Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Nissan navara

Domača premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Če bi štelo zgolj časovo obdobje, v katerem je določen model prisoten na trgu, potem bi z osemdesetimi leti razveseljevanja kupcev navari večina tekmecev težko konkurirala.
Nissan navara
Foto: Anže Jereb
17. 3. 2016 ob 12:00
Komentarjev: 0

Ker to ni edino merilo, ji pri sporočanju odličnosti pomaga še naziv 'mednarodni pick-up leta 2016'. Tole je že trinajsta generacija Nissanovega poltovornjaka, ki je včasih nastopal še pod znamko Datsun in skupno doslej prepričal že 14 milijonov kupcev. Osemdeset let je že na cestah in zadnja se lahko pohvali s prestižnim nazivom mednarodnega poltovornjaka za leto 2016. Za naše kupce je pomembno tudi to, da je navara prvi nissan s 5-letno garancijo. Že leta 1977 so segment prevetrili s prvo dvojno kabino, tokrat pa ga kot prvi z drugačnim vpetjem zadnjih koles. Listnate vzmeti so se namreč poslovile in zamenjale so jih večtočkovno vpete vijačne. Prednost je predvsem občutno manj poskakovanja zadka ob praznem vozilu, kar je hiba vseh poltovornjakov.

S spremembo arhitekture podvozja pa uporabnost ni padla. Nosilnost je še vedno precejšnja, navara na svojih plečih zmore nositi od 1.047 do 1.203 kilograme mase, vleči pa do 3,5 tone težko prikolico. Če vas bolj od nosilnosti zanimajo terenske vrline, potem vas bo razveselil podatek, da zmore bresti skozi 60 centimetrov globoko vodno oviro, v Sloveniji so naprodaj le štirikolesno gnane različice, pri čemer je pogon v osnovi speljan na zadnjo os, pogon sprednje pa enostavno vključimo s stikalom. Novi generaciji so dodali še sistema hill start in hill descent za lažjo vožnjo po klančinah.

Zunanje mere so ostale precej podobne meram prejšnje generacije, nova navara je daljša za okoli tri centimetre, medosje so celo za pet centimetrov skrajšali in na ta način zagotovili boljšo okretnost, tovorni del pa je vseeno skoraj sedem centimetrov daljši. Notranjost precej spominja na tisto iz hišnih križancev, v osnovi ima ročni menjalnik šest prestav, lahko pa doplačate za 7-stopenjski samodejni.

2,3-litrski motor dCi je enak kot v renaultu master, izbirate lahko med 163- in '190-konjsko' različico, slednja ponuja 450 Nm navora. Po kratki vožnji sem dejansko ravno nad motorjem najbolj navdušen, saj je presenetljivo tih in uglajen, predvsem pa zelo zmogljiv. Nissan se hvali, da porabi 24 odstotkov manj od prejšnjega in vsak kilometer v okolje izpusti le 169 gramov CO2.

Skoraj vsi kupci, letos računajo na okoli petdeset prodanih vozil, bodo posegli po izvedenki z dvojno kabino, sta pa na voljo še različici king cab in šasija, slednja je primerna predvsem za nadgradnje. Med štirimi paketi opreme lahko izbirate in tistim, ki se boste za navaro odločili do konca leta, ponujajo na redne cene še 10 odstotkov popusta. Ker so v 90-ih odstotkih kupci podjetja, to pomeni, da boste za osnovno navaro brez DDV odšteli manj kot dvajset tisočakov.

Nekaj cen je še tukaj:
nissan navara 2.3 dCi 4x4 visia: 29.050 EUR
nissan navara 2.3 dCi 4x4 acenta: 30.200 EUR
nissan navara 2.3 dCi 4x4 N-connecta: 33.400 EUR
nissan navara 2.3 dCi 4x4 tekna premium: 38.800 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 4. 2018
April 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
020304  domača premiera - ford transit custom in tourneo custom
05  domača premiera - BMW X2
060708
09  domača premiera - citroën C4 cactus
10111213  domača premiera - porsche driving experience
1415
161718  domača premiera - ford ecosport
19202122
232425  domača premiera - ford trucks
26272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 334
volkswagen polo 319
volkswagen golf 316
škoda octavia 264
renault megane 234

Podatki veljajo za marec 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 20.359 novih avtov!

Anketa
Ste zadovoljni z razpletom velikega primerjalnega testa PRIMA?
905polo je najboljši! 904spet kuhinja 903zakaj ni zmagal moj 902noben si ne zasluži zmage


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rkuplenk
Obvestila
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 1 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 1 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 1 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 1 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 1 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 3 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 5 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 5 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 6 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 7 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 7 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 8 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 8 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 8 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 9 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 9 meseci  |