Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mercedes-benz SLC in SL

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Pri Mercedes-Benzu so lani kot po tekočem traku predstavljali nove terenske modele, letos pa so očitno na vrsto prišli avtomobili za uživače. Za tiste, ki imate radi veter v laseh. Sprva predstavljajo dva roadsterja, novi SLC in prenovljeni SL, kasneje pa se bosta ponudbi pridružila platnenostrešni C in S kabriolet.
Mercedes-benz SLC in SL
Foto: Gašper Miš
27. 6. 2016 ob 14:00
Komentarjev: 0

Model SL v svoji šesti reinkarnaciji šteje že preko pol stoletja in velja za ikono stuttgartskih roadsterjev, zato ga ni potrebno posebej predstavljati. SLC nastopa prvič, a naj vas neznana oznaka ne zmoti. Gre namreč za četrto reinkarnacijo najbolj kompaktnega roadsterja z zvezdo na nosu, ki so ga skladno z novo filozofijo preimenovali iz SLK v SLC.

Pri uvozniku pravijo, da je SLC pravzaprav le dodobra prenovljeni SLK. Nova je motorna maska, sprednji odbijač in zadnje luči, ki lahko po novem svetijo v LED-tehniki. Opcijsko lahko v tej isti tehniki svetijo še sprednji žarometi. Notranjost so osvežili z novimi materiali in nekaterimi novimi barvnimi kombinacijami, novi so še merilniki in prestavna ročica samodejnega menjalnika. Pomembno novost predstavlja 7-palčni zaslon, ki je občutljiv na dotik. Ta je po novem povezljiv s sistemom Apple CarPlay, Beckerjevo navigacijsko napravo pa je zamenjala Garminova. Preseneča pa neobičajna odločitev vodilnih v nemškem Stuttgartu, ki so določili, da sta varnostna loka, ki se sprožita v primeru prevračanja vozila, del opcijske opreme. Doplačati je treba 200 EUR.


Enako kot manjšemu SLC so novo motorno masko namenili tudi prestižnejšemu SL. Maska se zgleduje po nekdaj znameniti in prestižni mehiški dirki Carrera Panamericana in ravno SL je prvi s podobnimi linijami. Nova so tudi platišča iz lahke zlitine in osvežitev je bila deležna še notranjost. Obema novincema se streha odpira na enak način, odpiranje zahteva 20 sekund, ostrešje pa lahko zlagate ali razprostirate do hitrosti 40 km/h. Skupno jima je še opcijsko zatemnitveno steklo 'magic sky control' in tako imenovani zračni šal, oziroma 'airscarf', ki piha topel zrak v zatilji sprednjih potnikov. Manjša razlika je tako le pri vetrni zaščiti, kjer ima SLC prozorne ščitnike 'airguard', SL pa klasično vetrno mrežo, ki je tudi elektronsko pomična.


Novi SLC pod motornim pokrovom prostor namenja petim prisilno polnjenim agregatom, štirim bencinskim in enemu dizelskemu. Štirivaljne različice s prostornino 1,6, 2,0 in 2,1 litra pod oznakami SLC 180, 200, 250 d in 300, razvijejo od 115 kilovatov (156 KM) do 180 kilovatov moči (245 KM). Nova in obenem najmočnejša je različica SLC 43, ki nosi oznako AMG. Ta s šestvaljnim motorjem in prostornino treh litrov razvije kar 270 kilovatov moči (367 KM). Medtem, ko osnovni različici SLC 180 in 200 moč na zadnji par koles v osnovni prenašata preko šeststopenjskega ročnega menjalnika, so različice SLC 250 d, 300 in SLC 43 AMG povezane z devetstopenjskim samodejnim.

Pod motorni pokrov pa so snovalci posegli tudi pri prenovljenem SL-u. Vse različice so po novem nekoliko močnejše in prožnejše. Največjo novost v ponudbi predstavlja novi šestvaljni motor z oznako 400. Ker tudi ta pri prostornini treh litrov razvije 270 kilovatov moči (367 KM), govorimo o motorju, ki je modeloma skupen, čeprav na eni strani predstavlja najmočnejšo, na drugi pa najšibkejšo izbiro. To pomeni, da so preostale tri turbobencinske različice modela SL še toliko bolj privlačne. SL 500 s pomočjo 4.7-litrskega osemvaljnika razvije 335 kilovatov (455 KM), SL 63 AMG pa s 5,5-litrskim 430 (585 KM). A ker v svetu Mercedes-AMG tudi to ni dovolj, je na voljo še SL 65 AMG. Predstavlja vrh ponudbe, pod pokrovom spredaj pa grmi 6-litrski dvanajstvaljnik s kar 464 kilovati moči. 630 'konji', da bo lažje razumljivo. Različici SL 400 in 500 sta serijsko povezani z novim devetstopenjskim menjalnikom, medtem ko modela AMG zadnji kolesi trgata preko sedemstopenjskega robotiziranega oziroma samodejnega menjalnika AMG speedshift (SL 65 AMG, 7-st. sam.).


Še k cenam. SLC stane od 36.900 do 71.500 evrov, kolikor je treba odšteti za tistega z oznako AMG. Cene prestižnega modela SL pa se začno pri 116.300 evrih (SL 400, 9-st. sam.) in dosežejo vrtoglavih 350.800 evrov (SL 65 AMG, 7-st. sam.). Resda na to astronomsko ceno močno vplivajo tudi številni davki, a vseeno govorimo o osnovni ceni modela pred samo izbiro opcij na seznamu dodatne opreme, ki je ni malo. Prav zato bosta cena in specifičnost modelov dodobra vplivali na samo prodajo, česar se zavedajo tudi pri zastopniku. Kljub temu pričakujejo, da bo prodajne salone letno zapustilo približno 10 SLC-jev in 1 do 2 SL-a. Malo v šali in malo zares pa lahko zapišemo, da so letos na dobri poti, ker so modelu SL na fotografijah že našli kupca.

Cene:
mercedes-benz SLC 180, 6-st. roč. (115 kW) – 36.900 EUR
mercedes-benz SLC 200, 6-st. roč. (135 kW) – 43.120 EUR
mercedes-benz SLC 250 d, 9-st. sam. (150 kW) – 44.900 EUR
mercedes-benz SLC 300, 9-st. sam. (150 kW) – 49.400 EUR
mercedes-AMG SLC 43, 9-st. sam. (150 kW) – 71.500 EUR
mercedes-benz SL 400, 9-st. sam. (270 kW) – 116.300 EUR
mercedes-benz SL 500, 9-st. sam. (335 kW) – 161.900 EUR
mercedes-AMG SL 63, 7-st.rob. (430 kW) – 224.400 EUR
mercedes-AMG SL 65, 7-st.sam. (463 kW) – 350.800 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 6. 2019
Junij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506  domača premiera - ford mondeo hibrid karavan
07  domača premiera - toyota camry hybrid
0809
10  domača premiera - peugeot 508 SW
111213  domača premiera - citroën praznuje 100 let
14  domača premiera - digitalno doživetje z BMW
1516
17  domača premiera - Mercedes-Benz V
18  domača premiera - jaguar I-pace
1920  domača premiera - Varno v poletje z AVP
212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 476
škoda octavia 365
dacia sandero 330
fiat 500 315
volkswagen polo 281

Podatki veljajo za maj 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 34.155 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: sila2504
Obvestila
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 21 urami  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 tedni  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 tedni  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 1 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 1 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 1 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 1 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 1 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 1 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 3 meseci  |