Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mercedes-benz S

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Ko na trg zapelje eden najbolj sodobnih in tehnološko naprednih avtomobilov, v zraku vedno završi. To domeno si že vrsto let lasti mercedes-benz S in sedaj, po osmih letih, prihaja na ceste povsem nova generacija. Nabita z najsodobnejšo tehnologijo, ki jo industrija pozna.
Mercedes-benz S
Foto: Anže Jereb
19. 9. 2013 ob 9:15
Komentarjev: 4
video domača premiera - mercedes-benz S
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Tehnološka naprednost na trenutke celo poskrbi, da pozabimo na ostale superlative, ki jih največji mercedes-benz med avtomobili ponuja: neverjetno udobje in vrhunsko eleganco, tokrat pa še, da ga je zrisal naš Robert Lešnik. In morda zanimivost, da so najprej zrisali različico L, torej tisto daljšo, ker so Kitajci nanjo nori, jih je pa dovolj, da se zanje splača še posebej potruditi. Daljši S je dolg kar 5,25 metra, hvalijo zelo ugoden količnik zračnega upora, v ponudbi pa je tudi običajna izvedba s 5,12 metra dolžine. Vrhunska izdelava in najboljši materiali so seveda nekaj samoumevnega, nov pa je elegantno spisan napis Mercedes-Benz na volanu.

Torej tehnologija. Mercedes-benz S je prvi serijski avtomobil, ki omogoča avtonomno vožnjo. Z različico intelligent drive, ki vsebuje večino senzorjev serijskega vozila, so pred dnevi celo opravili sto kilometrov dolgo pot v prometu in to povsem brez voznika. Ker Evropska direktiva prepoveduje, da bi bila vozila sposobna peljati povsem samostojno, novi S tega (še) ne zna, ima pa kopico senzorjev, ki skrbijo, da mu kaj dosti ne zmanjka. Vsa svetila - sprednji in zadnji žarometi ter ambientalna osvetlitev - so serijsko v tehnologiji led. Novost predstavlja še aktivno podvozje ˈmagic body controlˈ, ki s pomočjo visoko zmogljive kamere prepozna konfiguracijo ceste in vzmetenje že vnaprej pripravi na anomalije, ki nas čakajo.

Ob začetku prodaje bodo na voljo štirje različni motorji. Poleg šestvaljnega turbodizelskega S350 BlueTEC s 190 kW in hibridne različice S400 HYBRID z 225 kW (in dodatnimi 20 kW ob pomoči elektromotorja), bosta na voljo še dva bencinska motorja. Ta zmoreta 335 kW oziroma 430 kW in sta rezervirana za modela S500 in S63 AMG, ki bosta na voljo tudi s štirikolesnim pogonom 4MATIC. Proti koncu leta bodo ponudbo na trgu dopolnili še z modeloma S300 BlueTEC HYBRID, S350 BlueTEC 4MATIC in bencinskima S600 in S65, ki bosta na voljo le v krajši izvedenki.

V letošnjem letu želijo pri nas prodati pet do sedem novih vozil, v prihodnjem pa približno dvajset. Zastopnik želi, da bi razred S, ki ponovno postavlja standarde v svetu avtomobilizma, ob zvestih kupcih privabil tudi nove ljudi, ki bodo zanj pripravljeni odšteti vsaj 92.990 €, kolikor znaša vstopni model S350 BlueTEC. Za hibridni model S400 HYBRID bo treba odšteti najmanj 101.330 €, za bencinska predstavnika razreda S500 in S63 pa od 142.250 oziroma od 211.050 € dalje.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
igor pravi:
spoštovani g. oliver. plin gor ali dol. jaz mislim tako. ta mercedes s, ni nobenea prihodnost, kar pri MB zelo dobro vejo. vse kar so naredili je malo novega designa noter in to je to. če je to najboljše kar je na svetu, pregovro a ne kje je potem projeciranje podatkov na vetrobransko steklo, klikanje pa preko kamere kot pri videoigricah wi al kaj so. ko mahas z rokami in igraš igrico. tuka jej še lazje ker so manj komplkesni gibi. pustima to zalost sedaj. ne plin, motorji so problem. ker nihle ne zeli ugriznit v gnilo jabolko. laži ki so nam jih prodajali 30 let. da moa imet vozilo 5.0 motor in 500 konj. to je to. če bi MB rekel to je novo vozilo bi MORALI vsi motorji imet EURO6. to pa seveda ne more dosečti. če pa bi dal pa bibil takle mercedes glede na vse laži podhranjen glede na konkurenco. so v precepu pri MB. lagali so toliko časa kot nam lažejo politiki. pri tem bi dodal da je veliak razlika med komfortom in močjo. seveda če nekdo testira zelo mocno verzijo nekega vozila bo rekel kako je udobn, ker je pač suveren pospsešk del komforta. ker os pač opice na cesti. dejstvo pa je da noben proizvajalec ne želi naredit prvega koraka ker ne ve če bo zdral na trgu. prvi korak pa bi bil. vsa vozila samo automatik, mala kubatura itd. ampa kmediji in filmi še kr uspejo prodajat lazi o spretnih šoferjih. saj vidite g . oliver, kdaj pa ste nazadnje videli koga obračat z ročno?? seveda da ne ko je električna. ha ha časi 80 let, 20 stoletja so mimo. vw golf electric pa stane 40 jurjev!!! zakaj ??
(pred 5 leti )
Ni slike
Oliver pravi:
Spoštovani g. Igor, zakaj je uradno najavljena samo prenova leži odgovor v avtomobilski klimi. Vsi novi modeli bi morali biti opremljeni z novim plinom, ampak ker MB vsa svoja vozila opremlja s starim plinom so našli luknjo v zakonu in uradno samo objavili prenovo aktualnega modela . Sedaj lahko mirno prodajajo svoje modele po vsej Evropi:)
(pred 5 leti )
VEVTVC1CTVdkLTA1X2IuanBlZzEzMTU2NTk1NTk=.jpg
specto pravi:
Sprosti se
(pred 5 leti )
Ni slike
igor pravi:
kljub temu da sem velik oboževalec mercedesov moram povedat, da mi to sedaj smrdi. Nevem kaj se grejo pri MB. Neki se igrajo i imenom in imidžem. res sramotno. Novi S bi naj bil kao prenovljen in ne popolnoma novovozilo. Ker bi morali za novo vozilo morali vgradit boljše bolj ekološke motorje noter. tolko o poštenosti MB?? kaj še vse drugo so zamolčali?? da bo novi MB -C klase imel dele od renalut lagune nove ko bo prišla??? al kva??
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |