{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Volkswagen amarok

Domača premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Biti inovator je verjetno svojevrsten užitek. V nečem si prvi, kar običajno ljudje spoštujejo, orješ ledino, bi se lahko reklo. A kot inovator se soočaš s težavo, da ti prej ali slej nekdo začne konkurirati s podobnim izdelkom, ki je v praksi običajno celo boljši. Zato se včasih čakanje splača, le dovolj pozorno je treba opazovati in se seveda tudi dobro pripraviti. In pri Volkswagnu so se, njihov amarok prihaja na trg mnogo let zatem, ko so prvi orali ledino, a se mu kot zamudniku ni treba ničesar bati.
Volkswagen amarok
Foto: Anže Jereb
13. 4. 2011 ob 17:25
Komentarjev: 0
Volkswagen amarok
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Nemci so namreč svoje znanje in že razvite tehnologije zapakirali v oblikovno všečen izdelek. Nobenega dvoma ni, amarok je nastopaški in markanten, z dolžino več kot 5,2 metra pa se mu ni treba bati, da bi ga kdo spregledal. Nastopaški efekt je sicer odvisen od tega, za kakšno opremo se boste odločili in izbrali odbijača v barvi vozila ali ne, oziroma želeli imeti sprednje letvice celo kromirane. Na voljo sta izvedenki z enojno ali dvojno kabino, tri različne stopnje opreme, dva motorja, dve pogonski osnovi in dva nivoja nosilnosti.

Začnimo s pogonom. Tisti manj zahtevni (in teh je izredno malo) lahko posežete po amaroku, ki ga poganjata le zadnji kolesi. Vsem ostalim je na voljo pogon 4Motion, pri katerem pa boste znova lahko izbirali in to brez doplačila. Odločite se lahko za stalni štirikolesni pogon, ki prenaša moč do koles v razmerju 40:60 ali 60:40, torej med sprednjo ali zadnjo osjo in ima tudi sredinsko zaporo diferenciala. Druga opcija je priklopljivi štirikolesni pogon, prav tako z zaporo, ki pa ima še reduktor. Tako se lahko vozite le z vključenim zadnjim pogonom, s štirikolesnim ali pa celo s skrajšanimi prestavnimi razmerji. Poleg tega za terenske lastnosti pri obeh štirikolesno gnanih izvedenkah skrbi še hill descent control, torej sistem, ki po klancu navzdol samodejno vzdržuje majhno hitrost. Pa sistem off-road, ki spremeni delovanje sistema ABS in ESP, ter sistem za speljevanje v klanec.

Tistim, ki pogosto s seboj vozite velike in težke tovore, sta pomembna naslednja podatka. Nosilnost pri komfortnem podvozju znaša 970 kilogramov, če se odločite za delovno vzmetenje »heavy duty« pa celo 1.170 kilogramov. Evropaleto boste brez težav spravili na keson, saj je ta širok 1,22 metra, njegova površina pa znaša 2,52 kvadratnega metra. Če ste lovci, naj vas prevažanje uplena ne skrbi, amarok se zmore vzpenjati in spuščati po 100-odstotnem klancu, torej na 45-stopinjski klančini in to tudi, če ima v kesonu tono tovora. Par srn in kakšna dva medveda skratka lahko naložite vanj. Zmore pa tudi bresti skozi pol metra vode in premagovati 50-stopinjske bočne naklone.

Za tiste, ki bi si amaroka omislili kot vozilo za prosti čas pa ... Notranjost je presenetljivo udobna, pravzaprav po prvih občutkih bolj podobna notranjosti v osebnih vozilih, kot pri kateremkoli drugem poltovornjaku pri nas. V primeru, da boste s seboj vlekli prikolico, ta lahko tehta do 2800 kilogramov, sistem ESP pa deluje tako, da zna umirjati tudi njo.

Motorja sta dva, oba dvolitrska dizla, šibkejši ponuja 90, močnejši pa 120 kilovatov. Pa cene? Vsaj 25.640 evrov bo potrebno odšteti za osnovnega amaroka z daljšo kabino, vseh kupcev letos pa naj bi se našlo osemdeset.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 13. 12. 2018
December 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829300102  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
030405  domača premiera - škoda vision E
06070809  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
10111213141516  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1718192021  domača premiera - citroën C5 aircross
2223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 342
volkswagen golf 246
škoda octavia 195
volkswagen polo 194
renault megane 161

Podatki veljajo za november 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 69.192 novih avtov!

Anketa
Kolikokrat opravite sezonski pregled avtomobila?
930Vsako sezono enkrat. 929Dvakrat na leto. 928Ne rabim, je v garanciji. 926Kaj je to?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nalim
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 3 tedni  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 1 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 1 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 3 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 3 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 3 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 4 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |