Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Nissan navara

Domača premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Če bi štelo zgolj časovo obdobje, v katerem je določen model prisoten na trgu, potem bi z osemdesetimi leti razveseljevanja kupcev navari večina tekmecev težko konkurirala.
Nissan navara
Foto: Anže Jereb
17. 3. 2016 ob 12:00
Komentarjev: 0

Ker to ni edino merilo, ji pri sporočanju odličnosti pomaga še naziv 'mednarodni pick-up leta 2016'. Tole je že trinajsta generacija Nissanovega poltovornjaka, ki je včasih nastopal še pod znamko Datsun in skupno doslej prepričal že 14 milijonov kupcev. Osemdeset let je že na cestah in zadnja se lahko pohvali s prestižnim nazivom mednarodnega poltovornjaka za leto 2016. Za naše kupce je pomembno tudi to, da je navara prvi nissan s 5-letno garancijo. Že leta 1977 so segment prevetrili s prvo dvojno kabino, tokrat pa ga kot prvi z drugačnim vpetjem zadnjih koles. Listnate vzmeti so se namreč poslovile in zamenjale so jih večtočkovno vpete vijačne. Prednost je predvsem občutno manj poskakovanja zadka ob praznem vozilu, kar je hiba vseh poltovornjakov.

S spremembo arhitekture podvozja pa uporabnost ni padla. Nosilnost je še vedno precejšnja, navara na svojih plečih zmore nositi od 1.047 do 1.203 kilograme mase, vleči pa do 3,5 tone težko prikolico. Če vas bolj od nosilnosti zanimajo terenske vrline, potem vas bo razveselil podatek, da zmore bresti skozi 60 centimetrov globoko vodno oviro, v Sloveniji so naprodaj le štirikolesno gnane različice, pri čemer je pogon v osnovi speljan na zadnjo os, pogon sprednje pa enostavno vključimo s stikalom. Novi generaciji so dodali še sistema hill start in hill descent za lažjo vožnjo po klančinah.

Zunanje mere so ostale precej podobne meram prejšnje generacije, nova navara je daljša za okoli tri centimetre, medosje so celo za pet centimetrov skrajšali in na ta način zagotovili boljšo okretnost, tovorni del pa je vseeno skoraj sedem centimetrov daljši. Notranjost precej spominja na tisto iz hišnih križancev, v osnovi ima ročni menjalnik šest prestav, lahko pa doplačate za 7-stopenjski samodejni.

2,3-litrski motor dCi je enak kot v renaultu master, izbirate lahko med 163- in '190-konjsko' različico, slednja ponuja 450 Nm navora. Po kratki vožnji sem dejansko ravno nad motorjem najbolj navdušen, saj je presenetljivo tih in uglajen, predvsem pa zelo zmogljiv. Nissan se hvali, da porabi 24 odstotkov manj od prejšnjega in vsak kilometer v okolje izpusti le 169 gramov CO2.

Skoraj vsi kupci, letos računajo na okoli petdeset prodanih vozil, bodo posegli po izvedenki z dvojno kabino, sta pa na voljo še različici king cab in šasija, slednja je primerna predvsem za nadgradnje. Med štirimi paketi opreme lahko izbirate in tistim, ki se boste za navaro odločili do konca leta, ponujajo na redne cene še 10 odstotkov popusta. Ker so v 90-ih odstotkih kupci podjetja, to pomeni, da boste za osnovno navaro brez DDV odšteli manj kot dvajset tisočakov.

Nekaj cen je še tukaj:
nissan navara 2.3 dCi 4x4 visia: 29.050 EUR
nissan navara 2.3 dCi 4x4 acenta: 30.200 EUR
nissan navara 2.3 dCi 4x4 N-connecta: 33.400 EUR
nissan navara 2.3 dCi 4x4 tekna premium: 38.800 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |