Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Audi TT

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Rezultat oblikovalskih smernic lanskoletne študije allroad shooting brake je novi audi TT. Zasnovan na modularni platformi MQB, v svoji tretji generaciji prinaša ostrejše linije in močnejše štirivaljne motorje.
Audi TT
Foto: Gašper Miš
3. 2. 2015 ob 18:35
Komentarjev: 0
video domača premiera audi TT
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

V Ingolstadtu so novi generaciji namenili osveženo masko vozila, na novo oblikovali stranski reži za zajem zraka, opcijsko pa sta na voljo še pametna matrična LED-žarometa. Stranska silhueta v številnih detajlih spominja na moderno klasiko prve generacije, na zadku pa se pod celotnim robom prtljažnega prostora, na katerem je nameščen tudi aktivni usmernik zraka, razteza tretja zavorna luč. Piko na i dinamično oblikovanemu zadku prispevata še kromirana zaključka izpušnih cevi. Notranjost nove generacije je popolnoma podrejena vozniku, armaturna plošča je preprosta in pregledna, vse je tam, kjer to pričakujete. Skoraj vse, stikala za upravljanje s sistemom za prezračevanje so oblikovalci namreč domiselno namestili na zračnike, oblikovane po vzoru letalske turbine. Tudi sredinska konzola ni nič drugačna, preprosta in pregledna, izstopa le stikalo elektronske ročne zavore in na dotik občutljivo stikalo za upravljanje multimedijskega sistema MMI. Skupaj z merilniki je opcijsko združen v 12,3-palčni zaslon TFT, postavljen za spodaj prirezan volanski obroč, vozniku pa ponuja številne možnosti prikazovanja. Prtljažni prostor je v primerjavi s predhodnim modelom pridobil dobrih deset litrov in je s 305 litri za tip vozila presenetljivo velik. Seveda lahko prostor še povečate, če podrete naslonjali zadnjih sedežev.

Novi TT, ki je od predhodnika nekoliko manjši in lažji, je na voljo s prisilno polnjenima štirivaljnikoma. Dizelski motor 2,0 TDI razvije 135 kilovatov (184 KM) moči in 380 Nm navora, ki se na sprednji kolesi prenaša preko 6-stopenjskega ročnega menjalnika. Bencinski motor 2,0 TFSI je na voljo v dveh različicah, in sicer 169-kilovatni (230 KM) in 228-kilovatni (310 KM), rezervirani za športno različico TTS. Ta s stalnim štirikolesnim pogonom quattro in 6-stopenjskim robotiziranim menjalnikom S tronic, ki je na voljo s programom launch control, do sto kilometrov na uro pospeši v le 4,7 sekunde oziroma 4,9 sekunde, ko govorimo o TTS roadsterju. Štirikolesni pogon in 6-stopenjski robotizirani menjalnik sta opcijsko na voljo tudi pri osnovni različici 2,0 TFSI. Celotna motorna ponudba je serijsko opremljena s sistemom start-stop in ustreza evropskim izpušnim standardom EURO6.

Novinec, ki je na voljo v štirih različicah, in sicer kot TT coupe, TT roadster, TTS coupe in TTS roadster, cenovno ostaja na ravni predhodnika. Novi TT je z bencinskim motorjem na voljo od 38.020 evrov, z dizelskim pa od 38.190 evrov. Željni vetra v laseh boste za roadsterja cenam prišteli še od slabih tisoč do dobrih dva tisoč evrov, za 57.290 evrov pa si boste lahko omislili najdražjo, športno različico TTS roadster s štirikolesnim pogonom in robotiziranim menjalnikom.

Še pogled na cenik:

audi TT 2.0 TFSI coupe (169 kW) – 38.020 EUR
audi TT 2.0 TDI coupe (135 kW) – 38.190 EUR
audi TT 2.0 TFSI S tronic coupe (169 kW) – 40.480 EUR
audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic coupe (169 kW) – 44.140 EUR
audi TTS quattro coupe (228 kW) – 53.960 EUR
audi TT 2.0 TFSI roadster (169 kW) – 38.830 EUR
audi TT 2.0 TDI roadster (135 kW) – 39.170 EUR
audi TT 2.0 TFSI S tronic roadster (169 kW) – 42.470 EUR
audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic roadster (169 kW) – 44.970 EUR
audi TTS quattro S tronic roadster (228 kW) – 57.290 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: sovinc
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 8 meseci  |