Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Volkswagen T5

Domača premiera

Avtor prispevka: Miha Dovč
Le redkokateri obrtnik še ni slišal za Volkswagnovega transporterja. Kultnega kombija, ki svojo zelo uspešno zgodovino piše od leta 47 prejšnjega stoletja dalje. T1, kot se je imenovala prva serija, je bila zaščitnik hipijevskega gibanja. Z zadnjim pogonom in zračno hlajenim motorjem nad zadnjo osjo je bila nekakšna izpeljanka še bolj legendarnega hrošča.
Volkswagen T5
Foto: Matej Mihinjač
19. 1. 2010 ob 8:21
Komentarjev: 0

T5, kot se imenuje še aktualna serija, ima s prvo skupno le še namembnost. Hiter matematičen izračun pove, da če se je v dobrih šestdesetih letih zvrstilo le pet serij, se ena serija zamenja na več kot 12 let v povprečju. Kljub temu, da je T5 na trgu že od leta 2003 in širom sveta vozi že več kot milijon vozil, še ni čas za menjavo oznake, čeprav bi si jo glede na število sprememb že skoraj zaslužil.

Na zunaj ga boste spoznali po novih svetilih, ki imajo glede na svojo obliko verjetno istega dobavitelja kot ostala, tudi osebna vozila avtomobilske znamke Volkswagen. Notranjost je dobila nove merilnike, ki so na las podobni tistim v precej manjšem polu. Največ novosti je očem nevidnih. Vsi agregati, ki ženejo spremenjenega transporterja, so prostornine dveh litrov. Za bencinske navdušence ponuja moč 85 kilovatov. In to je edini bencinski zastopnik v transporterju. V6-agregat po novem ni več na voljo. Dvolitrski turbodizel je na voljo v štirih različicah nazivne moči: 62, 75, 103 in 132 kilovatov. Da, tudi slednji je prostornine 'le' dveh litrov, za doseganje tolikšne moči in širokega delovnega območja pa mu pri dihanju pomagata dve turbini. Ta agregat se imenuje 2,0 BiTDI in je premierno predstavljen prav v transporterju. Turbodizelski agregat, ki gorivo dobiva preko skupnega voda, je ne glede na nazivno moč ustrezen okoljskim normam Euro 5.

Šibkejši izvedenki dizelskega agregata sta serijsko opremljeni s petstopenjskim ročnim menjalnikom, močnejši imata stopnjo več. Proti doplačilu pa je za 103- in 132-kilovatni izvedenki na voljo še menjalnik DSG s stopnjo več v menjalniku. Slednji lahko kupimo tudi s štirikolesnim pogonom 4motion. Zaradi zmanjšanja prostornine se je glede na primerljivega predhodnika poraba goriva v povprečju zmanjšala za 10 odstotkov. Servisni interval se je podaljšal na do 40.000 kilometrov, interval menjave zobatega jermena pa na 210.000 kilometrov. Vse izvedenke transporterja so serijsko opremljene s stabilizacijskim sistemom ESP in speljevalno asistenco.

'Delovnega' transporterja, 'luksuznega' multivana, 'prevozniško' caravello ali 'popotniško' californio je mogoče opremiti po svojem okusu, saj je seznam dodatne opreme zelo obsežen. Družina T5 ima kar 460 različnih kombinacij glede na motor, obliko karoserije, stopnjo opremljenosti in dolžino medosne razdalje.

Cene za transporterja se začnejo pri 21.282 in končajo pri 39.952, caravella od 27.920 do 27.806, največ pa zahtevajo za multivana in sicer od 29.355 do 54.810. Dodatna oprema lahko nakup še bistveno podraži. Uvoznik računa na prodajo 330 vozil T5. Od tega jih bo približno 10 odstotkov izvedbe multivan in 8 odstotkov caravell. Glede na priljubljenost tako pri obrtnikih, velikih družinah in intervencijskih skupinah so načrti realni.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |