Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Citroën C4 picasso

Domača premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Včasih se zgodi, da smo Slovenci celo prvi pri predstavitvi kakšnega modela avtomobila. Tokrat je presenetil Citroën, ki je pokazal svojega novega C4 picasso še pred mednarodno premiero, tako da bodo morali prvi vtisi z vožnje slediti kasneje, tokrat smo lahko samo sedeli v njem.
Citroën C4 picasso
Foto: Matej Mihinjač
25. 5. 2013 ob 0:15
Komentarjev: 0
video domača premiera - citroën C4 picasso
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Tretja generacija bo gradila na uspehu predhodnikov, ki sta prepričala kar 3 milijone kupcev, od tega 900 tisoč v drugi generaciji, saj se je prva prodajala skoraj neverjetnih 12 let. Sicer je Citroën že leta 1999 predstavil xsaro picasso, ki se je v Sloveniji pričela prodajati leto kasneje, doma pa smo v tem času kupili kar 15.867 vozil iz družine picasso. Morda še tole: 800 tisoč vozil je velik trg tovrstnih enoprostorskih vozil v Evropi, skoraj polovico pa jih kupijo podjetja zaradi prostornosti in s tem povezane uporabnosti.

Tudi novi C4 picasso bo na voljo v dveh različicah: običajni s petimi sedeži, ki naj bi bila bolj po godu mladim družinam, saj je bolj kompaktna in dinamična, ter v podaljšani grand s sedmimi sedeži, ki bolj izstopa in seveda nudi dodaten prostor. Kupci v vsakem primeru želijo kompakten avtomobil, kjer se visoko sedi in ki ima velik prtljažnik ter prilagodljiv notranji prostor. Predvsem pa novi model za Citroën predstavlja tudi novo ero oblikovanja.

Kljub temu da gre za popolnoma drugačno razporeditev svetil in je maska res opazno drugačna od svojih predhodnikov, je še vedno prepoznavno citroënovski, kar je dobro. Ob pogledu z boka je lepo vidno, da leži na novi platformi, ki jo imenujejo EMP2 in bo osnova za številna nova vozila koncerna PSA, dokaz pa sta krajša previsa (spredaj -70 mm) in večja medosna razdalja (+55 mm). Kljub malenkost manjši dolžini vozila (-40 mm) je v kabini sedaj več prostora, tudi po zaslugi širših kolotekov in same kabine, predvsem pa je ogromen prtljažnik, ki ima 40 litrov več in meri najmanj 537 litrov. Francozi so zelo ponosni še na zadnje luči s '3D-učinkom', ki pa so po mojem skromnem mnenju skoraj enake kot pri golfu.

Pohvalijo se lahko še z največ zasteklenimi površinami v razredu, tako da je prostor v picassoju res svetel, tudi po zaslugi velikega panoramskega vetrobranskega stekla. Za sopotnikovo udobje so poskrbeli s posebnim sedežem 'relax', za katerega je potrebno seveda doplačati in kjer lahko nastavljate posebno oporo za noge (poglejte v videu zgoraj), sprednja potnika pa pri paketu opreme lounge lahko dobita tudi enostavno masažo hrbtišča.

Čisto nov je še uporabniški vmesnik, ki uporablja dva zaslona (7 in 12 palcev), pri čemer je manjši občutljiv na dotik, saj je bližje rokam, z njim pa upravljate z večino funkcij avtomobila. Večjega lahko tudi prilagajate po svoji želji z različnimi merilniki, osvetlitvami in celo svojimi slikami, pri osnovni opremi pa je tam nameščen enostaven in cenejši zaslon. Prvi vtis je dal občutek, da vse skupaj deluje precej počasi, videz vsega skupaj pa je precej moderen, to je Citroënu potrebno priznati.

Po zaslugi nove platforme in uporabe lažjih materialov je skupna masa avtomobila precej manjša, primerljiva naj bi bila z modelom C3 picasso. To bi se moralo odraziti tako na bolj dinamičnih voznih lastnostih kot tudi pri manjši porabi goriva. Ravno na tem področju naj bi bil C4 picasso po besedah Citroëna rekorder, saj bo različica e-HDi 90 z 1,6-litrskim motorjem s 68 kW (92 KM) v povrečju porabila le 3,8 litra dizelskega goriva na 100 km. Poleg tega motorja bodo v ponudbi še močnejši e-HDi 115 (1,6 litra, 84 kW, 115 KM) ter bencinska VTi 120 (1,6 litra, 88 kW, 120 KM) in THP 155 (1,6 litra, 115 kW, 156 KM). Uradno se prodaja prične septembra, letos naj bi pri nas prodali 90 vozil, ob začetku prodaje pa bo stal najmanj 18.500 EUR in največ 29.340 EUR. Mesec kasneje bo na voljo še različica s sedmimi sedeži, ki bo dražja za okroglih 1.000 EUR in doslej pri nas ni bila ne vem kako zaželena za razliko od ostale Evrope. Morda pa se z novim modelom tudi to spremeni.

Še nekatere cene:

citroën C4 picasso VTi 120 BVM (88 kW/120 KM) attraction - 18.500 EUR
citroën C4 picasso THP 155 BVM6 (115 kW/156 KM) seduction - 22.090 EUR
citroën C4 picasso VTi 120 BVM (88 kW/120 KM) intensive - 22.090 EUR
citroën C4 picasso THP 155 BVM6 (115 kW/156 KM) intensive - 24.090 EUR
citroën C4 picasso HDi 90 BVM (68 kW/92 KM) attraction - 20.400 EUR
citroën C4 picasso e-HDi 115 airdream BVM6 (84 kW/115 KM) attraction - 21.550 EUR
citroën C4 picasso e-HDi 90 airdream ETG6 (68 kW/92 KM) seduction - 22.690 EUR
citroën C4 picasso e-HDi 115 airdream ETG6 (84 kW/115 KM) seduction - 23.840 EUR
citroën C4 picasso e-HDi 90 airdream ETG6 (68 kW/92 KM) intensive - 24.690 EUR
citroën C4 picasso e-HDi 115 airdream ETG6 (84 kW/115 KM) intensive - 25.840 EUR
citroën C4 picasso e-HDi 115 airdream BVM6 (84 kW/115 KM) exclusive - 28.640 EUR
citroën C4 picasso e-HDi 115 airdream ETG6 (84 kW/115 KM) exclusive - 29.340 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: clark
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  |