona, ki se z drznimi linijami ralzikuje od drugih konkurentov. Od nissana juke je na primer malenkost širši in s 4 metri in 16 centimetri tudi malenkost daljši. V notranjosti je vse znano in podobno kot v i30, za pogon pa bo v osnovi skrbel 1,0-litrski turbobencinski trivaljnik s 120 'konji', zmogljivejši 1,6-litrski štirivaljnik pa celo 177 'konjev'. Prve bomo lahko videli prihodnje leto, bo pa kona imel še štirikolesni pogon, če ga bo kdo želel imeti.

Za ljubitelje ritk je tukaj še i30 fastback, limuzinska različica modela i30. Ta bo na voljo ob kombilimuzinski različici, saj trivratni i30 ne bo obstajal, ima pa limuzina malenkost spremenjen izgled spredaj, kjer zaradi nižje postavitve izgleda širše. Pač, za tiste, ki imate radi limuzine.

jaguar E-pace
Jaguar


No, pa smo le dočakali še jaguarja E-pace, manjšega brata od F-pace, ki pa nima tako mišičastih linij. Dokaj majhna mačka v dolžino meri 4,39 metra in bo lahko prevažala do 5 potnikov, prtljažnik pa bo pogoltnil 577 litrov tovora. Notranjost je bolj napredna od tiste pri F-pace, saj so pred voznikom lahko digitalni merilniki, pa tudi ročica menjalnika ni vrtljiva. Jaguar E-pace bo na cestah zgodaj prihodnje leto za vsaj 34 tisočakov, čeprav bo za različico s 300 'konji' treba še konkretno doplačati.

kia stonic
Kia

Še eden novinec v segmentu križancev B-segmenta je kia stonic, bratranec hyundaija kona. Stonic je poseben zaradi dvobarvnosti in več kot 20 možnih kombinacij barve, od katerih jih je 5 samo za streho. Baje bo edini v ponudbi, ki ga bo mogoče tako personalizirati, okrasna in zaščitna plastika pa mu doda nekaj vizualne trdoživosti. Motorji bodo večinoma enaki kot pri hyundaiju, osnovni pa bo stal 15 tisočakov.

Kia proceed koncept nam prikazuje nov oblikovalski jezik, ki ga bodo začeli uporabljati južnokorejci. Mogoče je tole tudi napoved, da bo v kratkem na cestah še cee'd v različici shooting brake, vsekakor pa je veliko dodatkov iz kroma, ki v kombinaciji s steklom na C-stebričku ustvarijo občutek lebdeče strehe. Kot se za koncept spodobi, je proceed obut v 20-palčna platišča.

Svežina je zajela tudi sorento, ki bo po novem cesto osvetljeval tudi z LED diodami. Maska je malenkost temnejša in izgled spredaj tudi, paket GT line pa bo odslej ponujal bolj drzne dodatke, ki bodo dodali pridih športnosti. Znotraj je nov volanski obroč, drugačni so merilniki in posodobljen multimedijski sistem. Vstopni sorento bo kmalu pri nas za vsaj 38 tisočakov.

Lamborghini

Tako kot se sicer slinimo okoli hostes, se tukaj zaradi lamborghinijevega aventadorja S roadster, torej zgoraj brez. Še vedno ima 750 'konjev' in 690 Nm navora, zato lahko do stotice pospeši v okroglih treh sekundah, lasje pa vam pričnejo izpadati pri 350 km/h. Tudi tega boste lahko obarvali tako kot boste želeli, ampak morate do februarja nabrati vsaj 314 tisočakov.

Lexus

Pri Lexusu stavijo na posodobitev modelov CT in NX. Prvi ima spremenjen obraz, ki je odslej bolj športen, drzna različica F-sport pa bo dobila drugačno masko in ob posebni barvi notranjosti še več dodatkov. Nekaj več je še varnostnih sistemov, na cestah pa se bo osveženi lexus CT pojavil še pred koncem leta.

Še pred decembrskimi dobrimi možmi pa lahko pričakujemo tudi osveženi lexus NX, ki so ga že spomladi pokazali v Šanghaju. Osvežili so masko in dodali nova odbijača, zadaj pa nove grafike luči. Znotraj je zdaj lahko večji 10,3-palčni zaslon, drugačno obliko pa je dobila še analogna ura. Vozniki bodo veseli še projekcijskega prikazovalnika in boljše zvočne zatesnitve, pa seveda prilagodljivo variabilno vzmetenje.

Mercedes-AMG

Ampak, pozabite vse od prej, tole je tisto, kar želite, če obožujete hitro vožnjo. Mercedes-AMG project one. Hibridno tehnologijo so vzeli kar iz formule 1, na cesto pa spravi več kot 1.000 'konjev'. Pazite to, 1,6-litrski motor V6 se vrti s kar 11 tisoč vrtljaji! Do 200 pospeši v šestih sekundah, meni se vrti že, ko samo razmišljam o teh številkah. Tole je res dobesedno in prava zvezda šova, ni kaj. Lep dokaz so moji odrgnjeni komolci, ker sem se komaj prerinil do te pošasti.

Sapo nam je znova vzel koncept vision mercedes-maybach 6, ki se tokrat predstavlja v različici zgoraj brez. Vizualno je identičen lanskoletnemu konceptu, novinec pa ima enako moderno notranjost in elektromotor v vsakem iz koles, skupne moči pa je za kar 748 konjev, zato niti ni čudno, da lahko z mesta do 100 km/h pospeši v slabih štirih sekundah. Koncept predstavlja ultimativno vizijo prestiža, ki pa jo bodo v neki meri gotovo hoteli spraviti na ceste v naslednjih nekaj letih.

Na prihajajočo podznamko EQ pa je tokrat spomnil koncept EQA, ki ga lahko na cestah pričaujemo leta 2020. V osnovi je malenkost krajši in širši od razreda A, za pogon pa skrbita dva elektromotorja, po eden na vsaki osi. Moč bo odvisna od vsakega posameznika, saj bo na voljo več različnih naborov moči vse do 200 kW (272 KM), najbolj nabrita različica pa bo hitrost 100 km/h lahko dosegla v petih sekundah. Še več, z najzmogljivejšo baterijo bo mogoče prevoziti do 400 kilometrov.

mercedes-AMG project one

MINI

Pri Miniju predstavljajo svoj prvi koncept električnega vozila za množice, ki so ga poimenovali mini electric concept. Na proizvodno različico bomo morali počakati do leta 2019, bo pa narejen na BMW-ju i3, tako da pričakujemo enak električni domet do 300 kilometrov in pospešek do stotice v dobrih sedmih sekundah.

V čast petdeseti obletnici zmage na GP Monte Carlo pa se poklanja tale divji john cooper works GP concept. Gre za prototip, ki je namenjen vožnji po dirkališčih in verjetno nikoli ne bo zapeljal s proizvodnih trakov, po drugi strani pa prikazuje možne oblikovne smernice in aerodinamične dodatke.

opel insignia GSi
Opel

Ljubitelji vozil z napisom Opel dobro veste, da različice GSi obstajajo že od leta 1984, ko sta na ceste prvič zapeljala opla manta in kadett GSi. Leto 2017 je znova pomembno za oznako GSi, saj se je tokrat znašla na admiralski ladji insignia, ki ima športno podvozje podvozjem in štirikolesni pogon. Najbolj pa je zanimiv 2,0-litrski turbobencinski motor, ki da od sebe 191 kW, torej 260 konjev in 400 Nm navora. Do 100 km/h pospeši v x sekundah, še vedno pa tole ni brutalni OPC. Aja, tako zmogljiv bo tudi karavan.

Če ste manj dirkašno in bolj popotniško naravnani, vas bo nemara zamikala različica vivara z oznako life. Gre za klasičen kombi, ki se v nekaj potezah lahko spremeni v mini avtodom, v katerem lahko prespite. Zadnji dve vrsti sedežev se namreč lepo podreta in iz tega nastane postelja, pod njo je ogromno prostora za vso počitniško kramo, potrebujete le še stole za kampiranje in kuhalnik. Ter dobro volo. Cena okoli 44 tisočakov.

Proti seatu ateca in volkswagnu tiguan pa se bo boril tale oplov grandland X. Dolg je skoraj štiri metre in pol, kar 20 centimetrov daljši od opla mokka X, ima pa dosti podobnosti s francoskim bratom, peugeotom 5008. Žarometa spredaj svetita v LED-tehnologiji, v notranjosti bo dovolj prostora za 5 potnikov in do 514 litrov tovora, na cestah pa se bo pojavil zgodaj prihodnje leto.

opel grandland X

Porsche

Porsche predstavlja tretjo generacijo modela cayenne, ki je narejena po vzoru limuzine panamera in malenkost manjšega macana. Oblikovno gre sicer bolj za evolucijo pretekle oblike, je pa cayenne v dolžino zrastel za 63 milimetrov, za slab centimeter pa je nižja streha. Na voljo bo z vso moderno opremo, ki jo ima v lasti skupina Volkswagen, za različico s 340 'konjički' pa boste prihodnje leto plačali vsaj 75 tisočakov.

Če radi čelado nosite vedno in povsod, še zlasti pa v avtomobilu, potem je za vas ultra brutalni 911 GT2 RS. 700 'konjičkov' in zadnji pogon bosta dovolj, da se vam bo v glavi vrtelo še kakšno uro po zaključku vožnje. Najbolj brutalni 911 vseh časov je namenjen pravim puristom, ki nimajo v življenju niti toliko časa, da bi do stotice pospešili v treh sekundah. Zato GT2 RS potrebuje le 2,7 sekunde, preden merilnik pokaže 100 km/h.

Renault

Po tem, ko so nam več mesecev kazali dražilne fotografije najbolj brutalnega megana RS, so ga tokrat končno pokazali še v živo. Štirikolesno krmiljenje, drzni oblikovni dodatki in 300? 'konjev', vse to pa bo krivo za nasmeh na obrazu, saj bo avtomobil z mesta do 100 km/h pospešil v šestih sekundah. Noro, komaj čakam, da ga dobimo na test.

Druga Renaultova poslastica pa je vizija električnega avtomobila brez voznika – koncept simbioz. Ostro oblikovan koncept v obliki kupeja, prestavlja Francosko predstavo prihodnjih avtomobilov, takšnega pa bi na cestah lahko videli leta 2030. Takrat bo zelo povezan s cestno infrastrukturo, tako da bo lahko sam pospešil ali zavrl, da se boste izognili popoldanski prometni konici.

renault symbioz concept

Seat

Pri Seatu veliko stavijo na novi arona, ki se bo boril proti kii stonic, hyunadiju kona in citroënu C3 aircross. Narejen je na najmanjši platformi MQB A0 in zato v dolžino meri 4 metre in skoraj 14 centimetrov, v prtljažnik pa gre do 400 litrov prtljage. Seveda spominja na modela ibiza in ateca, bo pa možnih kar 68 različnih barvnih kombinacij šasije in okrasne plastike, streha pa je lahko siva, črna, oranžna ali v barvi karoserije. Vstopni motor bo 1,0-litrski turbobencinski trivaljnik, arona pa vas bo olajšal za vsaj 17 tisočakov.

Za najmanj dvakrat več pa bo na voljo brutalni leon cupra R, ki je vizualno še bolj agresiven iz 2,0-litrskega turbobencinskega mlina pa zdaj iztisne 228 kilovatov, torej 310 konjev, ampak samo če bo imel ročni menjalnik. Sicer je 10 konjev manj. Kljub temu pospešek do stotice v 5,6 sekunde, za hitro ustavljanje pa zmogljive zavore Brembo. Kaj še? Aja, veliko karbona, alcantara in bakrena barva.

smart

Pri smartu predstavljajo koncept vision EQ fortwo, samovozeč električni koncept novodobnega avtomobila za mesto, ki bi bil odličen za koncept carsharinga, torej sposojanje avtomobila. Baje bo igral ključno vlogo ravno v konceptu sposoje avtomboilov car2go, tam enkrat leta 2030.


subaru impreza
Subaru

Po New Yorku pa se impreza predstavlja še v Frankfurtu. Nova generacija je zrasla v vse smeri, saj je daljša za 25 milimetrov, za 5 milimetrov pa je znižano še težišče, da bo boljša vodljivost. Notranjost je zdaj bolj čista in vse različice bodo imele 6,5-palčni zaslon na dotik, moč pa se bo v primeru bencinskega ali dizelskega stroja prenašala na vsa kolesa. Nova impreza bo na cestah še ta mesec.

Suzuki

Hitri suzuki swift sport na povečano moč kaže že z dvema izpuhoma zadaj. Avtomobil, ki tehta manj kot 900 kilogramov ima pod pokrovom motorja 1,4-litrski turbobencinski motor, ki ga ima tudi vitara S in proizvede 140 konjev, zaradi česar lahko do stotice pospeši preceeeeeej suvereno. Uff, tole pa se bo splačalo sprobat. Poleti za najmanj 18 jurjev.

Škodi je s kodiaqom padla sekira v med, zato je prav da na ceste spustijo še manjši karoq, ki zamenjuje yeti. Od slednjega je daljši za 16 in širši za skoraj 5 centimetrov, medosje pa je daljše za 26 centimetrov, zato bo v notranjosti dovolj prostora. Posebnost bodo še digitalni merilniki, prvič na voljo pri Škodi, številni dodatki pa bodo ceno dvignili nad 20 tisočakov, kolikor bodo januarja hoteli za novinca.

Tudi pri Škodi se pripravljajo na elektriko, saj bodo po predstavitvi priključno-hibridne različice superba leta 2019 pokazali še novi električni model na osnovi koncepta vision E. Tega so predstavili že v Šanghaju, proizvodni pa bo verjetno precej podoben temu, le da bo manj futurističen. Prevozil bo lahko 500 kilometrov, brezžično polnjenje preko indukcije pa bo baterijo do 80 odstotkov napolnilo v pol ure.


volkswagen polo beats
Volkswagen

Pri Volkswagnu je letos ogromno novosti. V prvi vrsti se predstavlja šesta generacija volkswagna polo, ki je narejen na novi platfomi in je v dolžino zrasel za debelih 8 centimetrov, tako da je tudi v notranjosti več prostora in več tehnologij. Polo bo ob doplačilu imel celo digitalne merilnike, najbolj brutalna različica GTI pa bo imela 200 'konjev' moči. Ta pa seveda ne bo tako poceni kot vstopni model, ki bo stal okoli 13 tisočakov, na cestah pa ga bomo videli januarja.

Drugi as v rokavu pa je kompaktni križanec T-ROC, ki bo na cestah že novembra in bo imel od 115 do 190 konjev. Široka maska spredaj, veliko kroma in zaščitna ter okrasna plastika bo po godu ljubiteljem takšnih avtomobilov, kljub krajšima previsoma pa bo prtljažnik pogoltnik 445 litrov prtljage. V notranjosti še digitalni merilniki, veliko naprednih tehnologij za zabavo in varnost. Cena? Vsaj 20 tisočakov.

Koncept I.D. crozz smo videli že v Šanghaju in gre za koncept križanca z ledicami, ki vam sledijo, ko hodite pred njimi, tudi pešcem na prehodih. Takšne avtomobile bomo videli v letu 2020, imel pa bo 500-kilometrski doseg in okoli 300 'konjev'.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 26. 9. 2017
September 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
0405060708  domača premiera - peugeot 308 in 5008
0910
11121314  domača premiera - volvo XC60
15  domača premiera - ford ka+
1617
18  domača premiera - nissan qashqai
19  mednarodna premiera - opel grandland X
domača premiera - MAN TGE
20  domača premiera - jeep compass
21  mednarodna premiera - kia stonic
domača premiera - mercedes-benz S
22  mednarodna premiera - porsche panamera
2324
252627  domača premiera - range rover velar
28293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault megane 240
volkswagen golf 209
škoda octavia 172
renault captur 143
renault clio 142

Podatki veljajo za avgust 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 48.834 novih avtov!

Anketa
Bo tudi vaš novi avtomobil križanec?
835Seveda, je že naročen! 834Se še odločam. 833Ne rabim novega avtomobila. 832Nikakor, kombilimuzina!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rkuplenk
Obvestila
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 tedni  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 tedni  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 1 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 1 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 1 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 2 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 2 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 2 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 2 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 3 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 3 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 3 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 5 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 6 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 7 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 7 meseci  |