Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Peugeot 2008

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Če ste med tistimi 800-imi kupci, ki so lansko leto kupili peugeot 2008, v naslednjih dneh nikar ne zaženite prevelike panike ob reklamni kampanji, ki govori o novi 2008-ici. Gre le za medgeneracijsko prenovo, ki levu prinaša nabrušene kremplje.
Peugeot 2008
Foto: Gašper Miš
15. 6. 2016 ob 12:30
Komentarjev: 0

Model 2008 so pri Peugeotu prvič predstavili leta 2013 in od takrat po svetu prepričali preko 500.000 kupcev. Samo pri nas se jih je do današnjega dne nabralo nekaj čez 2.000. Tako na stari celini kot pri nas zaseda drugo mesto v razredu B2 SUV, po prenovi pa so seveda ambicije še nekoliko večje.

Pravijo, da so model tokrat razvili tudi po vzoru zmagovalnega dirkalnika dakarske dirke, a sami poleg logotipa kakšnih večjih podobnosti ne vidimo. Vseeno; 2008 po prenovi, zahvaljujoč bolj vodoravno postavljenemu motornemu pokrovu in bolj navpični maski, izgleda bolj agresivno. To sta najbolj opazni novosti, so pa uspešno skrili še nekatere, med katerimi so novi žarometi spredaj in LED-luči v 3D-tehniki zadaj. Pa zaščiti obeh odbijačev, nova so platišča in nenazadnje tri nove karoserijske barve, tudi rdeča ultimate. Se pa očem opazne novosti tu končajo. V notranjosti, kjer še naprej sledijo konceptu i-cockpit, ki prinaša majhen volanski obroč in visoko postavljene merilnike, lahko omenimo le izboljšan infotainment-sistem s 7-palčnim zaslonom, občutljivim na dotik. Ta je po novem povezljiv s sistemoma CarPlay in MirrorLink, omeniti pa velja še opcijski sistem active city brake, ki preprečuje nenamerne nalete pri majhnih hitrostih in stane 393 evrov.


Pod motorni pokrov prenova ni prinesla novosti. Tako lahko še naprej izbirate med šestimi prisilno polnjenimi motornimi različicami, ki ustrezajo normativom EU6. Na strani bencinskih, po katerih so kupci v preteklosti posegali nekoliko pogosteje, najdemo tri trivaljne različice z oznako PureTech in prostornino 1,2 litra. Razvijejo od 60 (82 KM) do 96 kilovatov (130 KM), medtem ko so 1,6-litrske štirivaljne dizelske z oznako BlueHDi nekoliko šibkejše in razvijejo od 55 (75 KM) do 88 kilovatov moči (120 KM). Kljub temu da ima lahko 2008 po prenovi nameščene plastične obrobe, s katerimi izgleda bolj robustno, se moč preko ročnega, robotiziranega oziroma samodejnega menjalnika še naprej prenaša na sprednji kolesi. Manko štirikolesnega pogona nadomeščajo s sistemom grip control, s petimi voznimi načini. Po dosedanjih izkušnjah bo po njem posegla približno petina kupcev.

Podobno kot pri motornih različicah je pri paketih opreme. Ti ostajajo imensko nespremenjeni, sprva pa so na voljo trije - access, active in allure. Največ povpraševanja še naprej pričakujejo po najbogatejšem paketu allure in paketu style, ki se ponudbi pridruži nekoliko kasneje. Prenova je model 2008, ki po novem stane najmanj 14.110 (2008 1.2 PureTech 82 access, 5-st. roč.) in največ 21.171 evrov (2008 1.6 BlueHDi 120 allure, 6-st. roč.), nekoliko podražila. S tem razlogom so pri Peugeotu pripravili še 1.000 evrov popusta v primeru nakupa preko financiranja in nekaj zanimivih, vnaprej pripravljenih ponudb. Mestni terenec kot mu pravijo sami, je pri nas sedmi najbolje prodajan model in si lasti kar 25-odstotni tržni delež med sebi enakimi, zaostaja le za Renaultovim capturjem. Ker rasti razreda ni videti konca, pričakujejo, da bodo letos prodali približno 1.000 vozil, od tega okrog 450 novih in 550 starih, in s tem stopili še korak bližje samemu vrhu.


Cene:

peugeot 2008 1.2 PureTech 82 access, 5-st. roč. (60 kW) – 14.110 EUR
peugeot 2008 1.2 PureTech 82 active, 5-st. roč. (60 kW) – 15.431 EUR
peugeot 2008 1.2 PureTech 82 allure, 5-st. roč. (60 kW) – 17.158 EUR
peugeot 2008 1.2 PureTech 82 active, 5-st. rob. (60 kW) – 16.043 EUR
peugeot 2008 1.2 PureTech 82 allure, 5-st. rob. (60 kW) – 17.769 EUR
peugeot 2008 1.2 PureTech 110 active, 5-st. roč. (81 kW) – 16.603 EUR
peugeot 2008 1.2 PureTech 110 allure, 5-st. roč. (81 kW) – 18.330 EUR
peugeot 2008 1.2 PureTech 110 active, 6-st. sam. (81 kW) – 18.103 EUR
peugeot 2008 1.2 PureTech 110 allure, 6-st. sam. (81 kW) – 19.830 EUR
peugeot 2008 1.2 PureTech 130 active, 6-st. roč. (96 kW) – 17.103 EUR
peugeot 2008 1.2 PureTech 130 allure, 6-st. roč. (96 kW) – 18.830 EUR
peugeot 2008 1.6 BlueHDi 75 access, 5-st. roč. (55 kW) – 16.090 EUR
peugeot 2008 1.6 BlueHDi 75 active, 5-st. roč. (55 kW) – 17.411 EUR
peugeot 2008 1.6 BlueHDi 100 access, 5-st. roč. (73 kW) – 17.986 EUR
peugeot 2008 1.6 BlueHDi 100 active, 5-st. roč. (73 kW) – 18.616 EUR
peugeot 2008 1.6 BlueHDi 100 allure, 5-st. roč. (73 kW) – 20.343 EUR
peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120 active, 6-st. roč. (88 kW) – 19.444 EUR
peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120 allure, 6-st. roč. (88 kW) – 21.171 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 26. 9. 2017
September 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
0405060708  domača premiera - peugeot 308 in 5008
0910
11121314  domača premiera - volvo XC60
15  domača premiera - ford ka+
1617
18  domača premiera - nissan qashqai
19  mednarodna premiera - opel grandland X
domača premiera - MAN TGE
20  domača premiera - jeep compass
21  mednarodna premiera - kia stonic
domača premiera - mercedes-benz S
22  mednarodna premiera - porsche panamera
2324
252627  domača premiera - range rover velar
28293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault megane 240
volkswagen golf 209
škoda octavia 172
renault captur 143
renault clio 142

Podatki veljajo za avgust 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 48.834 novih avtov!

Anketa
Bo tudi vaš novi avtomobil križanec?
835Seveda, je že naročen! 834Se še odločam. 833Ne rabim novega avtomobila. 832Nikakor, kombilimuzina!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rkuplenk
Obvestila
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 tedni  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 tedni  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 1 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 1 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 1 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 2 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 2 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 2 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 2 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 3 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 3 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 3 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 5 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 6 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 7 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 7 meseci  |