Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Kia niro

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Pri Kii so pred koncem leta predstavili še hibridni križanec niro. Tako trgu po novem ponujajo kar tri okolju prijazne različice pogona, električni soul, pri niru pa klasično in kasneje še priključno-hibridno različico.
Kia niro
Foto: Gašper Miš
16. 12. 2016 ob 2:00
Komentarjev: 0

Kia niro je nov model, proizveden v korejski tovarni in postavljen na platformo, kakršno ima še hyundai ioniq. 4355 milimetrov meri, kar pomeni, da sodi med hišna modela cee´d in sportage, v primerjavi s slednjim je 125 milimetrov krajši in 100 nižji, medosna razdalja pa je 30 milimetrov daljša. Napram ostalim modelom oblikovno ne izstopa preveč, ima značilno masko, ki ponazarja tigrov nos, nekoliko neobičajne oblike sta le bi-ksenonska žarometa. Tako motorni pokrov kot sprednji odbijač sta široka, kar še nekoliko poudarita okrasni kromirani letvi. Ti sta prostor našli tudi na zadku, tam je še spojler, ki se zajeda v LED-luči v obliki črke C, ne manjka niti kamera za vzvratno vožnjo. Na stari celini, kjer sta za korejsko znamko najpomembnejša tako britanski kot španski trg, so zbrali že kar 23.000 naročil za novega nira, dobavili pa le dobrih 5 odstotkov.

Tudi v notranjosti ne pričakujte revolucije. Najbolj spominja na sportagovo, kar pomeni, da so stvari na svojih mestih, okolje pa je pregledno in preprosto. Središče armaturne plošče predstavlja 7-, opcijsko pa 8-palčni zaslon multimedije, ki je povezljiva s sistemoma Apple CarPlay in Android Auto. Omenimo še manjši 4,2-palčni TFT-zaslon merilnikov, niro pa po vzoru preostale modelske palete ponuja še brezžično polnjenje mobilnih naprav ter hlajene in ogrevane sedeže. Kar se prostornosti tiče, pa kar lepo preseneti. Mogoče smo samo malo neupravičeno pričakovali manj prostora, tega pa je tako spredaj kot zadaj nad glavami potnikov več kot pri povprečnem kombilimuzinskem in SUV-predstavniku razreda C. Ker so baterijski sklop namestili pod zadnje sedeže, prtljažnik ni prostorninsko prikrajšan. A ta zaradi nizke strehe meri skromnih 427 litrov v osnovni konfiguraciji, oziroma 1.425 ob spuščenih sedežih, to pa je precej manj kot pri sportagu. Niro ni podedoval le multimedijskih dobrot, na voljo so še vsi najnaprednejši varnostni in asistenčni sistemi.

Pod pokrov so namestili že znan 1.6-litrski atmosferski motor GDI. Operira v Atkinsonovem ciklu, razvije pa 77 kilovatov moči (105 KM) in 147 Nm navora. Temu se pridružuje še elektromotor s 33-kilogramsko litij-ionsko polimerno baterijo kapacitete 1,56 kWh in 6,5 A moči. Hibridna posebnost je na novo razvit robotiziran menjalnik DCT, ki ima šest prestav in ne sedem kot pri ostalih modelih. Moč pa se prenaša na sprednji kolesi.

Kot smo omenili, je niro najprej na voljo le kot klasični hibrid, priključno različico pa lahko pričakujemo prihodnje leto. Ob štirih paketih opreme (LX fun, EX urban, EX champion in EX vision), stane od najmanj 25.990 (kia niro 1.6 GDi LX fun, 6-st. rob.) do največ 29.990 evrov (kia niro 1.6 GDi EX vision, 6-st. rob), kar je na ravni primerljivo opremljenega sportaga s sprednjim pogonom in robotiziranim menjalnikom. Ker je hibridni niro nišni model, pravo konkurenco mu predstavlja le nova toyota C-HR, po njem ne pričakujejo ne vem kako veliko povpraševanja, le kakšnih 30 letno. Nekaj vozil so kljub temu že naročili in so na zalogi, kar bo verjetno zadostovalo za prvi val povpraševanja.

Cene:

kia niro 1.6 GDi LX fun, 6-st. rob. (104 kW) – 25.990 EUR
kia niro 1.6 GDi EX urban, 6-st. rob. (104 kW) – 26.990 EUR
kia niro 1.6 GDi EX champion,  6-st. rob. (104 kW) – 28.490 EUR
kia niro 1.6 GDi EX vision, 6-st. rob. (104 kW) – 29.990 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 2. 2019
Februar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314  domača premiera - toyota RAV4
15  domača premiera - BMW xDrive
domača premiera - mercedes-benz B
1617
18  domača premiera - fiat 500X
192021222324
25262728010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: petravic
Obvestila
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 1 tedni  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 3 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 3 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 3 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 3 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 4 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 4 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 4 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 4 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 4 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 4 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 4 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 4 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 4 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 5 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 5 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 5 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 6 meseci  |