Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Audi A3

Domača premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Audi je leta 1996 z modelom A3 ustvaril temelj sodobnega kompaktnega razreda za petičnejše kupce. V svojem segmentu je kraljeval ves čas, odkar je naprodaj, tudi z drugo generacijo, ki je bila predstavljena leta 2003. Podobno ali celo bolje je na trgu novih vozil nastopal v Sloveniji, kjer se je zanj do danes odločilo že 6.200 kupcev.
Audi A3
Foto: Matej Mihinjač & Audi
14. 9. 2012 ob 19:15
Komentarjev: 0

Še lani je imel v svetu 13,9-odstotni tržni delež, v Sloveniji pa celo 16,4, zato bo tudi v prihodnosti igral novi model zelo pomembno vlogo. Tudi ponudba se je in se še bo temu primerno širila; že v Parizu bo predstavljen novi sportback, kasneje pričakujemo limuzino, verjetno tudi kabriolet in še kakšno presenečenje. Za Audi je na domačem trgu spodbuden tudi podatek, da je kljub 15,5-odstotnemu padcu trga novih vozil pri prestižnih znamkah ta padec le 7-odstotni in da je njihov tržni delež malce zrasel.

Novosti na povsem novem A3 resnici na ljubo sploh niso tako očitne na prvi pogled, kar priznavajo celo pri Audiju. Seveda so želeli ustvariti tudi na pogled privlačen avtomobil, vendar so se veliko bolj posvetili kvaliteti izdelave, kar lahko opazite po manjših režah med deli karoserije. Prav tako so kljub čvrstejši karoseriji uspeli zmanjšati maso avtomobila tudi do 80 kilogramov, kar je zelo pomembno za varčevanje z gorivom in boljšo vozno dinamiko. Nova platforma MQB (prečni modularni sistem), na kateri bo v prihodnjih letih po načrtih lastnika Volkswagna s trakov pripeljalo kar 24 milijonov vozil, pa omogoča še nadaljnje dodelave v smislu električnega in hibridnega pogona. Poleg tega Audi že razvija novo za avtomobile z vzdolžno vgrajenim motorjem, ki jo bodo predvidoma delili s Porschejem.

A3 pri dolžini ne odstopa od predhodnika, zato pa je previs čez kolesi spredaj precej krajši, medosna razdalja daljša, avto je po merah širši, skupaj z ogledali pa ožji, ker so jih namestili na 'ramenski' del vrat. Vsi motorji ustrezajo normam EU6, ponudba pa je kar pestra, saj obsega bencinski 1,4-litrski in 1,8-litrski agregat ter dizelska 1,6 TDI in 2,0 TDI, vsi skupaj z razponom moči od 90 (122) do 132 kW (180 KM). Posebej zanimiv je 1,4 TFSI, pri katerem se ob manjši obremenitvi izklapljata dva valja, da privarčujeta v povprečju 0,4 litra bencina na 100 km, sicer pa se ponudbi v kratkem pridružijo še osnovni 1,2 TSI, ki bo stal dobrih 20.000 evrov, osnovni 1,6 TDI s 66 kW (90 KM) in močnejši 2,0 TDI s 136 kW (185 KM).

Najbolj zanimivo pa je, da baje vse manj kupcev zanima, kakšen motor se vrti pod pokrovom spredaj, kakšno podvozje in krmilni mehanizem ima avtomobil, važno je, kaj vse omogoča serijska in dodatna oprema. Tu je Audi seveda tradicionalno zelo močan, saj ponuja večino dodatkov, ki se vozijo v njihovih najprestižnejših modelih, od serijskih novosti pa velja izpostaviti elektromehansko parkirno zavoro, sedem zračnih blazin (vključujoč kolensko), sistem start stop in radio, medtem ko so na armaturni plošči drastično zmanjšali število gumbov, da vse skupaj izgleda zelo pospravljeno in enostavno. Če si izberete multimedijski vmesnik MMI touch, zna slednji na velikem okroglem gumbu odčitati kar vašo pisavo, potem pa so tu še prilagodljivo podvozje, napredna navigacija z zemljevidi Google earth, zvočni sistem Bang&Olufsen in tako dalje.

Do konca leta naj bi pri nas prodali 50 novih audijev A3, čeprav se bo po svetu še naprej prodajal in celo proizvajal stari model. Za domače kupce pa so seveda najpomembnejše cene, ki si jih lahko ogledate spodaj; kot zanimivost, prvih 30 kupcev bo dobilo poseben bonus – pri 1,4 TFSI 1.500 EUR, pri 2,0 TDI 2.000 EUR, ali pa poseben paket komfort za 1.900 EUR v vrednosti 3.085 EUR. In če primerjamo novega s starim; cena je kljub boljši in sodobnejši opremi enaka, v primerjavi z MB A in BMW serije 1 pa je ravno med obema.

nekatere cene audija A3:

A3 1,4 TFSI (90 kW, 122 KM) attraction - 22.170 EUR
A3 1,4 TFSI (90 kW, 122 KM) ambition - 24.230 EUR
A3 1,4 TFSI (90 kW, 122 KM) ambiente - 24.230 EUR
A3 1,4 TFSI (103 kW, 140 KM) attraction - 24.180 EUR
A3 1,8 TFSI (132 kW, 180 KM) attraction - 26.550 EUR
A3 1,8 TFSI quattro (132 kW, 180 KM) attraction - 31.610 EUR
A3 1,6 TDI (77 kW, 105 KM) attraction - 22.270 EUR
A3 2,0 TDI (110 kW, 150 KM) attraction - 25.770 EUR
A3 2,0 TDI quattro (110 kW, 150 KM) attraction - 30.300 EUR
A3 2,0 TDI quattro (110 kW, 150 KM) ambition - 32.370 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rupa
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 2 dnevi  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 1 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 4 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 4 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |