Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mercedes-benz GLC coupe

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
​Pri Mercedes-Benzu po spomladanski in poletni ofenzivi roadsterjev in kabrioletov predstavljajo še njihov prvi SUV srednjega razreda s kupeju podobnim zadkom, model GLC coupe.
Mercedes-benz GLC coupe
Foto: Gašper Miš
26. 9. 2016 ob 8:00
Komentarjev: 0

Pravijo, da bi lahko novi GLC coupe opisali v petih ključnih točkah: izstopajoč kupejevski karakter, izjemna dinamika in okretnost, nov standard notranjega oblikovanja, najvišja kakovost dodatne opreme in obsežen nabor voznih asistentov in varnostih sistemov. A če pustimo presežnike ob strani in si novinca samo na hitro ogledamo, opazimo kar nekaj razlik. Napram prostornejšemu predstavniku družine GLC je zaradi daljšega zadnjega previsa 76 milimetrov daljši, njegova najvišja točka pa je zaradi nizke strehe in športnega podvozja 38 milimetrov bližje tlom. Ker se je ekipa Roberta Lešnika odločila, da novinec spredaj ne potrebuje izrazitejših sprememb, so nekoliko spremenili le sprednjo masko, ta je tako imenovana diamantna in ima le eno lamelo. Spremenili so še reže za zajem zraka, medtem pa sta sprednja žarometa, ki seveda lahko svetita tudi v LED-tehniki, ostala nespremenjena. S strani in z zadka so spremembe hitreje opazne, izstopa kupejevska linija s hitro spuščajočo se streho, nove so še oblike lahkih litih platišč. Serijska so sicer 18-palčna, so pa v ponudbi še številna, očem prijaznejša, v velikostih 18, 19, 20 in celo 21 palcev. Zadek GLCja coupe pričakovano spominja na večji GLE coupe. Luči, ki prav tako svetijo v LED-tehniki, so podobne, podobno so oblikovana tudi sama prtljažna vrata, ki se lahko s pomočjo serijskega sistema easy pack odpirajo in zapirajo s pomočjo elektrike. Ker nazaj ni tako pregleden, so mu serijsko namenili še kamero za vzvratno vožnjo s 360° pogledom na okolico, za piko na i pa so vsem motornim različicam serijsko namenili še kromirana okraska izpušne cevi.

Notranjost po drugi stani ne prinaša večjih sprememb, so pa že tako široko paleto okrasnih elementov s prihodom nove različice še povečali. Na voljo je nova kombinacija usnjenega oblazinjenja v temno rdeče-črni barvni kombinaciji, panoramsko streho, kakršno ima GLC, pa pri GLC coupe nadomešča električno pomično strešno okno. Še največ sprememb je tako v drugi sedežni vrsti, kjer je prostora občutno manj, prtljažni prostor pa po novem sprejme 500 litrov. To pomeni 50 litrov manj kot pri običajni različici modela, pri podrti zadnji klopi, ki se lahko s pomočjo elektrike podira v razmerju 40:20:40, pa ta znaša že okroglih 200 litrov. Pri Meredes-Benzu sicer pravijo, da govorimo o povsem drugem krogu kupcev, zato prostorske stiske ne štejejo med slabost. GLC coupe, s katerim bodo po besedah nagovarjali predvsem tiste, ki radi pokukajo izven okvirjev in to želijo pokazati tudi pri izbiri vozila, pa s sklopom asistenčnih sistemov ostaja med najvarnejšimi avtomobili razreda.

Novinec je na voljo z vsemi motornimi različicami, kakršne že poznamo iz modela GLC. Kupci lahko izbirate med tremi turbodizelskimi in tremi turbobencinskimi. Sprva so na voljo štirivaljne, in sicer 2,15-litrski 220 d 4MATIC s 125 kilovati moči (170 KM) in močnejša različica omenjenega z oznako 250 d 4MATIC s 150 kilovati moči (204 KM). Turbobencinski 250 4MATIC ima 2,0 litra delovne prostornine in razvije 155 kilovatov moči (211 KM), vsi omenjeni pa so povezani z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom 9G-tronic in štirikolesnim pogonom 4MATIC. V sredini oktobra se ponudbi pridružujejo še tri, in sicer 3,0-litrski šestvaljni turbodizel 350 d 4MATIC s 190 kilovati (258 KM), hibridna različica 350 e 4MATIC s sistemsko močjo 235 kilovatov (320 KM) in najmočnejša z oznako AMG. GLC coupe 43 AMG 4MATIC pod pokrovom prostor namenja 3,0-litrskemu šestvaljniku. Ta je turbobencinski in razvije 270 kilovatov (367 KM), 520 Nm navora, kar pomeni, da lahko do stotice pospeši v malo manj kot petih sekundah, medtem ko je hitrost elektronsko omejena.


Da bodo na svoj račun prišli vsi kupci, sta na voljo paketa zunanjosti (AMG line in urban line), trije notranjosti (AMG line, exclusive in designo), za kratek čas pa je v ponudbi še prestižna različica edition1. GLC coupe je sicer v primeru osnovne (turbobencinske) različice na voljo od 52.150 evrov, medtem ko bo treba za turbodizelsko odšteti še dodaten stotak. Cene se povzpnejo do 78.690 evrov, toliko namreč stane športna različica GLC 43 AMG 4MATIC. S tem je novinec napram običajnemu modelu GLC med 4.000 in 5.500 evrov dražji, je pa res, da serijsko prinaša nekaj več opreme. Napram edinemu pravemu konkurentu, BMWju X4, so cene primerljive, razlike pri podobno motoriziranem in opremljenem modelu je približno tisoč evrov v prid stuttgartskemu križancu. Pri zastopniku znamke poudarjajo, da je to nišni model, a prodajno ni nepomemben. Prihodnje leto namreč pričakujejo, da bodo prodali vseh 35 vozil, kolikor znaša kvota, namenjena našemu trgu. To je tretjina prodaje modela GLC, skupaj približno 140 do 150 vozil letno. Pri nas bo za volan med prvimi sedel kuharski mojster in ambasador znamke Tomaž Kavčič.

Cene:
mercedes-benz  GLC coupe 250 4MATIC, 9-st. sam. (155 kW) – 52.150 EUR
mercedes-benz  GLC coupe 220 d 4MATIC, 9-st. sam. (125 kW) – 52.250 EUR
mercedes-benz  GLC coupe 250 d 4MATIC, 9-st. sam. (150 kW) – 53.670 EUR
mercedes-benz  GLC coupe 350 e 4MATIC, 7-st. sam. (235 kW) – 59.530 EUR
mercedes-benz  GLC coupe 350 d 4MATIC, 9-st. sam. (190 kW) – 67.100 EUR
mercedes-AMG  GLC coupe 43 4MATIC, 9-st. sam. (270 kW) – 78.690 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamk.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: hotenc
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |