Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Toyota C-HR

Domača premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Eden najbolj oblikovno razburljivih avtomobilov leta 2016 je pripeljal iz – ne boste verjeli – Toyote! C-HR je njihov najnovejši adut, ko je potrebno nagovarjati tudi čustva voznikov, ki so se Toyoti doslej večinoma na daleč izognili.
Toyota C-HR
Foto: Matej Mihinjač
9. 12. 2016 ob 8:00
Komentarjev: 0

Križanec v resnici sploh ni tako majhen, kot smo sprva mislili ob ogledovanju prvih fotografij. V resnici spada v segment C, kar pomeni, da mu je vsaj po merah najbližje Nissanov qashqai, vendar je oblika C-HR precej bolj dramatična, Japonci si drznejo celo govoriti, da je kupejevska. Od tod tudi naziv Coupe-High Rider. Tovrstnega avtomobila v tem razredu še ni, zato naj bi bila tudi to njihova velika prednost.

Mere se zdijo idealne za povprečnega evropskega voznika, saj na 4,36 metra dolžine ponuja dovolj prostora za potnike in prtljago.

Mere se zdijo idealne za povprečnega evropskega voznika, saj na 4,36 metra dolžine ponuja dovolj prostora za potnike in prtljago. Seveda tukaj ni vse v službi stroge uporabnosti, zato so boki zelo visoki, stranska stekla dokaj majhna in zadek precej nabit s pločevino, tako da je občutek v kabini dokaj utesnjen. Zasluga gre tudi črnemu stropu. Športno navdahnjenim voznikom bo to nemudoma všeč, ker je tudi položaj za volanom zelo dober, armaturna plošča rahlo zasukana v levo in sedeži ponujajo dober bočni oprijem. Kdor želi svetlobo in prostor, ima pa tudi pri Toyoti bolj tovrstno uporabne in dolgočasne avtomobile.

Na prvi vožnji sem bil zelo pozitivno presenečen nad vožnjo. Ni samo oblika dinamična, temveč tudi sam občutek, ko se z največjo lahkoto zapodite v ovinke in ugotavljate, da je podvozje primerno še za veliko večjo konjenico, kot jo premoreta le dva motorja v ponudbi. Oba bencinska, prvi z 1,2 litra prostornine, ki s turbopolnilnikom do koles spravi 85 kW (116 KM), drugi pa 1,8-litrski v navezi z elektromotorjem, torej hibridni model s tehnologijo iz priusa, pridela 90 kW (122 KM). Prav s slednjim sem se preganjal po cestah hrvaške Istre in niti enkrat nisem pogrešal še več moči, pri čemer sem na cilj pripeljal s povprečno porabo le 5,4 litra bencina na 100 km. CVT-menjalnik multidrive S ima pri C-HR nekaj krajše prestavno razmerje kot pri priusu, da bolje pospešuje z mesta, medtem ko med vožnjo motor ni bil posebej moteč s hrupom ali tresljaji, ker elektronika dvigne vrtljaje samo takrat, ko jih res potrebuje. Moja izbira bi bil torej vedno hibridni model, ki je sicer 3.000 evrov dražji in morda je edina pomanjkljivost, da trenutno še ni na voljo s štirikolesnim pogonom. Lahko pa si ga omislite pri osnovnem motorju v kombinaciji z brezstopenjskim menjalnikom multidrive S.

Podobne želje imajo tudi kupci, saj so že v predprodaji v kar 76% izbrali hibridni model, čeprav bo Toyota na začetku zaradi prevelikega povpraševanja morala pri nas bolj intenzivno prodajati model z 1,2-litrskim motorjem, ki bo z osnovnim paketom opreme C-ity stal vsaj 19.250 EUR. Cena postane še posebej privlačna, ko upoštevate, da so že v osnovni opremi prilagodljiv radarski tempomat, samodejno zaviranje v sili, opozorilnik na nenamerno menjavo pasu, varnostno blazino pri vozniku za kolena, led-dnevne luči ...

Vse je v slogu diamanta, vzorci so celo na stropu, na vratnih oblogah, v stilu romba so oblikovani gumbi klimatske naprave, da ne govorim o zunanji podobi z izrazitimi lučmi, ki so spredaj baje celo najdaljše na trgu. Sploh pa gredo vse pohvale glavnemu inženirju Hiroyukiju Kobi, ki je dosegel, da so uporabili prav posebne kljuke za zadnji par bočnih vrat, saj so tako lepo skrite in hkrati priročne, da na hitro C-HR res izgleda podobno kot kupe. Ker je sam po duši dirkač, je uspel nekaj 'popra' prenesti na zadnji Toyotin model, pri čemer je imel vso podporo Akia Toyode, predsednika Toyote, ki kot edini vnuk ustanovitelja katerekoli avtomobilske znamke na svetu skrbi za pravi japonski preporod.

Odličen prvi vtis potrjujejo tudi mimoidoči, saj so z največjim zanimanjem opazovali to Toyotino 'čudo', ko je tiho švignilo mimo njih. Verjetno je ravno zato pričakovanje uvoznika, da bo v 2017 prodal 320 vozil, premalo optimistično, po drugi strani pa zaradi omejene dobave realno. Ampak pomembno dejstvo je, da so Japonci z njim ujeli zadnji vlak, saj imajo že praktično vse znamke svoje predstavnike v tem najhitreje rastočem segmentu vozil. K sreči to postajajo vse manj brezdušne škatle, ki se za povrhu vsega še slabo peljejo, torej jih bomo morda celo pri Volanu počasi začeli bolje sprejemati.

Nekatere cene:

toyota C-HR C-ity 1,2 turbo - 19.250 EUR
toyota C-HR C-enter 1,2 turbo - 21.450 EUR
toyota C-HR C-enter 1,8 VVT-i hybrid - 24.450 EUR
toyota C-HR C-ult 1,8 VVT-i hybrid - 26.550 EUR
toyota C-HR C-hic 1,8 VVT-i hybrid - 26.750 EUR
doplačilo za štirikolesni pogon - 2.200 EUR
doplačilo za CVT-menjalnik - 1.400 EUR
 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |