Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Kia niro

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Pri Kii so pred koncem leta predstavili še hibridni križanec niro. Tako trgu po novem ponujajo kar tri okolju prijazne različice pogona, električni soul, pri niru pa klasično in kasneje še priključno-hibridno različico.
Kia niro
Foto: Gašper Miš
16. 12. 2016 ob 2:00
Komentarjev: 0

Kia niro je nov model, proizveden v korejski tovarni in postavljen na platformo, kakršno ima še hyundai ioniq. 4355 milimetrov meri, kar pomeni, da sodi med hišna modela cee´d in sportage, v primerjavi s slednjim je 125 milimetrov krajši in 100 nižji, medosna razdalja pa je 30 milimetrov daljša. Napram ostalim modelom oblikovno ne izstopa preveč, ima značilno masko, ki ponazarja tigrov nos, nekoliko neobičajne oblike sta le bi-ksenonska žarometa. Tako motorni pokrov kot sprednji odbijač sta široka, kar še nekoliko poudarita okrasni kromirani letvi. Ti sta prostor našli tudi na zadku, tam je še spojler, ki se zajeda v LED-luči v obliki črke C, ne manjka niti kamera za vzvratno vožnjo. Na stari celini, kjer sta za korejsko znamko najpomembnejša tako britanski kot španski trg, so zbrali že kar 23.000 naročil za novega nira, dobavili pa le dobrih 5 odstotkov.

Tudi v notranjosti ne pričakujte revolucije. Najbolj spominja na sportagovo, kar pomeni, da so stvari na svojih mestih, okolje pa je pregledno in preprosto. Središče armaturne plošče predstavlja 7-, opcijsko pa 8-palčni zaslon multimedije, ki je povezljiva s sistemoma Apple CarPlay in Android Auto. Omenimo še manjši 4,2-palčni TFT-zaslon merilnikov, niro pa po vzoru preostale modelske palete ponuja še brezžično polnjenje mobilnih naprav ter hlajene in ogrevane sedeže. Kar se prostornosti tiče, pa kar lepo preseneti. Mogoče smo samo malo neupravičeno pričakovali manj prostora, tega pa je tako spredaj kot zadaj nad glavami potnikov več kot pri povprečnem kombilimuzinskem in SUV-predstavniku razreda C. Ker so baterijski sklop namestili pod zadnje sedeže, prtljažnik ni prostorninsko prikrajšan. A ta zaradi nizke strehe meri skromnih 427 litrov v osnovni konfiguraciji, oziroma 1.425 ob spuščenih sedežih, to pa je precej manj kot pri sportagu. Niro ni podedoval le multimedijskih dobrot, na voljo so še vsi najnaprednejši varnostni in asistenčni sistemi.

Pod pokrov so namestili že znan 1.6-litrski atmosferski motor GDI. Operira v Atkinsonovem ciklu, razvije pa 77 kilovatov moči (105 KM) in 147 Nm navora. Temu se pridružuje še elektromotor s 33-kilogramsko litij-ionsko polimerno baterijo kapacitete 1,56 kWh in 6,5 A moči. Hibridna posebnost je na novo razvit robotiziran menjalnik DCT, ki ima šest prestav in ne sedem kot pri ostalih modelih. Moč pa se prenaša na sprednji kolesi.

Kot smo omenili, je niro najprej na voljo le kot klasični hibrid, priključno različico pa lahko pričakujemo prihodnje leto. Ob štirih paketih opreme (LX fun, EX urban, EX champion in EX vision), stane od najmanj 25.990 (kia niro 1.6 GDi LX fun, 6-st. rob.) do največ 29.990 evrov (kia niro 1.6 GDi EX vision, 6-st. rob), kar je na ravni primerljivo opremljenega sportaga s sprednjim pogonom in robotiziranim menjalnikom. Ker je hibridni niro nišni model, pravo konkurenco mu predstavlja le nova toyota C-HR, po njem ne pričakujejo ne vem kako veliko povpraševanja, le kakšnih 30 letno. Nekaj vozil so kljub temu že naročili in so na zalogi, kar bo verjetno zadostovalo za prvi val povpraševanja.

Cene:

kia niro 1.6 GDi LX fun, 6-st. rob. (104 kW) – 25.990 EUR
kia niro 1.6 GDi EX urban, 6-st. rob. (104 kW) – 26.990 EUR
kia niro 1.6 GDi EX champion,  6-st. rob. (104 kW) – 28.490 EUR
kia niro 1.6 GDi EX vision, 6-st. rob. (104 kW) – 29.990 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 4. 2018
April 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
020304  domača premiera - ford transit custom in tourneo custom
05  domača premiera - BMW X2
060708
09  domača premiera - citroën C4 cactus
10111213  domača premiera - porsche driving experience
1415
161718  domača premiera - ford ecosport
19202122
232425  domača premiera - ford trucks
26272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 334
volkswagen polo 319
volkswagen golf 316
škoda octavia 264
renault megane 234

Podatki veljajo za marec 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 20.359 novih avtov!

Anketa
Ste zadovoljni z razpletom velikega primerjalnega testa PRIMA?
905polo je najboljši! 904spet kuhinja 903zakaj ni zmagal moj 902noben si ne zasluži zmage


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rkuplenk
Obvestila
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 1 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 1 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 2 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 2 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 2 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 3 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 5 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 5 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 6 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 7 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 7 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 8 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 8 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 8 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 9 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 9 meseci  |