Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

MAN TGE

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
MAN, ki slovi predvsem po strojih, namenjenih področju težkega transporta, sedaj predstavlja svojo lahko novost. Imenuje se TGE in velja za prvi poskus te nemške znamke v razredu lahkih gospodarskih vozil.
MAN TGE
Foto: Gašper Miš
21. 9. 2017 ob 8:00
Komentarjev: 0

Če se tudi vam ob pogledu na novinca najprej poraja vprašanje, od kod vam je novi MAN tako znan, vam lahko kar takoj namignemo, da v 'podkožju' ni nič drugega kot volkswagen crafter. To priznavajo celo pri zastopniku znamke sami, a na dejstvo ne gledajo z negativnim pridihom, pač pa v tem vidijo le prednost, ki bo model hitreje postavila na zemljevid že tako zasičenega trga. Razlog, da je v osnovi sploh prišlo do združitev moči in skupnega sodelovanja, pa je sila preprost. Skupina Volkswagen ima namreč že nekaj let v lasti blagovno znamko MAN, ta pa temelji na bogati tradiciji in, najpomembneje, dobrih odnosih s potencialnimi kupci. Nemci so, da bi vse skupaj karseda poenostavili, tako model preprosto postavili kar na enako platformo, kot jo ima novi crafter, sta si pa poleg te modela podobna še v številnih drugih točkah, kot je na primer izgled. Res sta si nalašč podobna, bi lahko napisali, da razlik praktično ni. Celo LED-žarometa si lahko omislite pri obeh, med njima pa vseeno opazimo nekoliko spremenjeno motorno masko in levji logotip na njej.

Podobnosti se nadaljujejo tudi v notranjosti in nič drugače ni na področju varnostnih in asistenčnih sistemov. Tudi zato novi MAN TGE velja za enega najbolj naprednih in obenem varnih predstavnikov razreda. Razpolaga s kar 18-imi naprednimi sistemi, med drugimi si lahko omislite prilagodljiv radarski tempomat ACC, opozorilo na vozilo v mrtvem kotu in pred nenamerno zapustitvijo voznega pasu, ne manjka niti sistem preprečevanja naletov z možnostjo samodejnega zaviranja v sili. Omenimo še povsem novo platformo RIO, ki bo kmalu na voljo vsem kupcem. Gre za sistem, preko katerega se lahko kar na daljavo povežete z vozilom in preko tega pregledujete številne podatke o njem. To bo še kako prav prišlo podjetjem z obsežnejšim voznim parkom. Sicer sam sistem trenutno še ne deluje, bo pa zaživel že zelo kmalu, najbrž do konca letošnjega leta. Tako pri MANu, kot kasneje Volkswagnu.


Delitev platforme seveda s seboj prinaša še podobno motorno ponudbo. Kupci lahko izbirate med štirimi že znanimi in preizkušenimi turbodizelskimi različicami. Vse so štirivaljne in s prostornino 2,0 litra razvijejo od 75 (102 KM), preko 90 (122 KM) in 103 (140 KM), do največ 130 kilovatov moči (177 KM). Odvisno od motorne izvedenke lahko izbirate še med klasičnim šeststopenjskim ročnim ali pa osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Na voljo so še vse tri oblike pogona, tako na sprednji, pogonom na zadnji kolesi, ne manjka niti različica s stalnim štirikolesnim pogonom. Vse to prinaša še razlike pri nosilnosti, ki v idealnih okoliščinah pri furgonu znaša le malo manj kot tono in pol, pri šasiji z enojno kabino pa kar 1,8 tone. Poudarjajo še, da novi MAN TGE, tako kot volkswagnov crafter, še naprej ostaja eden redkih predstavnikov razreda, opremljen z elektromehanskim servokrmiljenjem. To jima med drugim omogoča delovanje številnih naprednih asistenčnih sistemov, kot sta aktivna pomoč pri parkiranju in pomoč pri vzvratni vožnji s prikolico.


Model, ki se v osnovi deli na štiri različice (furgon, kombi, šasija z enojno in šasija z dvojno kabino), k nam prihaja prav v teh dneh, je pa medtem na nekaterih trgih na voljo že od meseca marca. Nič zato, boste lahko kupci že od lansiranja naprej izbirali še med tremi dolžinami in prav toliko višinami tovornega prostora, ki v primeru najprostornejše različice furgona nanese na kar 18,4 kubičnega metra prostora, oziroma šest klasičnih evropalet. Skupaj je na voljo kar 69 različic modela, od tega tudi 20 tovarniških nadgradenj za potrebe gasilcev, reševalcev, vlečnih služb in tako naprej. O cenah za zdaj še niso spregovorili, saj pravijo, da bodo do objave cenika vsakega kupca obravnavali posamezno. Tako vam lahko za zdaj postrežemo le s podatkom, da boste za najcenejši MAN TGE odšteli okrog 18.500 evrov, takšen, ki ga bomo v večini videvali na naših cestah, pa bo stal približno 25.000 evrov pred pribitim davkom na dodano vrednost. Cenovno to pomeni, da bo novinec le malce cenejši od mercedes-benza in bo stal približno toliko kot Volkswagnov crafter, kar pa je tudi povsem razumljivo. Pravijo, da so razumljivi tudi dobavni roki, ki po podpisu pogodbe znašajo približno 2 do 3 mesece, podatek pa velja tako za klasične, kot različice s tovarniško predelavo.

Lov na kupce bo po besedah predstavnikov MANa vseeno potekal na malce drugačen način, kot to počno pri Volkswagnu. Največ, v kar 34 odstotkih, bodo po njem povpraševale kurirske službe in logistična podjetja, predvsem pa govorimo o že znanih kupcih MANovega tovornega programa. Zavedajo se, da imajo pri teh kot eden redkih ponudnikov, ki v osnovi prihaja iz druge stroke, lepo prednost, ki jo lahko hitro obrnejo v svojo korist. Vseeno pa bo pot vse prej kot lahka, tako zaradi močne konkurence v koncernu kot zunaj tega. Kaj vse to pomeni z vidika prodaje, ostajajo previdni, povedali so nam le, da želi MAN v Evropi do konca leta 2020 skupaj prodati 20.000 vozil TGE.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |