Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Porsche driving experience 2017

Domača premiera

Avtor prispevka: Jure Cehner
Kot veleva tradicija, je iz Stuttgarta v naše konce zopet zapeljal več kot '2.000-konjski' konvoj. Ne gre za novo pošiljko politično spornih patrij, temveč elitnih cestno legalnih dirkalnikov s Porschejevo značko na nosu.
Porsche driving experience 2017
Foto: Gašper Miš
11. 10. 2017 ob 17:00
Komentarjev: 0

Čuden bi bil dan, ko se v uredništvu ne bi grebli za takšne vstopnice v svet Porschejevega inženiringa in s tem povezanega adrenalina, zato je malodane zadeva postala fizična. No, nad drobnimi telesi sodelavcev, izvzemši Iztoka, sva prevladala jaz in Gašper, ki sva tako dobila priložnost na medmrežju ovekovečiti to demonstracijo Porschejeve športne palete.

Običajno se takšne vrste cestnih šovov odvijajo na najbližjem dirkališču oz. v našem primeru na Vranskem, kjer se lahko malce bolj brez skrbi zagrize v zavoje, tokrat pa so se pri Porsche Slovenija zadevo odločili speljati na čisto pravih javnih cestah. Po eni strani škoda, po drugi strani pa so vsaj vsi, ki so takrat bili nekje ob cesti v Tuhinjski dolini, med Arboretumom Volčji Potok in Vranskim, imeli priložnost slikati ta milijonski konvoj, voden s strani finskega dirkača in inštruktorja Jukke Honkavuorija. Slednji je pravi dirkaški fenomen, pri svojih 26. letih že svoj čut za idealno linijo prikazuje v Formuli 2, za volanom pa je že od petega leta. Skratka, lahko rečemo, da je pravi človek za vodenje več kot 2.000 'konjev'.

Kaj so nam torej pripeljali? Imeli smo avte, ki slišijo na imena 718 boxter S, 911 carrera 4 GTS, 911 carrera GTS cabriolet, 911 turbo S, cayenne S diesel, macan S diesel, macan turbo performance package, panamera 4 E-hybrid in panamera turbo. Zanimivo, da v začetnih besedah Jukka ni namenjal nobene zadnjemu ali štirikolesnemu pogonu, temveč le dejstvu, ali ima avto motor spredaj, zadaj ali v sredini. Namestitev le-tega po njegovo najbolj bistveno vpliva na dinamiko vozila in posledično na način krotenja v zavojih. Kdo smo mi, da bi svetlolascu oporekali …

Ker smo istočasno razdeljeni v dve skupini, vsi vseh avtov nismo mogli preizkusiti, ampak k sreči sva Volanovca po žrebu padla v skupino, v kateri se je na čelu z vsemi 580 'vranci' kitil 911 turbo S. Verjetno paradnega konja, ki že po uradnih podatkih do stotice potrebuje le 2,9 sekunde, ni potrebno predstavljati. Po neuradnih celo kakšno desetinko ali dve manj. Pač, je zadevščina, ki bi ji lahko bilo izpod časti voziti po navadnih cestah, ampak ji sploh ni, saj je avto kultiviran kot najbolj krotek polo. Dokler želiš, da je, kajpak. No, saj veste, kam pes taco moli – v boleče zaledje ob pritisku na stopalko in tisti občutek nerealnosti, ki pride le na vsake kvatre enkrat. »Pa saj ne more toliko potegnit'!« No, lahko.

Drugi, ki je tekom tistega z bencinskimi hlapi prepojenega dne najbolj pustil vtis, pa je 911 carrera 4 GTS. Nekoliko manj 'vrancev', 450, a začuda morda nudi še bolj športen občutek in nemara celo bolj surov zvok iz 3-litrskega šestvaljnika. Nekako sva hitro prišla do sklepa, da če bi morala enega od teh odpeljati domov, bi to bil to ta krasni, dvocevni GTS. Še dobro, da nisva imela takšne dileme na dlani, potlej bi stvari postale resnično fizične. Nadalje sva vozila še dizelski macan, hibridno panamero in 718 boxter S. Vsak je zanimiv po svoje in ne dvomim, da jih poznate do obisti, ampak v eminentni družbi prvih dveh omenjenih tudi avti takšnega kalibra malce hitreje potonejo v pozabo.

Čeprav nam dirkališče ni bilo na voljo, je bilo najboljše zverine, kar jih premore Stuttgart, super preizkusiti v njihovem sekundarnem, a še vedno naravnem habitatu – na krasnih regionalnih cestah, kot so tiste, ki se vijejo skozi Tuhinjsko dolino.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 2. 2019
Februar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314  domača premiera - toyota RAV4
15  domača premiera - BMW xDrive
domača premiera - mercedes-benz B
1617
18  domača premiera - fiat 500X
192021222324
25262728010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: petravic
Obvestila
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 1 tedni  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 3 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 3 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 3 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 3 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 4 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 4 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 4 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 4 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 4 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 4 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 4 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 5 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 5 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 5 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 6 meseci  |