Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Honda civic

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Pri Hondi se lahko po novem pohvalijo, da so skozi zgodovino proizvedli že več kot 100 milijonov vozil. Največ zaslug za to gre modelu civic, ki na temeljih bogate 44-letne zgodovine letos vstopa v svojo 10. generacijo.
Honda civic
Foto: Gašper Miš
18. 5. 2017 ob 8:00
Komentarjev: 0

Ta je postavljena na novo platformo, ki mu omogoča, da je napram predhodnemu postal kar 13 centimetrov daljši, 3 med osema, toliko pa je po novem še širši. Ker želijo z novim poudariti izrazito športen karakter, ne preseneča, da je dva centimetra nižji in da ga odlikujejo predvsem ostre linije ter zanimiv LED-svetlobni podpis. Tudi notranjost je zelo zanimiva, predvsem armaturna plošča, ki tokrat ni več tako pomaknjena proti vozniku. Središče le-te sicer predstavlja nov 7-palčni zaslon multimedije, preveden v slovenščino, ne gre mimo navigacijske naprave priznanega proizvajalca in kakovostne kamere za vzvratno vožnjo. Da bo vožnja varnejša, so mu namenili še integriran zaslon merilnikov, ki lahko prikazuje vse pomembne informacije, na precej privzdignjeni sredinski konzoli pa boste našli še prostor za brezžično polnjenje mobilnih naprav. V primerjavi s predhodnikom ne manjkajo niti številna priročna odlagališča in predali.

Precej nenavadna se zdi poteza, da se pri Hondi z novim civicom poslavljajo od praktične rešitve 'magic seats'. Pravijo, da so se za ta korak odločili, da bi pridobili pri prostornosti na zadnji klopi, kar najbrž drži, ker je prostora tam zdaj zares veliko. Prtljažni prostor po drugi strani ostaja prostorninsko skoraj nespremenjen, le dodaten liter lahko sprejme, je pa res, da so veliko naredili pri sami odprtini, ki je po novem bistveno širša. 478 litrov, kolikor jih skriva, pomeni, da civic še naprej ostaja prostorninski rekorder razreda. Ni pa vse v velikosti in prostorski razkošnosti, ker so tu še številni varnostni in asistenčni sistemi pod skupnim imenom 'Honda Sensing'. Prav vse različice so po novem opremljene s sistemom, ki preprečuje nalete, radarskim tempomatom, ki lahko s pomočjo dodatnega sistema in menjalnika CVT sam sledi koloni, ne manjka niti sistem sledenja voznemu pasu in opozorilnik na nenamerno menjavo le-tega. Bogatejši paketi opreme prinašajo še sistem nadzora vozil v mrtvem kotu in opozorilnik na prečni promet.

Tudi pri Hondi smo dočakali dan, ko so snovalci povsem podlegli tako imenovanemu downsizingu, oziroma zmanjševanju prostornin motorjev. Najprej sta na voljo dva povsem nova, prisilno polnjena bencinska motorja družine i-VTEC, in sicer 1,0-litrski trivaljni in močnejši 1,5-litrski štirivaljni. Kasneje, predvidoma spomladi prihodnje leto, pričakujemo še prihod dizelske različice i-DTEC, ki bo tako kot pri predhodni ob prostornini 1,6 litra predvidoma razvila 88 kilovatov moči (120 KM). Bencinska motorja, ki nadomeščata predvsem stari, 1,8-litrski atmosferski štirivaljnik, sta močnejša, in sicer razvijeta 95 (129 KM) oziroma 134 kilovatov (182 KM) in od 200 do 240 Nm navora. V osnovi se navor prenaša na sprednji kolesi preko šeststopenjskega ročnega menjalnika, opcijsko pa lahko posežete tudi po brezstopenjskem CVT, ki z dvojnim blažilnikom zmanjšuje vibracije in izboljša odzivnost. Se pa civic tudi v deseto pelje odlično, pripomore boljša razporeditev mase, kar 34 milimetrov nižje težišče in 52-odstotno povečana torzijska togost. Za piko na i so izboljšali še krmilni mehanizem, fine nastavitve podvozja in civicu dodali boljšo zvočno zatesnitev.

Petvratna kombilimuzina k nam prihaja prva, civic pa bo lahko tudi v deseto nosil oznako type R, ki je pred kratkim s časom 7 minut in 43 sekund na nemškem Nürburgringu postavil nov rekord med avtomobili s sprednjim pogonom. Proti koncu leta ga pričakujemo, še pred koncem meseca pa prihaja limuzinski civic grand, medtem ko kombijevska različica tourer ostaja pod vprašajem. Nekoliko več izbire bo tokrat pri paketih opreme, med kar sedmimi lahko izbirate, petimi, ki poudarjajo predvsem eleganco, in dvema športnima. Novi civic je tako po prvih občutkih odličen avtomobil, ki pa ni poceni, saj najcenejši stane kar 19.990 (civic HB 1.0 i-VTEC turbo comfort, 6-st. roč.), najdražji pa 27.990 evrov (civic HB 1.5 i-VTEC turbo prestige, 6-st. roč.). Pri zastopniku zato na navedene cene ponujajo 2.000 evrov popusta, toliko, kolikor boste doplačali za brezstopenjski menjalnik CVT. 550 evrov boste odšteli za drugo in obenem zadnjo opcijo dodatne opreme, kovinsko ali biserno barvo. Civic bo v osnovi rdeč, tako da boste hitreje opazili enega izmed dvestotih, kolikor jih planirajo prodati do konca letošnjega leta.

Cene:
honda civic HB 1.0 i-VTEC turbo comfort, 6-st. roč. (95 kW) – 19.990 EUR
honda civic HB 1.0 i-VTEC turbo elegance, 6-st. roč. (95 kW) – 22.290 EUR
honda civic HB 1.0 i-VTEC turbo executive, 6-st. roč. (95 kW) – 24.990 EUR
honda civic HB 1.0 i-VTEC turbo executive premium, 6-st. roč. (95 kW) – 27.490 EUR
honda civic HB 1.5 i-VTEC turbo sport, 6-st. roč. (134 kW) – 22.990 EUR
honda civic HB 1.5 i-VTEC turbo sport plus, 6-st. roč. (134 kW) – 25.990 EUR
honda civic HB 1.5 i-VTEC turbo prestige, 6-st. roč. (134 kW) – 27.990 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |