Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Suzuki SX4 S-cross

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Suzuki se tudi na stari celini hitro prebuja od mrtvih. Prodajne številke modelov, kot sta SX4 S-cross in vitara, to le potrjujejo, zato nas prav nič ne preseneča, da prvemu po treh letih namenjajo nekaj svežine.
Suzuki SX4 S-cross
Foto: Gašper Miš
21. 9. 2016 ob 6:00
Komentarjev: 0

Pravijo, da je to že tretja reinkarnacija modela, ker zraven štejejo tudi manjši model SX4, predstavljen pred desetletjem. A tisti pravi predhodnik je model iz leta 2013, ko so omenjenemu nadeli še oznaki S-cross in allgrip v primeru štirikolesnega pogona. Kakorkoli pravijo, tole vseeno ni novi SX4 S-cross, a prinaša marsikaj novega, kar je tudi nujno potrebno, če želijo z njim nadaljevati uspešno pot, ki jo je zarisal model, na katerem je osnovan. 473 so jih prodali pri nas v treh letih, na kar so še posebej ponosni, saj se zavedajo, da modelu nenazadnje konkurira tudi nekoliko manjša hišna vitara.


Zato tako kot vitari tudi S-crossu po prenovi namenjajo robustnejši videz. Popolnoma so spremenili sprednji del, kjer najprej opazimo novo masko, ki objema nova žarometa. Ta lahko prvič svetita izključno v LED-tehniki, sicer pa lahko spredaj opazimo še nov pokrov motorja in sam sprednji odbijač. Če izvzamemo omenjeni motorni pokrov, ki je postavljen nekoliko višje, stranska linija ne prinaša nič pretresljivega, nove so le oblike litih platišč. Zadek ima čistejše linije, malenkost so spremenili še zadnje luči, pač vse skupaj izgleda bolj moderno, k temu pa pripomorejo še štiri nove karoserijske barve. Same notranjosti niso preveč spreminjali, pravijo, da ni bilo potrebe po tem, zato so novi le merilniki in armaturna plošča je po novem obdana s piano črno barvo, tisto črno, ki je pravi magnet za zbiranje prstnih odtisov. A pomembneje kot to je, da so uporabili kvalitetnejše in na otip prijetnejše materiale.


So pa s prenovo popolnoma prevetrili motorno paleto. Po novem so na voljo samo še prisilno polnjene motorne različice, dve bencinski in dizelska. 1.6-litrski atmosferski motor VVT se namreč po prenovi poslavlja, nadomeščata pa ga kar dva, novejša in polarnim medvedom prijaznejša. Prvi je 1,0-litrski trivaljni turbomotor družine boosterjet, kakršnega najdemo tudi v novem balenu. Povezan je s petstopenjskim ročnim oziroma šeststopenjskim samodejnim menjalnikom in razvije 82 kilovatov moči in 170 Nm navora. Za zahtevnejše predstavljajo še močnejši 1,4-litrski turbo-štirivaljnik, kakršnega ima nova vitara, ta pa razvije 103 kilovate moči in 220 Nm navora. Tudi ta je lahko povezan s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom, predvidoma pogostejšo izbira pa predstavlja prav tolikostopenjski ročni. Na drugi strani ponudbe najdemo le nekoliko izpopolnjen prisilno polnjeni dizelski motor DDiS. 1,6 litra delovne prostornine ima in še naprej razvije 88 kilovatov moči in 320 Nm navora, je pa sedaj na voljo tudi z novim dvosklopčnim menjalnikom TCSS. Pri vseh treh motornih različicah lahko kupci posežete tudi po štirikolesnem pogonu allgrip, na terenu pa prenovljenemu S-crossu zavoljo višjih pnevmatik (prej 205/50R17, po novem pa 215/55R17) pomaga še dodatnih 15 milimetrov talnega odmika.

Kar se poimenovanja paketov opreme tiče, tu ni nobenih sprememb, še naprej so na voljo štirje, in sicer osnovni comfort, temu pa se pridružujejo še paketi premium, elegance in elegance top. Prav vsi po vrsti so serijsko bolje založeni z opremo, kar se seveda pozna pri cenah. SX4 S-cross po prenovi stane med 18.700 in 28.800 evrov, kar pomeni približni tisočevrsko podražitev. Na spodaj navedene cene lahko pričakujete še 2.000 evrov popusta, ta pa po zagotovilih zastopnika ni časovno ali količinsko omejen. Točno toliko je tudi razlike med sestrskima modeloma S-cross in manjšo vitaro.

Pričakujejo, da bo prodajne salone letos zapustilo približno 50 S-crosov, v prihodnjem letu pa okrog 25 mesečno. Stavijo predvsem na oba bencinska motorja, v kombinaciji s sprednjim pogonom predvsem na litrskega, močnejši pa naj bi bil pogostejša izbira v kombinaciji s štirikolesnim pogonom. Pretekle nakupne navade kupcev kažejo še, da bosta prevladovala srednja paketa premium in elegance, kakršnega lahko vidite na fotografijah. Po turbodizelskem ne pričakujejo preveč povpraševanja, saj po tihem priznavajo, da si niso mogli izboriti konkurenčne cene.

Cene:
suzuki SX4 S-cross 1.0 VVT 2WD comfort, 5-st. roč. (82 kW) – 18.700 EUR
suzuki SX4 S-cross 1.0 VVT 2WD premium, 5-st. roč. (82 kW) – 19.900 EUR
suzuki SX4 S-cross 1.4 VVT 2WD premium, 6-st. roč. (103 kW) – 20.900 EUR
suzuki SX4 S-cross 1.0 VVT 2WD premium, 6-st. sam. (82 kW) – 21.200 EUR
suzuki SX4 S-cross 1.0 VVT 4WD premium, 5-st. roč. (82 kW) – 21.200 EUR
suzuki SX4 S-cross 1.4 VVT 4WD premium, 6-st. roč. (103 kW) – 22.200 EUR
suzuki SX4 S-cross 1.4 VVT  2WD elegance, 6-st. roč. (103 kW) – 22.500 EUR
suzuki SX4 S-cross 1.4 VVT 4WD premium, 6-st. sam. (103 kW) – 23.500 EUR
suzuki SX4 S-cross 1.4 VVT  4WD elegance, 6-st. roč. (103 kW) – 23.800 EUR
suzuki SX4 S-cross 1.6 DDiS 2WD premium, 6-st. roč. (88 kW) – 24.200 EUR
suzuki SX4 S-cross 1.6 DDiS 4WD premium, 6-st. roč. (88 kW) – 25.500 EUR
suzuki SX4 S-cross 1.4 VVT 4WD elegance top, 6-st. sam. (103 kW) – 26.100 EUR
suzuki SX4 S-cross 1.6 DDiS 4WD TCSS elegance top, 6-st. sam. (88 kW) – 28.800 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 2. 12. 2020
December 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 22 urami  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  |