Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mercedes-benz E

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Pri Mercedes-Benzu pravijo, da je razred E tisti njihov najbolj klasični predstavnik med avtomobili. Na svetovnih trgih je prisoten preko pol stoletja in v tem času je prepričal že približno 13 milijonov kupcev.
Mercedes-benz E
Foto: Anže Jereb
14. 4. 2016 ob 12:55
Komentarjev: 0

Pred leti so pri Daimlerju novo reinkarnacijo napovedali kot revolucionarno, zato smo razred E še posebej težko pričakovali. Pred meseci na splet poslane fotografije so nas najprej kar malo razočarale. Namreč, pričakovali smo revolucijo, rezultat štiriletnega razvoja pa nam je prinesel neizstopajočo poslovno limuzino. Ko novi razred E primerjamo z manjšim razredom C in prestižnejšim S, lahko kar malo v šali in malo zares zapišemo, da Robert Lešnik pri oblikovanju tokrat res ni imel pretirano težke naloge. Novinec, ki zrak reže z najboljšim količnikom v razredu, ima čiste linije, te pa so svoj prostor našle tudi v notranjosti.

Tu v primerjavi s prej omenjenima izstopa predvsem nova armaturna plošča z opcijsko nameščenim zaslonom in merilniki. Razred E tako prej kot na sam izgled stavi na nove tehnologije, ki prinašajo revolucijo. Najpomembnejši je sistem DRIVE PILOT, s katerim novinec stopa v smer avtonomni vožnji, pomembna pa sta še sistema PRE-SAFE in PRE-SAFE SOUND. Prvi v primeru predvidevanja nesreče potnike pripravi na trk, slednji pa s predhodnim zvočnim signalom zaščiti njihov sluh.


Sprva so na voljo tri motorne različice, bencinska in turbodizelski. Novost predstavljata 2,0-litrska štirivaljnika z oznakama E 200 in E 220 d, ki razvijeta 135 (184 KM) oziroma 143 kilovatov (194 KM). Pridružuje se še močnejši, 3,0-litrski šestvaljni turbodizelski E 350 d, ki razvije 190 kilovatov moči (258 KM) in 620 Nm navora. S prihodom nove generacije so se nemški snovalci popolnoma poslovili od ročnega menjalnika, kar pomeni, da so prav vsi povezani z novim 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom 9G-TRONIC. Med tem, ko bo na prihod močnejših različic in tistih s štirikolesnim pogonom 4MATIC potrebno še počakati, lahko novinca opcijsko že opremite z zračnim vzmetenjem AIR BODY CONTROL.

E se s tremi paketi opreme – avantgarde, exclusive in AMG line - najprej predstavlja v limuzinski različici, ponudbo pa proti koncu leta povečujejo še s karavanom, kabrioletom in kupejem. 47.720 evrov stane najcenejši bencinski E 200, 49.590 predvidoma najbolj priljubljen turbodizelski E 220 d in 63.850 evrov trenutno najdražji turbodizelski E 350 d. Seveda ne smemo mimo opcijske opreme in te je pri novem razredu E res veliko. Ker serijsko sveti v halogenski tehniki, najprej omenimo pametne žaromete MULTIBEAM LED s 84 LED diodami, 12,3-palčna zaslona z možnostjo TV-sprejemnika, projekcijski zaslon, sedeže z masažno funkcijo ENERGIZING, sedemtisočevrsko 3D-ozvočenje Burmester in podobne. Prej navedene cene razreda E, ki je pri nas v prejšnji reinkarnaciji predstavljal osem odstotkov celotne prodaje, tako vzemite kot odskočišče v svet revolucionarne poslovne limuzine. Prva prednaročila so pri nas sprejeli kar leto nazaj, sicer pa pričakujejo prodajo med 100 in 120 vozil letno.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 6. 2019
Junij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506  domača premiera - ford mondeo hibrid karavan
07  domača premiera - toyota camry hybrid
0809
10  domača premiera - peugeot 508 SW
111213  domača premiera - citroën praznuje 100 let
14  domača premiera - digitalno doživetje z BMW
1516
17  domača premiera - Mercedes-Benz V
18  domača premiera - jaguar I-pace
1920  domača premiera - Varno v poletje z AVP
212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 476
škoda octavia 365
dacia sandero 330
fiat 500 315
volkswagen polo 281

Podatki veljajo za maj 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 34.155 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: ciklon
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 dnevi  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 tedni  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 tedni  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 tedni  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 1 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 1 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 1 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 1 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 1 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 1 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 2 meseci  | 
Ford Bi zmanjšali stroške za gorivo? pred 2 meseci  |