Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Honda civic

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Pri Hondi se lahko po novem pohvalijo, da so skozi zgodovino proizvedli že več kot 100 milijonov vozil. Največ zaslug za to gre modelu civic, ki na temeljih bogate 44-letne zgodovine letos vstopa v svojo 10. generacijo.
Honda civic
Foto: Gašper Miš
18. 5. 2017 ob 8:00
Komentarjev: 0

Ta je postavljena na novo platformo, ki mu omogoča, da je napram predhodnemu postal kar 13 centimetrov daljši, 3 med osema, toliko pa je po novem še širši. Ker želijo z novim poudariti izrazito športen karakter, ne preseneča, da je dva centimetra nižji in da ga odlikujejo predvsem ostre linije ter zanimiv LED-svetlobni podpis. Tudi notranjost je zelo zanimiva, predvsem armaturna plošča, ki tokrat ni več tako pomaknjena proti vozniku. Središče le-te sicer predstavlja nov 7-palčni zaslon multimedije, preveden v slovenščino, ne gre mimo navigacijske naprave priznanega proizvajalca in kakovostne kamere za vzvratno vožnjo. Da bo vožnja varnejša, so mu namenili še integriran zaslon merilnikov, ki lahko prikazuje vse pomembne informacije, na precej privzdignjeni sredinski konzoli pa boste našli še prostor za brezžično polnjenje mobilnih naprav. V primerjavi s predhodnikom ne manjkajo niti številna priročna odlagališča in predali.

Precej nenavadna se zdi poteza, da se pri Hondi z novim civicom poslavljajo od praktične rešitve 'magic seats'. Pravijo, da so se za ta korak odločili, da bi pridobili pri prostornosti na zadnji klopi, kar najbrž drži, ker je prostora tam zdaj zares veliko. Prtljažni prostor po drugi strani ostaja prostorninsko skoraj nespremenjen, le dodaten liter lahko sprejme, je pa res, da so veliko naredili pri sami odprtini, ki je po novem bistveno širša. 478 litrov, kolikor jih skriva, pomeni, da civic še naprej ostaja prostorninski rekorder razreda. Ni pa vse v velikosti in prostorski razkošnosti, ker so tu še številni varnostni in asistenčni sistemi pod skupnim imenom 'Honda Sensing'. Prav vse različice so po novem opremljene s sistemom, ki preprečuje nalete, radarskim tempomatom, ki lahko s pomočjo dodatnega sistema in menjalnika CVT sam sledi koloni, ne manjka niti sistem sledenja voznemu pasu in opozorilnik na nenamerno menjavo le-tega. Bogatejši paketi opreme prinašajo še sistem nadzora vozil v mrtvem kotu in opozorilnik na prečni promet.

Tudi pri Hondi smo dočakali dan, ko so snovalci povsem podlegli tako imenovanemu downsizingu, oziroma zmanjševanju prostornin motorjev. Najprej sta na voljo dva povsem nova, prisilno polnjena bencinska motorja družine i-VTEC, in sicer 1,0-litrski trivaljni in močnejši 1,5-litrski štirivaljni. Kasneje, predvidoma spomladi prihodnje leto, pričakujemo še prihod dizelske različice i-DTEC, ki bo tako kot pri predhodni ob prostornini 1,6 litra predvidoma razvila 88 kilovatov moči (120 KM). Bencinska motorja, ki nadomeščata predvsem stari, 1,8-litrski atmosferski štirivaljnik, sta močnejša, in sicer razvijeta 95 (129 KM) oziroma 134 kilovatov (182 KM) in od 200 do 240 Nm navora. V osnovi se navor prenaša na sprednji kolesi preko šeststopenjskega ročnega menjalnika, opcijsko pa lahko posežete tudi po brezstopenjskem CVT, ki z dvojnim blažilnikom zmanjšuje vibracije in izboljša odzivnost. Se pa civic tudi v deseto pelje odlično, pripomore boljša razporeditev mase, kar 34 milimetrov nižje težišče in 52-odstotno povečana torzijska togost. Za piko na i so izboljšali še krmilni mehanizem, fine nastavitve podvozja in civicu dodali boljšo zvočno zatesnitev.

Petvratna kombilimuzina k nam prihaja prva, civic pa bo lahko tudi v deseto nosil oznako type R, ki je pred kratkim s časom 7 minut in 43 sekund na nemškem Nürburgringu postavil nov rekord med avtomobili s sprednjim pogonom. Proti koncu leta ga pričakujemo, še pred koncem meseca pa prihaja limuzinski civic grand, medtem ko kombijevska različica tourer ostaja pod vprašajem. Nekoliko več izbire bo tokrat pri paketih opreme, med kar sedmimi lahko izbirate, petimi, ki poudarjajo predvsem eleganco, in dvema športnima. Novi civic je tako po prvih občutkih odličen avtomobil, ki pa ni poceni, saj najcenejši stane kar 19.990 (civic HB 1.0 i-VTEC turbo comfort, 6-st. roč.), najdražji pa 27.990 evrov (civic HB 1.5 i-VTEC turbo prestige, 6-st. roč.). Pri zastopniku zato na navedene cene ponujajo 2.000 evrov popusta, toliko, kolikor boste doplačali za brezstopenjski menjalnik CVT. 550 evrov boste odšteli za drugo in obenem zadnjo opcijo dodatne opreme, kovinsko ali biserno barvo. Civic bo v osnovi rdeč, tako da boste hitreje opazili enega izmed dvestotih, kolikor jih planirajo prodati do konca letošnjega leta.

Cene:
honda civic HB 1.0 i-VTEC turbo comfort, 6-st. roč. (95 kW) – 19.990 EUR
honda civic HB 1.0 i-VTEC turbo elegance, 6-st. roč. (95 kW) – 22.290 EUR
honda civic HB 1.0 i-VTEC turbo executive, 6-st. roč. (95 kW) – 24.990 EUR
honda civic HB 1.0 i-VTEC turbo executive premium, 6-st. roč. (95 kW) – 27.490 EUR
honda civic HB 1.5 i-VTEC turbo sport, 6-st. roč. (134 kW) – 22.990 EUR
honda civic HB 1.5 i-VTEC turbo sport plus, 6-st. roč. (134 kW) – 25.990 EUR
honda civic HB 1.5 i-VTEC turbo prestige, 6-st. roč. (134 kW) – 27.990 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 9. 2017
September 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
0405060708  domača premiera - peugeot 308 in 5008
0910
11121314  domača premiera - volvo XC60
15  domača premiera - ford ka+
1617
18  domača premiera - nissan qashqai
19  mednarodna premiera - opel grandland X
domača premiera - MAN TGE
20  domača premiera - jeep compass
21  mednarodna premiera - kia stonic
domača premiera - mercedes-benz S
22  mednarodna premiera - porsche panamera
2324
252627  domača premiera - range rover velar
28293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault megane 240
volkswagen golf 209
škoda octavia 172
renault captur 143
renault clio 142

Podatki veljajo za avgust 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 48.834 novih avtov!

Anketa
Bo tudi vaš novi avtomobil križanec?
835Seveda, je že naročen! 834Se še odločam. 833Ne rabim novega avtomobila. 832Nikakor, kombilimuzina!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: andraž
Obvestila
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 5 dnevi  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 5 dnevi  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 1 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 1 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 1 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 2 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 2 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 2 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 2 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 3 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 3 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 3 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 3 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 3 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 5 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 6 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 7 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 7 meseci  |