{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Baterije že na vsakem koraku

Avtosalon Pariz 2018

Avtor prispevka: Volan
Avtomobilski salon v Parizu letos praznuje že 120 let in veste, kaj smo opazili takoj? Da na razstavišču prav nič več ne smrdi po dizlih, ampak samo še po rogljičkih. Oziroma po croissantih, če uporabimo bolj Francozom domač izraz. Elektrika pač nima vonja in na tem salonu je vse v njenem znamenju.
Baterije že na vsakem koraku
Foto: Matej Mihinjač
4. 10. 2018 ob 6:00
Komentarjev: 0
salon Pariz 2018
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Porsche je denimo prodal samo 12 odstotkov dizelskih modelov, zato jih bodo enostavno opustili, Audi je preklopil kar na elektriko s svojim e-tronom, Volkswagna sploh ni, ker nimajo nič novega za pokazati, Toyota in Lexus ter Honda pa so že pred časom začeli predstavljati samo še hibride, ker verjamejo, da je to bližnja prihodnost. Ja, če je po vseh teh letih med vami še vedno kakšen električni dvomljivec, tole je očitno zadnja v vrsti klofut, da boste spremenili mnenje. Elektrika je tu.

Audi

Audi e-tron je dvignil ogromno električnega prahu, čeprav je precej običajno oblikovan. Primarno seveda zaradi svojega pogona, nekaj pa tudi s tem, da nima vzvratnih ogledal ampak samo kameri in zaslona znotraj. Dva elektromotorja, vsak na svoji premi, proizvedeta do 407 ’konjev’ sistemske moči, tako da lahko do stotice pospeši v slabih šestih sekundah. S polno baterijo bo lahko prevozil do 400 kilometrov. Ob 600-litrskem prtljažniku ima spredaj še 60-litrsko vodoodporno komoro, tako da je skupaj za kramo na voljo 660 litrov. Vstopni bo v Nemčiji stal 80 jurjev.

audi e-tron

Če vas mika audi R8, potem ga kupite čiiiimprej, ker je PB18 e-tron že nekakšna napoved njegovega naslednika. To je dirkalnik, ob katerem bo R8 izgledal kot kočija. Pogon je le električni, spredaj je motor z 201 ’konjičkom’ in ta poganja sprednjo os, zadaj pa sta še dva motorja, skupna moč pa znaša 671 ’konjev’ oziroma za nekaj trenutkov celo 764. Pospeševanje z mesta je dejansko izstrelitev, do sto v manj kot dveh sekundah. Hrbtenica pride kakšno sekundo za vami potem …

Med bolj 'civilnimi' novostmi, in teh ni malo, je novi mali A1, ki bo pri nas že zelo kmalu. Po novem bo na voljo samo s petimi vrati in bo prepoznaven zaradi že znane oblike, z dodatnimi dovodi zraka pa se malo poklanja še audiju sport quattro iz osemdesetih let. Seveda bo bolj ekonomičen, tudi zaradi boljšega količnika upora, ki zdaj znaša samo še 0,31. Je večji, bolj prostoren in bo na voljo samo z bencinskimi motorji. Cena? Okoli 19 jurjev.

Tudi SQ2 pride kmalu in tega kar težko čakamo. 300 'konjev' in 4,8 sekunde do 100. Gotovo bo drago, ampak s štirikolesnim pogonom zelo zelo hitro.

Nemci so pokazali še novi Q3, za katerega bi lahko rekli, da je planil po hrani kot nekateri, ki se med dieto pregrešijo s sladkarijami. V dolžino je namreč zrasel za kar 97 milimetrov, tako da v dolžino po novem meri 4,48 metra, poleg tega pa je še 18 milimetrov širši in 5 milimetrov nižji. Za več prostora za noge, glave in komolce pa je kriva povečana medosna razdalja, ki je večja za 78 milimetrov. Oblikovno sicer še vedno spominja na preteklo različico, vendar ima bolj ostre linije in bistveno večjo masko, ki jo dopolnjuje 8 vertikalnih linij iz kroma. Poleg tega sta boka bistveno bolj izrazita, luči na zadku pa ožje in širše. Več preberi tukaj.

BMW

Ena največjih zvezd tega salona je BMW-jeva serija 3, ki je precej zrasla. Za 8,5 centimetra je daljša od prejšnje in tudi medosje ima 4 centimetre več. Znotraj posledično pričakujte več prostora in občutno sodobnejše notranje okolje. Če boste odprli svojo denarnico, pričakujte 10,3-palčni zaslon na sredini in še 12,3-palčnega pred sabo. Varnostnih sistemov bo ogromno, z novo lahko platformo obljubljajo še boljše vozne lastnosti, za Evropo pa bo bojda vstopni motor nosil oznako 320d. Serija 3 bo kmalu lahko tudi popolnoma električna, prve klasične primerke pa dobimo v roke kmalu prihodnje leto.

BMW 330i

Če vam bo trojka premajhna, je tu četrta generacija BMW-ja X5. Ima nov multimedijski sistem, ki gnezdi v drobovju 12,3-palčnega zaslona na dotik in ta bo šele kasneje na voljo v serijah 3 in X7. Zaradi nove platforme bo malenkost lažji od preteklega modela in za slabe 4 centimetre daljši. Za 4 centimetre se bo ob dotiku gumba lahko še bolj oddaljil od tal, nad 138 km/h pa se bo samodejno za 2 centimetra bolj približal tlom. Več bo dodatne opreme, več varnostnih sistemov, verjetno pa bo še naprej tako dobro prodajan kot doslej, saj so jih prodali že več kot 2,2 milijona. Vstopni bo stal dobrih 66 tisočakov.

Raje namenite 41 jurjev za novi Z4, kolikor naj bi stal, ker k nam pride spomladi. Je za okoli 50 kilogramov lažji od predhodnika, tudi zaradi platnene strehe, ki se odpre v desetih sekundah. Z4 M40i first edition ima 340 ’konjev’, zato se do 100 km/h izstreli v 4,7 sekunde, bosta pa kmalu na voljo tudi priključni hibrid in čistokrvni M. No, tile ne bodo stali samo 41 jurjev. Sicer pa, saj veste, Z4 s trdo streho se imenuje tudi toyota supra. Samo ideja!

Citroën

Citroën je v Parizu malce bolj zadržan in dejansko predstavlja le priključno-hibridni koncept C5 aircross. Ta v drobovju skriva enak pogonski sklop kot zeleni avtomobili peugeot in DS, samo da tega še nekaj časa ne bo. Elekrični doseg je 50 kilometrov, samo na elektriko pa se lahko premika do 133 km/h. Skupna pogonska moč znaša 225 ’konjičkov’ in do koles pride preko 8-stopenjskega samodejnega menjalnika.

citroën

DS

DS 7 crossback E-tense je francoski prestižni priključni hibrid, v katerem se vozi tudi francoski predsednik Macron. Mogoče zato, ker lahko na elektriko prevozi do 50 kilometrov, 1,6-litrskemu turbobencinskemu motorju pa za premikanje pomagata dva elektromotorja, vsak na svoji osi. Skupno je za kar 300 ’konjev’ moči, samo na elektriko pa lahko ’drvi’ do hitrosti 130 km/h. Tole je tudi prvi elektrificiran DS, na cestah bo zgodaj prihodnje leto, seveda pa bosta na voljo tudi samo bencinski ali dizelski stroj.

Ker so križanci vse bolj popularni, je kristalno jasno, da so se za večjo oddaljenost od tal odločili še inženirji pri novem DS 3 crossback. Ta se spogleduje s kupci audijev Q2 in podobnih, narejen pa je na platformi CMP, ki omogoča tudi električni pogonski sklop. Dejansko ima nekaj oblikovnih posebnosti, znotraj pa vlada francoski prestiž. Jasno je že, da bo na voljo z bencinskim, dizelskim ali električnim pogonom, atraktivna zunanjost pa skriva še bolj atraktivno notranjost. Ker vem, da vas najbolj zanima električna različica, ta bo ponujala 100 kW moči in 260 Nm navora ter bo s 50-kvurno baterijo omogočala doseg 300 kilometrov.

Ferrari

Vse bolj so popularne posebne izdaje avtomobilov in zato so tudi pri Ferrariju pripravili dva, Monza SP1 in SP2, vsakega za dobre 3 milijone evrov. Sta del ultra posebnih modelov serije Icona, poklanjata pa se dirkalnikoma 750 in 850 monza barchetta iz petdesetih let preteklega stoletja, v osnovi pa je to ferrari 812 superfast. Ampak v tem primeru gre za najmočnejši motor V12, ki so ga kdajkoli izdelali v Maranellu. 603 kilovate ponudi oziroma 810 ’konjičkov’ in pospešek do stotice v 2,9 sekunde. Ampak bo verjetno vse svoje življenje le stal v kakšni garaži brezimenskega bogataša.

ferrari monza SP1

Honda

Če iščete hibrid in hočete voziti hondo, potem je za vas mogoče CR-V hybrid. Pogonski sklop je sestavljen iz elektromotorja in 2,0-litrskega bencinskega motorja, skupno pa proizvedeta 184 ’konjev’ in 315 Nm navora. Posebnost tega avta je, da ima hibrid lahko dvo ali štirikolesni pogon in da ima tri načine vožnje, med katerimi lahko v hibridnem bencinski motor deluje celo kot generator elektrike. Tehnološko torej precej zanimiv avtomobil, le na poševnooki dizajn se bo treba malo navaditi.

Hyundai

O testnem i30 N lahko pri nas le sanjamo, oblikovno atraktivnejši i30 fastback pa smo imeli ravnokar na testu. Zdaj je Hyundai združil oboje in nastal je hyundai i30 fastback N. Ob njem se boste lahko slinili prihodnje leto, tako kot kombilimuzina ima lahko 250 ali 275 ’konjev’ in, kot pravijo Južnokorejci, tale sploh nima konkurence v razredu. Seveda je zaradi nizke strehe za nekatere i30 fastback N bolj eleganten kot i30 N, zadnji spojler pa je na prtljažnih vratih. Cena? Okoli 28 jurjev.

Infiniti

Nekateri so očitno še vedno mnenja, da hudo skrivnostna imena vozilom dajejo nekakšen poseben čar. Morda res, ampak nam je infiniti project black S bolj zanimiv zaradi turbobencinskega šestvaljnika s 570 ’konjički’, ker to pomeni, da skoraj leti. Tega smo sicer videli že v Ženevi, ampak sedaj vemo kaj več. Recimo, da je hibrid, kjer glavnino moči prispeva trilitrski V6-motor s skoraj 300 kilovati, ostanek pa elektromotor na zadnji osi. Manj kot 4 sekunde do sto, da bo suveren še v zavojih, pa skrbi dieta, zato projektni projektil kljub baterijam tehta le 1.775 kilogramov. No, mazda MX-5 je lažja, če vas to zanima.

infiniti project black S concept in renault R.S. 16

Lexus

Prestižna Toyotina znamka Lexus, ki s svojo paleto modelov prav tako temelji na hibridih, tudi ima kaj pokazati. UX bo vsak čas tudi pri nas, kmalu pa očitno še prenovljeni RC z novimi lučmi in masko. Zaradi dodelanega podvozja in krmilnega mehanizma bo bolj uživaški v ovinkih. Po štirih letih bo očitno že čas, da ga malce pomladijo, motor je dobil 'fine-tuning', kot pravijo, zunanjost popravke gubic, nekaj sprememb pa tudi podvozje samo.

Če vam RC ni dovolj nastopaški, je tukaj rumeno-rumeni LC. Tudi ta je hibrid, s posebno neapeljsko rumeno barvo še bolj žari kot z ostalimi rumenimi v ponudbi, rumen je tudi znotraj. Ima še 21-palčna platišča, karbonsko streho, štirikolesno krmiljenje in aktivni spojler, ki se dvigne pri hitrosti nad 80 km/h. Pripravite vsaj 130 tisočakov. LC je v tej barvi na voljo tudi v različici 500, če vas ne skrbi umiranje polarnih medvedov zaradi taljenja snega in ledu na pokrovu Zemlje.

Hibridno zgodbo Lexusa zaključuje še novi ES, ki bo prvič na voljo v Evropi, na Japonskem pa celo s kamero namesto vzvratnih ogledal. Hibridni sklop je prenovljen za bolj gladko pospeševanje, motor ostaja 2,5-litrski bencinski z Aktinsonovim ciklom, baterija pa je namesto v prtljažniku zdaj pod zadnjo klopjo. Ponuja 220 ’konjičkov’ in naj bi bil presneto malo žejen.

lexus RX 450h

Kia

Kia proceed ni več trivratna kombilimuzina, ampak bistveno bolj atraktivni shooting brake. S 4,6 metra je daljši od karavanskega ceeda, je pa nižji in bolj nastopaški. To pomeni, da je za potnike zadaj malo manj prostora, prtljažnik pa s skoraj 600 litri prostornine vseeno ostaja precej dobrodušen. Če boste izbrali opremo GT line, bo izgledal še bolj ostro, pa četudi ga bo poganjal samo litrski turbobencinski stroj s 120 ’konji’. Pravi GT bo pod pokrovom skrival 1,6-litrski turbo z 204 ’konji’.

Enak 1,6-litrski turbo ima še ceed GT, ki so ga izdelali z mislijo na voznika in dobre vozne lastnosti, kljub večji moči namreč ne bo podrl nobenega hitrostnega rekorda.

Mercedes-Benz

EQC je prvi električni mercedes, ki sicer ne izgleda pretirano futuristično zunaj, je pa več znanstvene fantastike znotraj. Navigacija bo prikazovala lokacije polnilnic, moči pa je za 408 ’konjev’, da 2,4 tone težak EQC do stotice pospeši v 5,1 sekunde in doseže hitrost 180 km/h. Na testu WLTP so ugotovili, da je polna baterija dovolj za 450 prevoženih kilometrov, prvi pa bodo na cestah šele pozno prihodnje leto. Cena? Vsaj 65 tisočakov.

Za ljubitelje majhnih riti so v Stuttgartu pripravili limuzinsko različico razreda A, ki je enako napredna kot kombilimuzinski brat, torej zna govoriti in se lahko več ur zabavate ob glasovnem upravljanju z različnimi sistemi. In ne, na fotografijah ni CLA, tisti ima bolj nizko streho.

Nova generacija mercedes-benza GLE ostaja dolgočasno prepoznavna, saj so se oblikovalci odločili samo za evolucijo oblike. Zadek ima luči, ki spominjajo na razreda CLA in A, zaradi 8 centimetrov večjega medosja bo za potnike več prostora, v prtljažniku celo 825 litrov. Premogel bo napredno 48-voltno tehnologijo za izboljšanje zmogljivosti in manjšo porabo, vsi motorji pa bodo spojeni z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom. Poleg kupa asistenčnih sistemov bo imel še barvni projekcijski prikazovalnik, po potrebi pa bo do 100 odstotkov navora poslal samo na eno os. Vstopni model bo stal okoli 65 tisočakov, GLE pa bo na voljo tudi kot priključni hibrid.

mercedes-benz GLE 300 d 4MATIC

Družinam prijazen bo spet novi razred B, ki očitno ne bo šel v pozabo, kot so nekateri namigovali. Oblika ostaja podobna, malo lepo zglajena, predvsem pa bo bistveno bolje izdelana notranjost s pametnim multimedijskim sistemom. Sedi se 9 centimetrov višje kot v novem razredu A, tudi motorna paleta je enaka, pri močnejših motorjih bo na voljo čisto nov 8-stopenjski dvosklopčni menjalnik, nismo pa še nič slišali o hibridih in električni različici, čeprav naj bi bile nekoč na voljo.

Če imate okoli 40 jurjev in bi radi eno strupeno oso, je za vas mercedes-AMG A 35. Športni dodatki, 18-palčna platišča, štirikolesni pogon in 306 ’konjev’. Samo 4,7 sekunde do 100 in poraba goriva, ki vas kot bodočega lastnika ne sme zanimati. Z njim Mercedes-Benz skače v zelje ravno tako štirikolesno gnanima audiju S3 in golfu R, verjetno pa bo bistveno bolj prijetno poprdeval iz izpuha. Vsaj prejšnji je to počel s stilom.

Peugeot

Tudi pri Peugeotu začnimo s hibridi, čeprav so na razstavni prostor pripeljali marsikaj zanimivega. Enak pogon kot zgoraj omenjeni DS bo imel tudi peugeot 3008 hybrid4. Baterija se bo na hitri polnilnici lahko napolnila v slabih dveh urah, kapaciteta bo 13,2 kilovatne ure, kar bo dovolj za več kot 50 električnih kilometrov. Tudi pežoja 508 in 508 SW bosta lahko imela takšen štirikolesni pogon, če ga ne rabite, pa bodo vsi ti modeli na voljo s samo sprednjim, kjer bo sistemske moči namesto 300 ’samo’ 225 ’konjev’. Pa baterija bo malo manjša. Pa elektromotor bo samo en. V tem sklopu se veselimo predvsem petstoosmice, ki z izgledom obeta veliko.

peugeot 508 hybrid, 508 SW hybrid in 3008 hybrid4

Še bistveno več pa z obliko obljublja najbrž najlepši avto tega salona. Damo roko v ogenj, ker je v živo naravnost fantastičen. Še ime ima hudo, e-LEGEND. To je električna in samovozeča moderna interpretacija ikoničnega modela 504 coupé. Zaradi nas bi lahko takoj zapeljal na ceste, k sreči bo takšen sprednji del gotovo na kakšnem od prihodnjih modelov, ne bo pa verjetno zaslonov na C-stebričkih in kar 49-palčnega zaslona v notranjosti. Seveda je na elektriko, elektromotor ima 462 ’konjev’, ker baterija vase sprejme 100 kWh, pa lahko prevozi do 600 kilometrov. Če imate veliko dnevno sobo, je lahko tudi lep okras, recimo namesto ženinih rož.

Porsche

V Stuttgartu so macanu namenili operacijo pri lepotnem kirurgu in zdaj res bolje izgleda, tudi znotraj je nekaj novosti in nov multimedijski zaslon. Je pa še bolj pomembno dejstvo, da macan odslej ne bo imel več dizelske različice, ampak ga bo poganjal dodelan dvolitrski štirivaljni turbobencinski motor z 245 ’konjički’, izboljšanim izgorevanjem in filtrom saj.

70 let po legendarnem 356 speedster Porsche predstavlja tudi 911 speedster. Z vsem spoštovanjem do originala nosi detajle, kot je dvojni mehurček za dvema sedežema, posebna ogledala in pokrov namesto platnene strehe. Proizvedli jih bodo točno 1.948, vozil naj bi se podobno kot GT3, motor se bo vrtel do kar 9.000 vrtljajev, menjalnik pa bo ročni s šestimi stopnjami.

porsche 911 speedster concept

Renault

120-letnico delovanja letos poleg salona obeležuje tudi Renault, tako da ni nič čudnega, da so sem pripeljali osveženi križanec kadjar, ki me po izgledu spredaj spominja na preteklo generacijo modela megane. Tudi znotraj je nekaj novosti, predvsem pa so mu namenili več varnostnih in asistenčnih sistemov ter nove bencinske in dizelske motorje.

Že v Ženevi smo gledali Renaultov lounge, ki bo enkrat v prihodnosti zelo udobno po mestu prevažal potnike, in ta počne isto. Renault EZ-ultimo concept je nekakšno robotsko konceptno vozilo in bo na voljo za eno samo pot, za eno uro, za cel dan, kakor boste pač želeli. Notranjost bistveno bolj spominja na udobno dnevno sobo ali kakšno čakalnico, četrta stopnja avtonomne vožnje pa bo skrbela, da vozniku ne bo treba skrbeti za vožnjo. Seveda bo preteklo še veliko vode, preden bo nanj pripravljena tudi infrastruktura, vseeno pa idejo podpiramo, ker poznamo kar veliko ljudi, ki ne marajo voziti, bi pa svojo zadnjico z veseljem posedli v kaj tako zanimivega.

Seat

Novi seat tarraco smo na spletu že lahko videli, tokrat pa se ga je del ekipe na salonu tudi že dotaknil. Narejen je na enaki platformi kot škoda kodiaq in je tudi prvi španski križanec, ki lahko ima do sedem sedežev. Se vam dopade? Decembra ga boste lahko naročili za najmanj 30 tisočakov. Tisti, ki niste obremenjeni z znamko, boste najbrž cenili, da izgleda bolj atraktivno in privlačno od škode.

seat tarraco

smart

Pri smartu 20. obletnico praznujejo s konceptom forease, ki je narejen z ležernostjo v mislih, na kar namiguje tudi ime. Škoda, da ga verjetno ne bomo nikoli videli, ima pa enako motorizacijo kot električni kabriolet EQ fortwo, torej elektromotor z 80 ’konji’ in litij-ionsko baterijo s kapaciteto 17,6 kWh. Zanimiva muha za pogledat, ampak takšnih imajo pri smartu veliko. Za pogledat, na ceste pa postavijo le redko kateri model.

Škoda

Kodiaq RS so Čehi zelo dolgo testirali na Nürburgringu in tam je ta nabriti kolos celo postavil hitrostni rekord za sedemsedežni SUV, čeprav ga poganja 2,0-litrski turbodizel, ki premore 240 ’konjev’. Če bi bili žleht, bi dodali, da je krog najbrž prevozil prej kot v tednu dni, ampak nismo. Dosegel je čas 9 minut 29 sekund, 84 stotink. Se vidi, da ga je vozila ženska. Je pa vseeno povsem nesmiselno, da takšen avto obstaja, čeprav ga boste najbrž kar pograbili. Pričakujte pretrdo podvozje, ker ste pač kupili napol dirkalni bolid z višino stolpa in samo 2,0-litrski turbodizel, ki premore 240 ’konjev’ moči. Cena? Okoli 42 jurjev.

Koncept škoda vision RS napoveduje hitro kombilimuzino v velikosti golfa. Očitno bo rapid postal vsaj tako hiter kot octavia RS, enaki bodo tudi športni dodatki in platišča. Tole je oziroma bo priključni hibrid, za katerega trdijo, da bo ob 245 ’konjičkih’ moči vsak kilometer v okolje izpljunil le 33 gramov CO2, na elektriko pa prevozil 70 kilometrov. Pogon? 1,5-litrski TSI s 110 kW moči in elektromotor s 75 kW. In 7 sekund do sto. In krog na Nürburgringu najbrž nekaj minut hitreje od zgornjega kodiaqa.

škoda

Toyota

Nova corolla ni več auris, kar se nam v uredništvu zdi super odločitev. Ta model bo imel kar dva hibridna pogona, enega z 1,8-litrskim bencinskim motorjem, kot je pri priusu, čisto nov je pa dvolitrski bencinski motor, ki skupaj z električnim proizvede 180 ’konjev’. Dizlov sploh ne bo več. Pravijo, da se bo peljal tudi bistveno bolje od aurisa, celo sami so rekli, da je auris dolgočasen za peljati, zato so naša pričakovanja velika. Štiri centimetre je daljši in malo nižji od aurisa, da bolj športno izgleda.

V Evropi smo željni tudi karavanov, zato nam ga bodo Japonci seveda ponudili. Corolla touring sports se imenuje. Motorji bodo enaki, torej oba hibrida in 1,2-litrski turbobencinski, vozniki bodo pred sabo lahko gledali merilnike na 7-palčnem zaslonu, v prtljažnik pa bo šlo 598 litrov krame.

Yaris GR sport napoveduje športne dodatke po vzoru yarisa GRMN, zato bi lahko rekli, da je tole nekakšen GRMN-line. Na voljo bo samo kot hibrid in bo 11 milimetrov bliže tlom, obut bo v unikatna 17-palčna platišča, streha bo črna, v notranjosti pa športna sedeža, črna strešna obloga in volan iz modela GT 86. Pred gostilno se z njim bahajte le tako, da boste stali zunaj in bo ugasnjen, sicer bo hitro jasno, da tole vseeno ni prava stvar.

toyota yaris hybrid GR sport

Mimogrede, yaris letos praznuje že 20. obletnico, zato bo yarisov z oznako Y20 točno 1.998. Vsak bo zlat, ker je bil pred dvajsetimi leti na enakem prostoru istega sejmišča tudi zlat yaris. Pa še vedno je edini pravi hibrid med malčki. Lahko bi jih naredili kar 2.000, bi bila lepše zaokrožena številka.

Po 14 letih se v Evropo vrača model camry. Osma generacija je svojo premiero doživela v Detroitu, motornih različic bo kar nekaj, med drugim 2,5-litrski hibridni sklop. Med podatki smo našli tudi, da bo na voljo s klasičnim e-CVT-menjalnikom ali pa z 8-stopenjskim samodejnim. Slednji bo najbrž v nehibridnih izvedenkah, ki jih pri nas ne bo prav veliko.

Velika Toyotina novost je še RAV4, tukaj bo imel hibrid 163 kilovatov, kar je 222 ’konjev’, in bo pospešil v 8,1 sekunde do 100. Baterija je manjša in bolj učinkovita, povprečna poraba bencina pa naj bi bila 4,5 litra. Na terenu naj bi bil celo bolj zmogljiv zaradi boljšega štirikolesnega pogona, do 80 odstotkov navora gre lahko na zadnji kolesi, zdaj pa čakamo samo še na hibridni land cruiser, da bo tudi pravi terenec čist na terenu!

toyota RAV4 hybrid

VinFast

Če imaš preveč denarja, lahko narediš svojo znamko avtomobilov. Tole je VinFast, vietnamski avtomobilski proizvajalec, ki tukaj predstavlja svoja prva avtomobila. Ker niso hoteli biti kr-neki, so za obliko zadolžili legendarno italijansko oblikovalsko hišo Pininfarina, avtomobila pa sta narejena na BMW-jevi platformi. Verjetno ne tisti od nove trojke. Limuzina in SUV sploh ne izgledata slabo, imata lepo čisto notranjost, veliko tehnologij, za pogon pa skrbita 2,0-litrska turbobencinska stroja z močjo 176 in 231 ’konjev’. Na voljo je samo ZF-ov osemstopenjski samodejni menjalnik. Čez eno leto bodo najprej na voljo v Vietnamu, potem pa verjetno tudi drugod.

Zna se zgoditi, da nas na naslednje salone v Parizu sploh ne bo več. Prvič, ker veliko znamk že kar odpoveduje udeležbo, drugič, ker nas skoraj nikamor več ne spustijo, če nimamo vabila, kot da bi bil to nekakšen šov za izbrance, čeprav imamo novinarske akreditacije in vse potrebno, in tretjič, ker praktično ni več hostes!

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Taubi
Obvestila
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 3 dnevi  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 3 dnevi  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 3 dnevi  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 3 dnevi  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 4 dnevi  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 tedni  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 tedni  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  | 
TATIC_REF}/template/javascript/cookie.js">