Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ford KA+

Domača premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Proizvajalci avtomobilov nas ves čas prepričujejo, da rabimo njihove najnovejše izdelke, ker bomo z njimi bolj varni, čistejši in pač splošno zadovoljni. Potem pa Ford pripelje KA+ in z njim demantira sam sebe.
Ford KA+
Foto: Matej Mihinjač, Gašper Miš
21. 9. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Seveda gre še vedno za nov in sodoben avtomobil, ampak Ford pravi, da je ta za tiste, ki ne želijo najnovejših tehnologij, ampak enostavno dober, preizkušen, enostaven in poceni avto. Res je na voljo že za 10.750 EUR, za kar dobite klimatsko napravo, radio in tudi v resnici ne potrebujete prav ničesar drugega več. KA+ ni naslednik malega KA, ker spada segment višje. Po velikosti je podoben fiesti (40 mm krajši), le da je cenovno umeščen nižje. Streha je višja za 29 milimetrov, kar pomeni zelo veliko prostora za glave potnikov, tudi zadnja klop glede na zunanje mere ponuja kar veliko prostora, zato pa je prtljažnik med manjšimi in meri le 270 litrov. Mogoče je to, poleg imena, še največja podobnost s predhodnikom, ki je bil pravi mestni malček.

Zanimivo je vedno poslušati, kako posebej za evropski trg prilagodijo sicer globalne avtomobile. KA+ izdelujejo v Indiji in ga prodajajo v številnih državah sveta, medtem ko Evropejci bolj uživamo v vožnji z 10 mm nižjim podvozjem in bolj togim vpetjem zadaj. S tem naj bi bolj poudarili energijo v gibanju, ki je še vedno glavno oblikovalsko vodilo pri Fordovih vozilih. Med manj kot 4 metre dolgimi avtomobili se KA+ dejansko kar prepričljivo pelje, seveda je fiesta še bolj suverena, ampak tisti osnovni Fordov občutek so uspeli prenesti tudi na 'nizkocenovni' avtomobil, kjer je pri nas največji konkurent dacia sandero. Predvsem poudarjajo, da ima veliko opreme za potovanja, torej deljivo zložljivo naslonjalo zadnje klopi, avtoradio s sistemom sync (bluetooth in USB-vhod), potovalni računalnik, omejevalnik hitrosti (tempomat +180 EUR) in klimatsko napravo, kar je danes sicer standard, je pa res, da težko za tako ugoden znesek.

Za osnovno varnost je seveda poskrbljeno z ESP, 6 zračnimi blazinami in nastavki isofix za otroške sedeže, ne morete pa si zaželeti nobenih sodobnih in večinoma nepotrebnih asistenčnih sistemov. Sicer smo mnenja, da je samodejno zaviranje v mestih izredno koristna pridobitev novih vozil in da bi sodilo tudi v KA+, ampak žal tudi to ni na voljo na zelo omejenem spisku dodatne opreme, kjer so v bistvu le barve, kovinska platišča, tempomat, samodejna klimatska naprava ter boljši radio. Morda bo koga motilo, da je tudi ponudba med motorji zelo omejena, saj je na voljo le 1,2-litrski bencinski štirivaljnik s 63 kW (85 KM) v povezavi s petstopenjskim ročnim menjalnikom, ki pa bi ga tudi v ponudbi ostalih motorjev verjetno izbrala večina kupcev.

Pri Fordu pravijo, da bo KA+ dobra izbira za starše, ki kupujejo prvi avto za svoje otroke, ter za starejše, ki ne marajo kompliciranih sodobnih sistemov, ampak želijo enostaven avto za vsakodnevne ali le občasne vožnje. Z obema modeloma bo Ford pri nas predvidoma zasedel tretje mesto v segmentu, medtem ko naj bi do konca leta prodali 150 KA+. Bolj bo za širšo publiko zanimivo prihodnje leto, ko k nam pripeljejo prenovljeni ecosport, transita tourneo in custom, predvsem pa celotna nova družina focus.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: clark
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  |