Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Alfa romeo giulia

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Alfa Romeo končno predstavlja težko pričakovano limuzino giulia. Prva velika novost po leta 2010 predstavljeni giulietti odpira novo poglavje v zgodovini znamke in združuje dva svetova: tehnologijo in tradicijo.
Alfa romeo giulia
Foto: Gašper Miš
23. 10. 2016 ob 11:45
Komentarjev: 1

Giulia ni novo ime, pri Alfi so model s to oznako prvič lansirali že leta 1962. Preko milijon so jih prodali v dobrih 15 letih, to pa pomeni, da govorimo o enem najbolje prodajanih modelov v zgodovini te italijanske znamke. Dobrih prodajnih rezultatov se ne bi branili tudi danes, a bo naloga tokrat težja. Sami priznavajo, da neposredno napadajo kar nemško 'sveto' trojico in da imajo tudi tokrat z modelom velike načrte. Nenazadnje bo lahko prav giulia tista, ki bo odločala o njihovi nadaljnji usodi.

Kar se oblike tiče, nas italijanski oblikovalci nikoli ne razočarajo in tokrat ni nič drugače. Giulio boste težko spregledali, še posebej tisto, ki bo pripeljala nasproti. Motorna maska ima namreč tipične Alfine poteze, omenimo še nov logotip in ogromna žarometa, ki serijsko svetita v halogenski, opcijsko pa tudi v ksenonski tehniki ob pomoči LED-dnevnih luči. S strani opazimo še dolg motorni pokrov in kratka previsa, na zadku pa pokrov prtljažnika, oblikovan tako, da daje občutek, kot da je tam nameščen manjši spojler. Kar se velikosti tiče, napram predhodnici ostaja podobnih mer.


Povsem nova je tudi notranjost. Armaturna plošča je preprosta, pregledna in osredotočena na voznika, temu pa namenjajo še nov športni volanski obroč. Pri vseh različicah je prostor na njem našla tudi tipka za zagon motorja, na položaj katere se je treba kar malo privaditi. Pomembno novost predstavlja nov multimedijski sistem 'connect', s 6,5- oziroma opcijskim 8,8-palčnim zaslonom. Na sredinski konzoli imamo poleg stikala 'DNA' tudi stikalo 'rotary pad' za pomik po menijih multimedije, ne manjka pa niti TFT-zaslon med merilniki. Po toliko letih ne preseneča, da je to trenutno njihov s sistemi najbolje podkovan predstavnik, ki ima že serijsko nameščen opozorilnik nenamerne menjave voznega pasu in nevarnosti naleta ter sistem samodejnega zaviranja 'AEB'.


Kupcem so sprva na voljo trije turbomotorji v skupaj šestih konfiguracijah moči. Štirivaljni turbodizelski, ki ob prostornini 2,2 litra razvijejo 110 (150 KM), 132 (180 KM) in 154 kilovatov moči (210KM), ter 2,0-litrski štirivaljni turbobencinski različici s 147 (200 KM) oziroma 206 kilovati moči (280 KM). Najmočnejši motor je v različici quadrifoglio, ki ob pomoči turbin iz 2,9-litrskega šestvaljnika iztisne kar 375 kilovatov moči (510 KM). Moč se preko šeststopenjskega ročnega, oziroma osemstopenjskega samodejnega menjalnika znamke ZF prenaša na zadnji kolesi, na vsa štiri pa le v primeru nakupa giulie veloce, ki lahko s pogonom Q4 do 60 odstotkov navora prenese tudi na sprednji kolesi.


Na prvi vožnji smo lahko preizkusili povsem drugačni različici, na eni strani 2,2-litrsko turbodizelsko JTDm 150 s paketom super, na drugi pa 2,9-litrsko turbobencinsko quadrifoglio. Govora je o motorju enake zasnove kot v Ferrarijevem modelu 488 GTB, zato ne preseneča, da lahko kljub le šestim valjem ta razvije kar 375 kilovatov moči (510 KM) in 600 Nm navora. To pomeni, da do stotice tako z ročnim, kot samodejnim menjalnikom potrebuje manj kot štiri sekunde, končna hitrost pa znaša preko 300 kilometrov na uro. Omenimo še številne karbonske dodatke, dodatne reže za zajem zraka, pomično karbonsko krilce 'active aero splitter' in opcijsko nameščene karbon-keramične zavore s 390-milimetrskimi zavornimi koluti spredaj in 360 milimetrskimi zadaj. Kot zanimivost še to, da lahko različica quadrifoglio s sistemom za izklop polovice valjev postane celo varčna, a potem bo tista turbodizelska bržkone boljša izbira.

Novo alfo si lahko pri nas že naročite, a za zdaj le v limuzinski različici. Pravijo, da prostornejše giulie sportwagon ni v načrtu, zato boste alfaholiki z velikimi prostorskimi zahtevami primorani počakati kar na križanec stelvio. Pri giulii pa lahko izbirate med štirimi paketi opreme, in sicer osnovnim istoimenskim, ki se mu pridružujejo še paketi super, veloce in quadrifoglio. Na navedene cene v razponu od 34.490 do 87.490 evrov lahko do konca novembra izkoristite še popust v višini od 2.500 do 4.500 evrov in se s tem pridružite stotim kupcem giulie na letni ravni.

Cene:

alfa romeo giulia 2.2 JTDm 150 giulia, 6-st. roč. (110 kW) – 34.490 EUR
alfa romeo giulia 2.0 turbo 200 giulia, 8-st. sam. (147 kW) – 37.490 EUR
alfa romeo giulia 2.2 JTDm 150 super, 6-st. roč. (110 kW) – 38.490 EUR
alfa romeo giulia 2.2 JTDm 180 super, 6-st. roč. (132 kW) – 40.790 EUR
alfa romeo giulia 2.0 turbo 200 super, 8-st. sam. (147 kW) – 41.490 EUR
alfa romeo giulia 2.2 JTDm 180 super, 8-st. sam. (132 kW) – 42.990 EUR
alfa romeo giulia 2.2 JTDm 210 AWD veloce, 8-st. sam. (154 kW) – 49.490 EUR
alfa romeo giulia 2.0 turbo 280 AWD veloce, 8-st. sam. (206 kW) – 50.990 EUR
alfa romeo giulia 2.9 V6 bi-turbo quadrifoglio, 6-st. roč. (375 kW) – 87.490 EUR
alfa romeo giulia 2.9 V6 bi-turbo quadrifoglio, 8-st. sam. (375 kW) – 87.490 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
SiByte pravi:
Za 34k?že dobiš avto ne pa da bi tolko dal za Alfo, pa še to čist osnovni model.
(pred 2 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 26. 5. 2019
Maj 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
06070809  domača premiera - renault twingo
101112
1314  mednarodna premiera - toyota supra
domača premiera - Volkswagen električna mobilnost
15  domača premiera - kia proceed
1617  domača premiera mercedes-benz CLA
1819
2021  domača premiera - škoda scala
222324  domača premiera - Hyundai serija N
2526
2728  mednarodna premiera - mitsubishi ASX
domača premiera - lexus UX
2930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: snikrs
Obvestila
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 dnevi  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 dnevi  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 dnevi  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 dnevi  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 dnevi  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 1 tedni  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 1 tedni  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 1 tedni  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 1 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 1 tedni  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 tedni  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 1 meseci  | 
Ford Bi zmanjšali stroške za gorivo? pred 1 meseci  | 
Škoda Auto Vzpostavili 7.000 električnih polnilnih ... pred 2 meseci  | 
Ford Nov poskus dostave paketov pred 2 meseci  | 
Volkswagen 22 milijonov e-avtomobilov v desetih ... pred 2 meseci  |