Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Peugeot 2008

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Če ste med tistimi 800-imi kupci, ki so lansko leto kupili peugeot 2008, v naslednjih dneh nikar ne zaženite prevelike panike ob reklamni kampanji, ki govori o novi 2008-ici. Gre le za medgeneracijsko prenovo, ki levu prinaša nabrušene kremplje.
Peugeot 2008
Foto: Gašper Miš
15. 6. 2016 ob 12:00
Komentarjev: 0

Model 2008 so pri Peugeotu prvič predstavili leta 2013 in od takrat po svetu prepričali preko 500.000 kupcev. Samo pri nas se jih je do današnjega dne nabralo nekaj čez 2.000. Tako na stari celini kot pri nas zaseda drugo mesto v razredu B2 SUV, po prenovi pa so seveda ambicije še nekoliko večje.

Pravijo, da so model tokrat razvili tudi po vzoru zmagovalnega dirkalnika dakarske dirke, a sami poleg logotipa kakšnih večjih podobnosti ne vidimo. Vseeno; 2008 po prenovi, zahvaljujoč bolj vodoravno postavljenemu motornemu pokrovu in bolj navpični maski, izgleda bolj agresivno. To sta najbolj opazni novosti, so pa uspešno skrili še nekatere, med katerimi so novi žarometi spredaj in LED-luči v 3D-tehniki zadaj. Pa zaščiti obeh odbijačev, nova so platišča in nenazadnje tri nove karoserijske barve, tudi rdeča ultimate. Se pa očem opazne novosti tu končajo. V notranjosti, kjer še naprej sledijo konceptu i-cockpit, ki prinaša majhen volanski obroč in visoko postavljene merilnike, lahko omenimo le izboljšan infotainment-sistem s 7-palčnim zaslonom, občutljivim na dotik. Ta je po novem povezljiv s sistemoma Apple CarPlay in MirrorLink, omeniti pa velja še opcijski sistem active city brake, ki preprečuje nenamerne nalete pri majhnih hitrostih in stane 393 evrov.


Pod motorni pokrov prenova ni prinesla novosti. Tako lahko še naprej izbirate med šestimi prisilno polnjenimi motornimi različicami, ki ustrezajo normativom EU6. Na strani bencinskih, po katerih so kupci v preteklosti posegali nekoliko pogosteje, najdemo tri trivaljne različice z oznako PureTech in prostornino 1,2 litra. Razvijejo od 60 (82 KM) do 96 kilovatov (130 KM), medtem ko so 1,6-litrske štirivaljne dizelske z oznako BlueHDi nekoliko šibkejše in razvijejo od 55 (75 KM) do 88 kilovatov moči (120 KM). Kljub temu da ima lahko 2008 po prenovi nameščene plastične obrobe, s katerimi izgleda bolj robustno, se moč preko ročnega, robotiziranega oziroma samodejnega menjalnika še naprej prenaša na sprednji kolesi. Manko štirikolesnega pogona nadomeščajo s sistemom grip control, s petimi voznimi načini. Po dosedanjih izkušnjah bo po njem posegla približno petina kupcev.

Podobno kot pri motornih različicah je pri paketih opreme. Ti ostajajo imensko nespremenjeni, sprva pa so na voljo trije - access, active in allure. Največ povpraševanja še naprej pričakujejo po najbogatejšem paketu allure in paketu style, ki se ponudbi pridruži nekoliko kasneje. Prenova je model 2008, ki po novem stane najmanj 14.110 (2008 1.2 PureTech 82 access, 5-st. roč.) in največ 21.171 evrov (2008 1.6 BlueHDi 120 allure, 6-st. roč.), nekoliko podražila. S tem razlogom so pri Peugeotu pripravili še 1.000 evrov popusta v primeru nakupa preko financiranja in nekaj zanimivih, vnaprej pripravljenih ponudb. Mestni terenec kot mu pravijo sami, je pri nas sedmi najbolje prodajan model in si lasti kar 25-odstotni tržni delež med sebi enakimi, zaostaja le za Renaultovim capturjem. Ker rasti razreda ni videti konca, pričakujejo, da bodo letos prodali približno 1.000 vozil, od tega okrog 450 novih in 550 starih, in s tem stopili še korak bližje samemu vrhu.


Cene:

peugeot 2008 1.2 PureTech 82 access, 5-st. roč. (60 kW) – 14.110 EUR
peugeot 2008 1.2 PureTech 82 active, 5-st. roč. (60 kW) – 15.431 EUR
peugeot 2008 1.2 PureTech 82 allure, 5-st. roč. (60 kW) – 17.158 EUR
peugeot 2008 1.2 PureTech 82 active, 5-st. rob. (60 kW) – 16.043 EUR
peugeot 2008 1.2 PureTech 82 allure, 5-st. rob. (60 kW) – 17.769 EUR
peugeot 2008 1.2 PureTech 110 active, 5-st. roč. (81 kW) – 16.603 EUR
peugeot 2008 1.2 PureTech 110 allure, 5-st. roč. (81 kW) – 18.330 EUR
peugeot 2008 1.2 PureTech 110 active, 6-st. sam. (81 kW) – 18.103 EUR
peugeot 2008 1.2 PureTech 110 allure, 6-st. sam. (81 kW) – 19.830 EUR
peugeot 2008 1.2 PureTech 130 active, 6-st. roč. (96 kW) – 17.103 EUR
peugeot 2008 1.2 PureTech 130 allure, 6-st. roč. (96 kW) – 18.830 EUR
peugeot 2008 1.6 BlueHDi 75 access, 5-st. roč. (55 kW) – 16.090 EUR
peugeot 2008 1.6 BlueHDi 75 active, 5-st. roč. (55 kW) – 17.411 EUR
peugeot 2008 1.6 BlueHDi 100 access, 5-st. roč. (73 kW) – 17.986 EUR
peugeot 2008 1.6 BlueHDi 100 active, 5-st. roč. (73 kW) – 18.616 EUR
peugeot 2008 1.6 BlueHDi 100 allure, 5-st. roč. (73 kW) – 20.343 EUR
peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120 active, 6-st. roč. (88 kW) – 19.444 EUR
peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120 allure, 6-st. roč. (88 kW) – 21.171 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamk.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |