{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Honda HR-V

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Ko omenim model HR-V, najverjetneje najprej pomislite na tisto škatlasto, ne preveč aerodinamično podobo, predstavljeno prejšnje tisočletje. Seveda pa po letih pričakovanja to ni model, katerega imam v mislih tokrat.
Honda HR-V
Foto: Gašper Miš
5. 11. 2015 ob 13:30
Komentarjev: 0

Križanec HR-V, ki so ga v novi podobi prvič predstavili lansko leto na pariškem salonu, se ponovno podaja na slovenske ceste. Po 10 letih so snovalci mali škatlasti model spremenili v nov, aerodinamičen in sodoben križanec, ki s petimi vrati sodi med največje predstavnike priljubljenega razreda. Nekoliko samosvojo podobo s prepoznavnimi elementi model, ki je s strani neodvisne organizacije Euro NCAP prejel najvišjo oceno, nadaljuje v notranjosti.

Pri Hondi premierno predstavljajo elektronsko ročno zavoro, kar prinaša prostornejšo sredinsko konzolo, ki so jo nekoliko približali k rokam in s tem namignili še na športno naravnanost. 5- oziroma 7-palčni multimedijski zaslon Honda CONNECT z operacijskim sistemom android ice cream sandwich ni nov, se pa v primerjavi s tistim v civicu in modelu CR-V nekoliko razlikuje. Novinec, za katerega pravijo, da je prostornejši od konkurentov tako po prostornini prtljažnika (približno od 400 do 1000 litrov meri) kot notranjosti, pa se lahko pohvali še s klimatsko napravo, občutljivo na dotike in potege, in širokimi režami za prezračevanje na sovoznikovi strani.

Kupcem sta tokrat na voljo tako bencinski kot dizelski motor. 1,5-litrski atmosferski bencinski i-VTEC predstavlja novost, ki v kombinaciji s sistemom VTEC in VTC razvije 96 kilovatov moči (130 KM) in 155 Nm navora. 1,6-litrski prisilno polnjeni dizelski i-DTEC so samo nekoliko spremenili ter s tem zmanjšali hrup in trenje v motorju. 88 kilovatov moči (120 KM) in 300 Nm navora sicer razvije motor, s katerim lahko naročite civica in model CR-V. Ker križanci postajajo predvsem cestno naravnani, in novi HR-V ni nobena izjema, se moč prenaša na sprednji kolesi, štirikolesni pogon pa so poslali v zgodovino. CVT-menjalnik s pretvornikom navora bencinsko različico podraži za 1.500 evrov, motorni različici pa sta serijsko povezani s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in to s posrečeno prestavno ročico. Pri Hondi so se lotili še voznih lastnosti, in sicer s povečano karoserijsko togostjo in spremembami na samem podvozju križanca.


Težko pričakovani HR-V k nam prihaja s tremi paketi opreme: comfort, elegance in executive. Sistema pomoči aktivnega zaviranja v mestu (CTBA) in pomoči pri speljevanju v klancu (HSA) sta serijska, opcijsko pa lahko s paketom elegance in executivekrižanca opremite še s sistemom samodejnega preklopa luči (HSS), opozorilnikoma pred naletom (FCW) in menjavo voznega pasu (LDW) ter inteligentnim omejevalnikom hitrosti (ISL) v kombinaciji s sistemom za prepoznavo prometnih znakov (TSR). 22.990 evrov pripravite za najcenejšo bencinsko različico (1,5 i-VTEC comfort), 25.490 evrov za najcenejšo dizelsko (1,6 i-DTEC comfort). S številnimi sistemi opremljen lahko po ceniku stane preko 30 tisočakov, a so na navedene cene modela, ki lahko pri nas letno prepriča med 150 in 180 kupcev, pripravili še 2.000 evrov popusta.

Cene:

honda HR-V 1.5 i-VTEC comfort (96 kW) – 22.990 EUR
honda HR-V 1.5 i-VTEC elegance (96 kW) – 24.590 EUR
honda HR-V 1.5 i-VTEC executive (96 kW) – 27.990 EUR
honda HR-V 1.5 i-VTEC CVT elegance (96 kW) – 26.090 EUR
honda HR-V 1.5 i-VTEC CVT executive (96 kW) – 29.490 EUR
honda HR-V 1.6 i-DTEC comfort (88 kW) – 25.490 EUR
honda HR-V 1.6 i-DTEC elegance (88 kW) – 27.090 EUR
honda HR-V 1.6 i-DTEC executive (88 kW) – 30.490 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 1. 2019
Januar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
31010203040506
070809  domača premiera - audi A1 sportback
10111213
14  domača premiera - peugeot 508
151617  domača premiera - renault kadjar
181920
21222324  domača premiera - audi Q3
252627
28293031  domača premiera - ford focus active
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: takac12
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 2 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 2 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 2 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 2 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 2 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 3 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 3 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 3 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 3 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 3 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 3 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 3 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 4 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 4 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 4 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 5 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 6 meseci  |