{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Nissan navara

Domača premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Če bi štelo zgolj časovo obdobje, v katerem je določen model prisoten na trgu, potem bi z osemdesetimi leti razveseljevanja kupcev navari večina tekmecev težko konkurirala.
Nissan navara
Foto: Anže Jereb
17. 3. 2016 ob 12:00
Komentarjev: 0

Ker to ni edino merilo, ji pri sporočanju odličnosti pomaga še naziv 'mednarodni pick-up leta 2016'. Tole je že trinajsta generacija Nissanovega poltovornjaka, ki je včasih nastopal še pod znamko Datsun in skupno doslej prepričal že 14 milijonov kupcev. Osemdeset let je že na cestah in zadnja se lahko pohvali s prestižnim nazivom mednarodnega poltovornjaka za leto 2016. Za naše kupce je pomembno tudi to, da je navara prvi nissan s 5-letno garancijo. Že leta 1977 so segment prevetrili s prvo dvojno kabino, tokrat pa ga kot prvi z drugačnim vpetjem zadnjih koles. Listnate vzmeti so se namreč poslovile in zamenjale so jih večtočkovno vpete vijačne. Prednost je predvsem občutno manj poskakovanja zadka ob praznem vozilu, kar je hiba vseh poltovornjakov.

S spremembo arhitekture podvozja pa uporabnost ni padla. Nosilnost je še vedno precejšnja, navara na svojih plečih zmore nositi od 1.047 do 1.203 kilograme mase, vleči pa do 3,5 tone težko prikolico. Če vas bolj od nosilnosti zanimajo terenske vrline, potem vas bo razveselil podatek, da zmore bresti skozi 60 centimetrov globoko vodno oviro, v Sloveniji so naprodaj le štirikolesno gnane različice, pri čemer je pogon v osnovi speljan na zadnjo os, pogon sprednje pa enostavno vključimo s stikalom. Novi generaciji so dodali še sistema hill start in hill descent za lažjo vožnjo po klančinah.

Zunanje mere so ostale precej podobne meram prejšnje generacije, nova navara je daljša za okoli tri centimetre, medosje so celo za pet centimetrov skrajšali in na ta način zagotovili boljšo okretnost, tovorni del pa je vseeno skoraj sedem centimetrov daljši. Notranjost precej spominja na tisto iz hišnih križancev, v osnovi ima ročni menjalnik šest prestav, lahko pa doplačate za 7-stopenjski samodejni.

2,3-litrski motor dCi je enak kot v renaultu master, izbirate lahko med 163- in '190-konjsko' različico, slednja ponuja 450 Nm navora. Po kratki vožnji sem dejansko ravno nad motorjem najbolj navdušen, saj je presenetljivo tih in uglajen, predvsem pa zelo zmogljiv. Nissan se hvali, da porabi 24 odstotkov manj od prejšnjega in vsak kilometer v okolje izpusti le 169 gramov CO2.

Skoraj vsi kupci, letos računajo na okoli petdeset prodanih vozil, bodo posegli po izvedenki z dvojno kabino, sta pa na voljo še različici king cab in šasija, slednja je primerna predvsem za nadgradnje. Med štirimi paketi opreme lahko izbirate in tistim, ki se boste za navaro odločili do konca leta, ponujajo na redne cene še 10 odstotkov popusta. Ker so v 90-ih odstotkih kupci podjetja, to pomeni, da boste za osnovno navaro brez DDV odšteli manj kot dvajset tisočakov.

Nekaj cen je še tukaj:
nissan navara 2.3 dCi 4x4 visia: 29.050 EUR
nissan navara 2.3 dCi 4x4 acenta: 30.200 EUR
nissan navara 2.3 dCi 4x4 N-connecta: 33.400 EUR
nissan navara 2.3 dCi 4x4 tekna premium: 38.800 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: dejan159
Obvestila
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 2 dnevi  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 2 dnevi  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 2 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 3 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 7 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 7 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 8 meseci  | 
Ford Povezovanje ugotovitev pri zdravljenju ... pred 10 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 10 meseci  |