Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Alfa romeo giulia

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Alfa Romeo končno predstavlja težko pričakovano limuzino giulia. Prva velika novost po leta 2010 predstavljeni giulietti odpira novo poglavje v zgodovini znamke in združuje dva svetova: tehnologijo in tradicijo.
Alfa romeo giulia
Foto: Gašper Miš
23. 10. 2016 ob 11:45
Komentarjev: 1

Giulia ni novo ime, pri Alfi so model s to oznako prvič lansirali že leta 1962. Preko milijon so jih prodali v dobrih 15 letih, to pa pomeni, da govorimo o enem najbolje prodajanih modelov v zgodovini te italijanske znamke. Dobrih prodajnih rezultatov se ne bi branili tudi danes, a bo naloga tokrat težja. Sami priznavajo, da neposredno napadajo kar nemško 'sveto' trojico in da imajo tudi tokrat z modelom velike načrte. Nenazadnje bo lahko prav giulia tista, ki bo odločala o njihovi nadaljnji usodi.

Kar se oblike tiče, nas italijanski oblikovalci nikoli ne razočarajo in tokrat ni nič drugače. Giulio boste težko spregledali, še posebej tisto, ki bo pripeljala nasproti. Motorna maska ima namreč tipične Alfine poteze, omenimo še nov logotip in ogromna žarometa, ki serijsko svetita v halogenski, opcijsko pa tudi v ksenonski tehniki ob pomoči LED-dnevnih luči. S strani opazimo še dolg motorni pokrov in kratka previsa, na zadku pa pokrov prtljažnika, oblikovan tako, da daje občutek, kot da je tam nameščen manjši spojler. Kar se velikosti tiče, napram predhodnici ostaja podobnih mer.


Povsem nova je tudi notranjost. Armaturna plošča je preprosta, pregledna in osredotočena na voznika, temu pa namenjajo še nov športni volanski obroč. Pri vseh različicah je prostor na njem našla tudi tipka za zagon motorja, na položaj katere se je treba kar malo privaditi. Pomembno novost predstavlja nov multimedijski sistem 'connect', s 6,5- oziroma opcijskim 8,8-palčnim zaslonom. Na sredinski konzoli imamo poleg stikala 'DNA' tudi stikalo 'rotary pad' za pomik po menijih multimedije, ne manjka pa niti TFT-zaslon med merilniki. Po toliko letih ne preseneča, da je to trenutno njihov s sistemi najbolje podkovan predstavnik, ki ima že serijsko nameščen opozorilnik nenamerne menjave voznega pasu in nevarnosti naleta ter sistem samodejnega zaviranja 'AEB'.


Kupcem so sprva na voljo trije turbomotorji v skupaj šestih konfiguracijah moči. Štirivaljni turbodizelski, ki ob prostornini 2,2 litra razvijejo 110 (150 KM), 132 (180 KM) in 154 kilovatov moči (210KM), ter 2,0-litrski štirivaljni turbobencinski različici s 147 (200 KM) oziroma 206 kilovati moči (280 KM). Najmočnejši motor je v različici quadrifoglio, ki ob pomoči turbin iz 2,9-litrskega šestvaljnika iztisne kar 375 kilovatov moči (510 KM). Moč se preko šeststopenjskega ročnega, oziroma osemstopenjskega samodejnega menjalnika znamke ZF prenaša na zadnji kolesi, na vsa štiri pa le v primeru nakupa giulie veloce, ki lahko s pogonom Q4 do 60 odstotkov navora prenese tudi na sprednji kolesi.


Na prvi vožnji smo lahko preizkusili povsem drugačni različici, na eni strani 2,2-litrsko turbodizelsko JTDm 150 s paketom super, na drugi pa 2,9-litrsko turbobencinsko quadrifoglio. Govora je o motorju enake zasnove kot v Ferrarijevem modelu 488 GTB, zato ne preseneča, da lahko kljub le šestim valjem ta razvije kar 375 kilovatov moči (510 KM) in 600 Nm navora. To pomeni, da do stotice tako z ročnim, kot samodejnim menjalnikom potrebuje manj kot štiri sekunde, končna hitrost pa znaša preko 300 kilometrov na uro. Omenimo še številne karbonske dodatke, dodatne reže za zajem zraka, pomično karbonsko krilce 'active aero splitter' in opcijsko nameščene karbon-keramične zavore s 390-milimetrskimi zavornimi koluti spredaj in 360 milimetrskimi zadaj. Kot zanimivost še to, da lahko različica quadrifoglio s sistemom za izklop polovice valjev postane celo varčna, a potem bo tista turbodizelska bržkone boljša izbira.

Novo alfo si lahko pri nas že naročite, a za zdaj le v limuzinski različici. Pravijo, da prostornejše giulie sportwagon ni v načrtu, zato boste alfaholiki z velikimi prostorskimi zahtevami primorani počakati kar na križanec stelvio. Pri giulii pa lahko izbirate med štirimi paketi opreme, in sicer osnovnim istoimenskim, ki se mu pridružujejo še paketi super, veloce in quadrifoglio. Na navedene cene v razponu od 34.490 do 87.490 evrov lahko do konca novembra izkoristite še popust v višini od 2.500 do 4.500 evrov in se s tem pridružite stotim kupcem giulie na letni ravni.

Cene:

alfa romeo giulia 2.2 JTDm 150 giulia, 6-st. roč. (110 kW) – 34.490 EUR
alfa romeo giulia 2.0 turbo 200 giulia, 8-st. sam. (147 kW) – 37.490 EUR
alfa romeo giulia 2.2 JTDm 150 super, 6-st. roč. (110 kW) – 38.490 EUR
alfa romeo giulia 2.2 JTDm 180 super, 6-st. roč. (132 kW) – 40.790 EUR
alfa romeo giulia 2.0 turbo 200 super, 8-st. sam. (147 kW) – 41.490 EUR
alfa romeo giulia 2.2 JTDm 180 super, 8-st. sam. (132 kW) – 42.990 EUR
alfa romeo giulia 2.2 JTDm 210 AWD veloce, 8-st. sam. (154 kW) – 49.490 EUR
alfa romeo giulia 2.0 turbo 280 AWD veloce, 8-st. sam. (206 kW) – 50.990 EUR
alfa romeo giulia 2.9 V6 bi-turbo quadrifoglio, 6-st. roč. (375 kW) – 87.490 EUR
alfa romeo giulia 2.9 V6 bi-turbo quadrifoglio, 8-st. sam. (375 kW) – 87.490 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
SiByte pravi:
Za 34k?že dobiš avto ne pa da bi tolko dal za Alfo, pa še to čist osnovni model.
(pred 10 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: markopeč
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 4 dnevi  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 2 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 4 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 4 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |