{* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Honda civic

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Pri Hondi se lahko po novem pohvalijo, da so skozi zgodovino proizvedli že več kot 100 milijonov vozil. Največ zaslug za to gre modelu civic, ki na temeljih bogate 44-letne zgodovine letos vstopa v svojo 10. generacijo.
Honda civic
Foto: Gašper Miš
18. 5. 2017 ob 8:00
Komentarjev: 0

Ta je postavljena na novo platformo, ki mu omogoča, da je napram predhodnemu postal kar 13 centimetrov daljši, 3 med osema, toliko pa je po novem še širši. Ker želijo z novim poudariti izrazito športen karakter, ne preseneča, da je dva centimetra nižji in da ga odlikujejo predvsem ostre linije ter zanimiv LED-svetlobni podpis. Tudi notranjost je zelo zanimiva, predvsem armaturna plošča, ki tokrat ni več tako pomaknjena proti vozniku. Središče le-te sicer predstavlja nov 7-palčni zaslon multimedije, preveden v slovenščino, ne gre mimo navigacijske naprave priznanega proizvajalca in kakovostne kamere za vzvratno vožnjo. Da bo vožnja varnejša, so mu namenili še integriran zaslon merilnikov, ki lahko prikazuje vse pomembne informacije, na precej privzdignjeni sredinski konzoli pa boste našli še prostor za brezžično polnjenje mobilnih naprav. V primerjavi s predhodnikom ne manjkajo niti številna priročna odlagališča in predali.

Precej nenavadna se zdi poteza, da se pri Hondi z novim civicom poslavljajo od praktične rešitve 'magic seats'. Pravijo, da so se za ta korak odločili, da bi pridobili pri prostornosti na zadnji klopi, kar najbrž drži, ker je prostora tam zdaj zares veliko. Prtljažni prostor po drugi strani ostaja prostorninsko skoraj nespremenjen, le dodaten liter lahko sprejme, je pa res, da so veliko naredili pri sami odprtini, ki je po novem bistveno širša. 478 litrov, kolikor jih skriva, pomeni, da civic še naprej ostaja prostorninski rekorder razreda. Ni pa vse v velikosti in prostorski razkošnosti, ker so tu še številni varnostni in asistenčni sistemi pod skupnim imenom 'Honda Sensing'. Prav vse različice so po novem opremljene s sistemom, ki preprečuje nalete, radarskim tempomatom, ki lahko s pomočjo dodatnega sistema in menjalnika CVT sam sledi koloni, ne manjka niti sistem sledenja voznemu pasu in opozorilnik na nenamerno menjavo le-tega. Bogatejši paketi opreme prinašajo še sistem nadzora vozil v mrtvem kotu in opozorilnik na prečni promet.

Tudi pri Hondi smo dočakali dan, ko so snovalci povsem podlegli tako imenovanemu downsizingu, oziroma zmanjševanju prostornin motorjev. Najprej sta na voljo dva povsem nova, prisilno polnjena bencinska motorja družine i-VTEC, in sicer 1,0-litrski trivaljni in močnejši 1,5-litrski štirivaljni. Kasneje, predvidoma spomladi prihodnje leto, pričakujemo še prihod dizelske različice i-DTEC, ki bo tako kot pri predhodni ob prostornini 1,6 litra predvidoma razvila 88 kilovatov moči (120 KM). Bencinska motorja, ki nadomeščata predvsem stari, 1,8-litrski atmosferski štirivaljnik, sta močnejša, in sicer razvijeta 95 (129 KM) oziroma 134 kilovatov (182 KM) in od 200 do 240 Nm navora. V osnovi se navor prenaša na sprednji kolesi preko šeststopenjskega ročnega menjalnika, opcijsko pa lahko posežete tudi po brezstopenjskem CVT, ki z dvojnim blažilnikom zmanjšuje vibracije in izboljša odzivnost. Se pa civic tudi v deseto pelje odlično, pripomore boljša razporeditev mase, kar 34 milimetrov nižje težišče in 52-odstotno povečana torzijska togost. Za piko na i so izboljšali še krmilni mehanizem, fine nastavitve podvozja in civicu dodali boljšo zvočno zatesnitev.

Petvratna kombilimuzina k nam prihaja prva, civic pa bo lahko tudi v deseto nosil oznako type R, ki je pred kratkim s časom 7 minut in 43 sekund na nemškem Nürburgringu postavil nov rekord med avtomobili s sprednjim pogonom. Proti koncu leta ga pričakujemo, še pred koncem meseca pa prihaja limuzinski civic grand, medtem ko kombijevska različica tourer ostaja pod vprašajem. Nekoliko več izbire bo tokrat pri paketih opreme, med kar sedmimi lahko izbirate, petimi, ki poudarjajo predvsem eleganco, in dvema športnima. Novi civic je tako po prvih občutkih odličen avtomobil, ki pa ni poceni, saj najcenejši stane kar 19.990 (civic HB 1.0 i-VTEC turbo comfort, 6-st. roč.), najdražji pa 27.990 evrov (civic HB 1.5 i-VTEC turbo prestige, 6-st. roč.). Pri zastopniku zato na navedene cene ponujajo 2.000 evrov popusta, toliko, kolikor boste doplačali za brezstopenjski menjalnik CVT. 550 evrov boste odšteli za drugo in obenem zadnjo opcijo dodatne opreme, kovinsko ali biserno barvo. Civic bo v osnovi rdeč, tako da boste hitreje opazili enega izmed dvestotih, kolikor jih planirajo prodati do konca letošnjega leta.

Cene:
honda civic HB 1.0 i-VTEC turbo comfort, 6-st. roč. (95 kW) – 19.990 EUR
honda civic HB 1.0 i-VTEC turbo elegance, 6-st. roč. (95 kW) – 22.290 EUR
honda civic HB 1.0 i-VTEC turbo executive, 6-st. roč. (95 kW) – 24.990 EUR
honda civic HB 1.0 i-VTEC turbo executive premium, 6-st. roč. (95 kW) – 27.490 EUR
honda civic HB 1.5 i-VTEC turbo sport, 6-st. roč. (134 kW) – 22.990 EUR
honda civic HB 1.5 i-VTEC turbo sport plus, 6-st. roč. (134 kW) – 25.990 EUR
honda civic HB 1.5 i-VTEC turbo prestige, 6-st. roč. (134 kW) – 27.990 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 11. 2018
November 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
05060708091011  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
121314  domača premiera - hyundai santa fe
15  domača premiera - BMW X5
16  domača premiera - mitsubishi outlander PHEV
1718  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1920  domača premiera - kia ceed SW
2122  domača premiera - ford courier
23  domača premiera - mercedes-benz GLE
2425  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
2627  domača premiera - Heroji furajo v pižamah
2829300102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 301
renault clio 291
fiat 500 248
volkswagen polo 244
volkswagen golf 180

Podatki veljajo za oktober 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 64.000 novih avtov!

Anketa
Kdaj boste zamenjali letne pnevmatike z zimskimi?
925Nikoli, imam celoletne. 924Ne še, je še pretoplo. 923Sem že naročen, ne maram gneče. 922Gume je treba zamenjat?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Simon Zavrl
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 4 dnevi  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 2 tedni  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 2 tedni  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 2 tedni  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 tedni  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 4 tedni  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 4 tedni  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 1 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 2 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 2 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 2 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 3 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |